پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۱ / ۰۸:۰۱
کد مطلب: 13485
۰
۳

افزایش حقوق اساتید دانشگاه آزاد

افزایش 15 درصدی حقوق هیأت علمیها و غیرهیأت علمیها، گسترده تر شدن اختیارات رئیس دانشگاه آزاد، بررسی بودجه پیشنهادی سال 91 به گفته رئیس این دانشگاه از جمله مصوبات شب گذشته هیأت امنا بود.
به گزارش میگنا، فرهاد دانشجو در گفتگو با مهر، با اشاره به مهمترین مصوبات شب گذشته هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی که شب گذشته در واحد علوم تحقیقات این دانشگاه با حضور تمام اعضا برگزار شد، به مشخص شدن ترکیب وظایف و اختیارات هیأت امنای استانهای دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: طبق قولی که در خصوص تمرکز زدایی در دانشگاه آزاد داده بودیم، ترکیب 31 هیدت امنای استانی مشخص شد که پس از بررسی و تصویب در شورای عالی انقلاب فرهنگی، در هر استان یک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فعال خواهد شد.

وی به دلیل تشکیل ترکیب هیأت امنای استانی اشاره کرد و گفت: طبق این مصوبه، کنترل و نظارت بر فعالیت واحدهای هر استان بر عهده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آن استان خواهد بود.

به گفته وی، این هیأت با 6 رای از 9 رای به تصویب هیأت امنا رسید که در این میان رای آیت الله هاشمی رفسنجانی - رئیس هیأت امنا در میان 6 رای قرار داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از تصویب 15 درصدی حقوق اعضای هیأت علمی و کارکنان این دانشگاه در جلسه شب گذشته هیأت امنا خبر داد.

دانشجو درباره بررسی افزایش شهریه این دانشگاه در جلسه هیأت امنا اعلام کرد که هر چند این موضوع مطرح نشد اما رقم 15 درصدی که وزارت علوم در خصوص افزایش شهریه دانشگاههای غیردولتی غیرانتفاعی اعلام و ابلاغ کرد برای سال تحصیلی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی اعمال نخواهد شد.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به گسترده تر شدن اختیارات رئیس دانشگاه آزاد از جمله در حیطه امور اجرایی، اداری، مالی، سپرده گذاری، نحوه گشایش حسابها و سایر موارد خبر داد و گفت: با تصویب هیأت امنا اختیارات تمام این موارد به طور کامل به رئیس دانشگاه آزاد سپرده شد.

دانشجو در خصوص بررسی بودجه پیشنهادی سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مشخص شدن محل هزینه و درآمدهای این دانشگاه در جلسه شب گذشته هیات امنا مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: این موارد باید در کمیسیون دائمی دانشگاه مذکور بررسی و سپس در جلسه بعدی هیأت امنا مطرح شود.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، کامران و فرهاد دانشجو، حجت الاسلام محمدیان، حجت الاسلام سید حسن خمینی، دکتر مرضیه وحید دستجردی، حمید میرزاده، دکتر فریدون عزیزی و بهمن یزدی صمدی ترکیب اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی را تشکیل می دهند.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
با سلاماز اسفندماه سال 90 افزايش ها 15 درصد اعلام شده بود اما اين افزايش را شش ماه به طول انجاميد كارمندان بر اين باور بودند شايد اين تاخير شش ماه در انتها به خبرها خوش منتهي مي شود اما بعد از شش ماه 15 درصد!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ پس چه شد ان همه قولها و بهبود وضعيت بهتر كارمندان دانشگاه ازاد . پس با اين گراني چه بايد كرد حتي افزايش كارگري 18 درصد است. اين بود دستمزد حقوق كارمندان خدوم دانشگاه كه مي گفتيد؟؟؟؟!!!!!
ریاست محترم دانشگاه لطفابه وضع آموزشکدههارسیدگی کنید تا حق حقوق آنها پایمال نشود
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی - باسلام وتقدیر وتشکر ازجناب آقای دکتر دانشجو ریاست محترم دانشگاه آزاداسلامی ًاحتراماً خواهشمند است افزایش درصدی مورد نظر را هرچه زودتر دستور به اعمال واقدام فرمائید ،زیرا همکاران اعلب در اثر افزایشهای زیاد قیمتهای مایحتاج زندگی وخرید های روزمره نتوانسته اند ،وامهای بانکی خود را پرداخت نمایند ، از آن بابت جریمه می پردازند . قبلاً ازعنایات کریمانه تشکر می کنیم .
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
برای انسان نابینا شیشه و الماس فرقی ندارد اگر کسی قدرتان را ندانست فکر نکنید شیشه اید یقین بدانید که او نابیناست ...