جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ / ۱۸:۱۵
کد مطلب: 14673
۱
۲

با این شماره علیه پیامک های تبلیغاتی شکایت کنید


اگر از دست ارسال کنندگان پیامک های تبلیغاتی خسته شده اید با ارسال یک پیامک به شماره 10001314 شکایت خود را ثبت کرده و رسما پیگیری کنید.

به گزارش خبرآنلاین در ششمین و آخرین روز نمایشگاه رسانه های دیجیتال، از سامانه شکات علیه پیامک های تبلیغاتی رونمایی شد. امیر سیاح مدیر بخش رسانه های غیر اینترنتی نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال در این باره گفت مشترکان تلفن همراهی که محتوای این پیامک های تبلیغاتی برایشان آزار دهنده است می توانند شماره ارسال کننده را به شماره 10001314 ارسال کنند تا شکایت آنها رسیدگی شود.

سایت رسانه های دیجیتال -سرآمد - نیز نوشت بخش رسانه‌های بر خط نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در روز آخر نمایشگاه شلوغ‌ترین ساعات خودش را طی کرد. بر این اساس بخش رسانه‌های برخط ششمین نمایشگاه و جشنواره رسانه‌های دیجیتال از روزهای ابتدایی نمایشگاه بیشترین مخاطب را به خود اختصاص داد. اجرای نمایش‌های مختلف، کافه دیجیتال، رسانه‌های برخط، هنر مفهومی، برگزاری جلسات نقد و بررسی و غیره از جمله برنامه‌های بخش رسانه‌های بر خط در نمایشگاه ششم بود.

همچنین نرم‌افزار شبیه‌سازی زیارتگاه و حرم ائمه معصومین در بخش بین‌الملل ششمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال توسط شرکت‌های نرم‌افزاری کشور عراق عرضه شد.
به نوشته مهر در روز ششم همچنین مهدی اخوان بهابادی – دبیر شورایعالی فضای مجازی ضمن بازدید از قسمتهای مختلف ششمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از نرم افزار ایرانی پارسه – سفر به تخت جمشید- و بازی ایرانی آنلاین "میراث" رونمایی و از سایت نخستین بازی گروهی ایرانی مبارزه در خلیج عدن بازدید کرد.

گفتنی است سازمان رده بندی سنی بازیهای رایانه ای اسرا (ESRA) اعلام کرد که از ابتدای سال 1391 تاکنون 155 بازی رایانه ای ایرانی و خارجی رده بندی سنی شده است.

همچنین حسین واعظیان- دبیر بخش بین الملل ششمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در مراسم اختتامیه، رسانه های دیجیتال را یکی از کاربردی ترین ابزار تبادل اطلاعات و فرهنگ عنوان و بر بهره گیری از این ظرفیتها در راستای بسط و گسترش ارزشهای فرهنگی تاکید کرد.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

میلاد
من که ازین پیامها خسته شدم ولی هر بار یک شماره عجیب غریب هست..
راضیه صائبی
Iran, Islamic Republic of
چه خوب که میشه از پیام تبلیغاتی شکایت کرد. خوب که نه، عااااااااااااالیه
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
زندگی آنقدر ابدی نیست که هر روز بتوان مهربان بودن را به فردا موکول کرد