پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ / ۱۲:۲۸
کد مطلب: 14960
۰

زمان ثبت‌نام آزمون دستیاری دندانپزشکی

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از آغاز ثبت‌نام بیست و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی 92 در نیمه دوم فروردین ماه خبر داد.


دکتر اکبر فاضل در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انجام ثبت‌نام آزمون دستیاری دندانپزشکی در نیمه دوم فروردین ماه سال آینده از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir، گفت: کلیه داوطلبان شرکت در آزمون دستیاری دندانپزشکی جهت شرکت در آزمون دستیاری٬ علاوه بر دارا بودن سایر شرایط ٬ باید گواهی اشتغال مبنی بر انجام دو سال خدمت دندانپزشکی در یکی از مراکز خصوصی یا دولتی که به تایید دانشگاه علوم پزشکی استان محل خدمت رسیده باشد، ارائه کنند و این گواهی باید حاوی خدمت به میزان حداقل سه شیفت کاری در هفته به عنوان دندانپزشک باشد.


وی افزود: دانشجویان متاهل بر اساس قانون تسهیلات ازدواج جوانان ایرانی و حائزین شرایط استعداد درخشان صرفا یکبار پس از فراغت از تحصیل مجازند قبل از انجام خدمت سربازی و یا خدمات موضوع قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و بدون دارا بودن 2 سال سابقه خدمت مذکور در آزمون دستیاری شرکت کنند.


فاضل با بیان اینکه با توجه به فاصله زمانی میان زمان ثبت‌نام و تاریخ برگزاری آزمون دستیاری داوطلبان در صورت خاتمه خدمات درمانی حداکثر تا 31 شهریور ماه سال دوم پس از فراغت از تحصیل و ارائه تاییدیه از دانشگاه استان محل خدمت می‌توانند در آزمون مربوطه شرکت کنند، اظهارکرد: کلیه داوطلبان بومی که تمایل به استفاده از پذیرش سهمیه بومی ( تعهد خاص) دارند موظف به تکمیل فرم مربوط به بومی بودن در دانشگاه‌های علوم پزشکی استان مورد تعهد هستند.


دبیر شورای آموزش دندانپزشکی از برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی در تیر ماه سال 92 به صورت متمرکز در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
بادها می وزند، عده ای در مقابل آن دیوار می سازند و تعدادی آسیاب به پا می کنند