پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۱ / ۰۸:۱۲
کد مطلب: 13786
۰

زمان آغاز ثبت‌نام آزمون‌هاي فراگير پيام نور

آغاز ثبت‌نام آزمون‌هاي فراگير پيام نور از 9 مهر/ظرفيت پذيرش در مقاطع مختلف
معاون آموزشي دانشگاه پيام نور از آغاز دور جديد ثبت‌نام دوره‌هاي فراگير دانشگاه پيام نور از مهر ماه خبر داد و گفت: دانشجويان مي‌توانند در سه مقطع كارشناسي ناپيوسته، كارشناسي پيوسته و مقطع ارشد ثبت‌نام كنند.

دكتر معتمدي در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينكه ثبت‌نام دوره‌هاي فراگير مقاطع كارشناسي ناپيوسته و كارشناسي دانشگاه پيام نور 9 تا 16 مهر ماه انجام مي‌شود، اظهار كرد: همچنين ثبت‌نام فراگير دوره كارشناسي ارشد 12 تا 20 مهرماه انجام مي‌شود.

وي در خصوص زمان برگزاري دوره‌هاي مختلف فراگير دانشگاه پيام نور، گفت: آزمون فراگير امسال دانشگاه پيام نور 24 آذر ماه برگزار مي‌شود.



تغييرات آزمون امسال/يك آزمون براي 2 مرحله پذيرش


وي به تفاوت‌هاي آزمون فراگير امسال اشاره كرد و گفت: امسال از طريق آزمون فراگير هم براي بهمن و هم براي مهر ماه سال 92 دانشجو پذيرش خواهد شد.

وي افزود: دانشجوياني كه تحصيل آن‌ها در 31 دي ماه سال 91 تمام شود و در آزمون فراگير پذيرش شوند مي‌توانند از بهمن ماه به عنوان دانشجويان جديد فراگير پذيرش شوند. همچنين دانشجوياني كه درس آن‌ها تا 31 دي ماه سال 91 پايان نيابد در مهر ماه سال 92 به عنوان دانشجوي فراگير پذيرش خواهند شد.

معتمدي تاكيد كرد: بر اين اساس دانشجويان پيش‌دانشگاهي و همچنين دانشجويان شاغل در سال آخر نيز مي‌توانند در آزمون فراگير شركت كنند و پس از پايان درسشان و در صورت قبولي در مهر ماه سال 92 در دانشگاه پيام نور پذيرش خواهند شد.



ظرفيت پذيرش آزمون


معاون دانشگاه پيام نور در خاتمه با بيان اينكه پذيرش بر اساس ظرفيت است، در خصوص ظرفيت‌هاي آزمون امسال به ايسنا گفت: بر اين اساس در مقطع كارشناسي در هر رشته محل بين 30 تا 50 نفر پذيرش خواهند شد. همچنين در مقطع كارشناسي ارشد نيز 15 نفر به صورت آموزش محور و 15 نفر به شيوه آموزش و پژوهش‌ محور پذيرش خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
برای شنا کردن به سمت مخالف رودخانه قدرت و جرات لازم است وگرنه هر ماهی مرده ای هم می تواند از طرف موافق جریان آب حرکت کند.