کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پذیرش دانشجوی دکترا در 4 گرایش کارآفرینی و کسب‌وکار

9 مهر 1391 ساعت 8:02


رئیس دانشکده کارآفرینی گفت: امسال این دانشکده در مقطع دکترا 26 دانشجو در 4 گرایش کارآفرینی و کسب و کار پذیرش کرده است.

سید مصطفی رضوی در گفت‌وگو با فارس ، با اشاره به گذشت 5 سال از تأسیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران به عنوان نخستین دانشکده کارآفرینی در خاورمیانه، اظهار داشت: در حال حاضر برای سال تحصیلی جدید 115 دانشجوی جدید در 11 گرایش مقطع کارشناسی ارشد در این دانشکده ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد کل دانشجویان دانشکده بالغ بر 1300 نفر است که در آینده افزایش خواهد یافت.

رئیس دانشکده کارآفرینی با بیان اینکه دومین دوره دکتری کارآفرینی در 4 گرایش برگزار شده گفت: ثبت‌نام الکترونیکی و حضوری پذیرفته‌شدگان دومین دوره دکتری کارآفرینی نیز در 4 گرایش سازمانی، توسعه کسب و کار و فناوری در دوره‌های روزانه و نوبت دوم به پایان رسیده است.

به گفته رضوی، 26 دانشجوی دکتری کارآفرینی با هدف آشنایی با روش‌های پیشرفته تحقیق و دستیابی به جدیدترین مبانی آموزش و پژوهش در زمینه کسب و کار سال تحصیلی 92ـ91 خود را شروع کرده‌اند.

رئیس دانشکده کارآفرینی با بیان اینکه دوره اول مقطع دکتری با پذیرش 17 دانشجو در سال تحصیلی 91ـ90 بوده است، تصریح کرد: دانشکده کارآفرینی هر ساله در راستای رسالت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی خود و با هدف تربیت کارآفرینان فناور فردی، سازمانی و اجتماعی برای شناسایی نیازهای تکنولوژیک کشور در حوزه‌های مختلف صنعت اقدام به جذب دانشجو می‌کند.

این استاد دانشگاه‌ تاکید کرد: این دانشکده همچنین به منظور توانمند سازی نیروی انسانی برای تحلیل سازمان‌ها، توسعه دانش بنیادین سازمان‌های کارآفرین و ارائه خدمات مشاوره و ارتباط جهت انتقال دانش تولید شده و آشنایی جوانان با تکنیک‌ها و روش‌های مورد استفاده در کارآفرینی فعالیت دارد و در این راستا گروه آموزشی کارآفرینی سازمانی را ایجاد کرده که پذیرای دانشجویان علاقمند است.

رضوی با بیان اینکه در حال حاضر سه گروه آموزشی با عناوین کارآفرینی در فناوری، کارآفرینی سازمانی و توسعه کارآفرینی در دانشکده فعالیت می‌کنند، عنوان کرد:‌ هر کدام از این گروه‌‌ها گرایش‌های مختلفی را همچون کسب و کار جدید، فناوری، گردشگری، خدمات کشاورزی و فناوری اطلاعات در گروه آموزشی کارآفرینی در فناوری؛ گرایش‌های کسب و کار الکترونیکی، سازمانی، MBA و بین‌الملل در گروه آموزشی کارآفرینی سازمانی و گرایش‌های عمومی، آموزش عالی، آموزش و ترویج کارآفرینی و توسعه در گروه آموزشی توسعه کارآفرینی را با اهداف معین در بر می‌گیرد.


کد مطلب: 14349

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/14349/پذیرش-دانشجوی-دکترا-4-گرایش-کارآفرینی-کسب-وکار

میگنا
  https://www.migna.ir