پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۱ / ۱۸:۵۱
کد مطلب: 14079
۰
۱

عکس ها و حواشی استقبال از ورودی های جدید دانشگاه صنعتی شریف

مراسم استقبال از ورودی های جدید دانشگاه صنعتی شریف عصر سه شنبه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. دلایل انتخاب دانشگاه شریف/ گلایه از فرایند ثبت نام جدیدالورودها

دانشجویان سال اولی دانشگاه صنعتی شریف که روز گذشته ثبت نام کردند از اینترنتی نبودن ثبت نام در این دانشگاه گلایه داشتند.

به گزارش مهر، مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و دانشجویان پس از برگزاری مراسم عازم مشهد مقدس شدند.

حیاط دانشگاه شریف همزمان با ورود دانشجویان جدید،‌ با تابلوهای شهدای این دانشگاه که از رشته‌ها و دانشکده‌های مختلف بودند آذین بندی شده بود.

سطح علمی، اساتید با تجربه و محیط سالم در گفتگوی مهر با یکی از دانشجویان جدید دانشگاه شریف، دلایل انتخاب این دانشگاه توسط وی برای ادامه تحصیل عنوان شد.

همچنین رعایت حجاب و عفاف در دانشگاه شریف، به اعتقاد یکی دیگر از دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه در مقایسه با دانشگاه‌های دیگر در وضعیت بهتری قرار دارد و خود دلیلی برای انتخاب این دانشگاه توسط وی به شمار می آید.

تنی چند از ورودیهای جدید دانشگاه شریف که اینترنتی نبودن فرایند ثبت نام باعث تعجب آنها شده بود در گفتگو با مهر، از فرایند ثبت نام در این دانشگاه گلایه کردند.

دکتر روستا آزاد - رئیس دانشگاه شریف در این مراسم اعلام کرد که امسال 95 نفر از 100 نفر برتر کنکور این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کرده اند.

امسال دانشگاه صنعتی شریف 959 نفر دانشجوی کارشناسی پذیرش کرده است که به گفته سید قاسم میرعمادی معاون آموزشی دانشگاه شریف، 29 درصد پذیرفته شدگان از میان دختر و 71 درصد از میان پسران هستند.




95 نفر از 100 نفر اول کنکور دانشگاه شریف را انتخاب کردند

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: امسال از 100 نفر اول کنکور سال 91، 95 نفر دانشگاه صنعتی شریف را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کردند.


به گزارش مهر دکتر رضا روستاآزاد رئیس دانشگاه صنعتی شریف در مراسم معارفه ورودی های سال تحصیلی 91 -92 این دانشگاه، گفت: معمولا بالای 90 نفر از 100 نفر اول کنکور دانشگاه شریف را برای تحصیل انتخاب می کنند که سال گذشته 98 نفر از 100 نفر اول کنکور دانشگاه شریف را انتخاب کردند و امسال از 100 نفر اول کنکور 95 نفر این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کردند.

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته از 60 نفر المپیادی 58 نفر دانشگاه شریف را برای تحصیل انتخاب کردند المپیادی هایی هم که این دانشگاه را انتخاب نکردند به این دلیل بود که رشته انتخابی آنها را نداشت.

روستا آزاد با اشاره به رکوردهای این دانشگاه در سالهای مختلف گفت: بر اساس رتبه بندی موسسه بین المللی دانشگاهها که سال گذشته انجام گرفت دانشگاه شریف بین 500 دانشگاه اول قرار داشت که از کشور ایران فقط دانشگاه شریف این رتبه را کسب کرد.

وی تصریح کرد: دانشگاه شریف سعی دارد در حوزه های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و رفاهی عملکرد بسیار خوبی داشته و بدرخشد.





نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

مهسا عبدی فرد
منم 4 سال آرزوی شریف دارم
ایشالا به آرزوم میرسم و میام پیش شما.
من سال دیگه کنکور دارم
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
سلامتي هميشه با دارو بدست نمياد بيشتر اوقات از آرامش خيال آرامش قلب و روح مياد سلامتي با خنده و عشق مياد