پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۱ / ۲۰:۳۵
کد مطلب: 14803
۰

جزئيات و نحوه شهادت دانشجوي بسيجي دانشگاه آزاد اسلامي+عکس

حامد بزّي دانشجوي بسيجي دانشگاه آزاد اسلامي چابهار در حادثه تروريستي امروز نمازجمعه اين شهر به خيل عظيم شهدا پيوست.

حميد رضا مبصّر رئيس دانشگاه آزاد اسلامي مركز چابهار در گفت و گو با آنا ضمن تاييد اين خبر از شهادت دانشجوي اين دانشگاه در حادثه تروريستي امروز اين شهر خبر داد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي مركز چابهار اظهار داشت: حامد بزّي دانشجوي متولد 1370 اهل سيستان و ورودي 1389 اين دانشگاه بوده و در ترم آخر رشته كارداني پيوسته كامپيوتر اين مركز مشغول تحصيل بود.

مبصّر، حامد بزّي را از دانشجويان فعال بسيجي در امور فرهنگي اين دانشگاه نام برد و گفت: وي از دانشجويان بسيار كوشا و از اعضاي ستاد نماز جمعه چابهار بود.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي مركز چابهار درخصوص چگونگي شهادت اين دانشجو به خبرنگار آنا گفت: عامل انتحاري كه مي خواست بمب را در مراسم امروز منفجر كند بعد از اينكه مورد شناسايي "بزّي" و ديگر بسيجيان قرار مي گيرد متواري شده و دانشجوي بسيجي به دنبال اين فرد متواري رفته و با منفجر شدن مواد منفجره، وي زخمي شده و بعد از ساعاتي به شهادت مي رسد.

وي ضمن تسليت شهادت اين دانشجوي بسيجي به جامعه دانشگاهي بخصوص دانشگاهيان و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي و خانواده اين شهيد با محكوم كردن اين عمل تروريستي ، اين عوامل را افرادي جاهل و نادان دانست كه فريب خورده و ايادي استكبار هستند و آب به آسياب دشمنان ايران، انقلاب و اسلام مي ريزند.

مبصّر اظهار اميدواري كرد كه اين افراد روزي آگاه شده و به دامان پاك ملت ايران بازگردند و تاكيد كرد: اين حوادث و اعمال تروريستي ما را در مسير خود پايدارتر، استوارتر و محكم تر مي كند.

رئيس مركز چابهار دانشگاه آزاد، هدف اين افراد مزدور و اين گونه اعمال را ضربه به اتحاد مسلمانان دانسته و گفت: ايادي استكبار مي خواهند با اين اعمال كور باعث اختلاف بين مسلمانان شوند.

بر اساس اين گزارش در پی اقدام تروریستی امروز در چابهار، دو بسیجی پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام حسین (ع) این شهرستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بر اثر انفجار عامل انتحاری امروز چابهار مقابل مسجد امام حسین(ع)، شش نفر مجروح شدند.

مقارن ساعت 12:50 دقیقه امروز، شخصی با لباس مبدل نظامی مقابل مسجد امام حسین(ع) و مصلای نمازجمعه این شهر توقف کرده بود که توسط مأموران انتظامی محل شناسایی می‌شود.

در پی شناسایی عامل انتحاری از سوی نیروهای انتظامی و بسيجي، وی مبادرت به فرار کرده و مقابل درمانگاه حضرت سیدالشهدا چابهار در مجاورت مسجد که مصلای این شهر نیز است، خود را منفجر می‌کند.

به علت نزدیکی دو نفر از بسیجیان سلحشور با فرد انتحاری، متأسفانه این دو بسیجی به نام‌های « مرتضی آسوده و حامد بزّی» به شهادت می‌رسند.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
سخت است حرفت را نفهمند سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند حالا میفهمم که خدا چه زجری میکشد وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ اشتباهی هم فهمیده اند. دکترعلی شریعتی