شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ / ۱۰:۵۰
کد مطلب: 15533
۰

مدیر کل گزینش دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل گزینش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور جمعی از مدیران و روسای واحدهای دانشگاهی برگزار شد. به گزارش آنا، فردوس حاجیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از فرهاد دانشجو ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل گزینش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به ایراد سخن پرداخت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی تصریح کرد: فرهاد دانشجو در جذب نیروهای ارزشی و ولایی در دانشگاه موفق عمل کرده است.

وی افزود:الحمدلله در زمان نیازی شاهد تحولات خوب و معیشتی بوده ایم و با حضور مسافرچی قاعده جذب حداکثری و دفع حداقلی را با شعار فرهنگ در مدار ولایت که اساسی ترین شعار مدیریت جدید است عملیاتی کرده و با حرکت به سمت منش ملی، شخصیت ملی و وحدت ملی دانشگاه آزاد اسلامی را به سمت افق های روشن سوق می دهیم.

حاجیان اظهار امیدواری کرد که با کمک به فرهاد دانشجو، شعار فرهنگ در مدار ولایت را عملیاتی کنیم.

حاجیان با بیان اینکه امروز هر کس که اخلاق نیکو داشته باشد از یاران جدید دانشگاه است، تاکید کرد: در گذشته هایی نه چندان دور و قبل از مدیریت نیازی چه بسا استادان، جانبازان، ایثارگران و فرهیختگانی در پشت درهای همین اتاق ها قربانی تصمیمات شخصی برخی افراد در گزینش می شدند.

در این مراسم خجسته معاون اداری و مالی سازمان مرکزی در سخنانی اصل تمرکز زدایی و اصل احقاق حقوق کارکنان و استادان و توجه به جذب حداکثری را توصیه های مدیریت جدید در عرصه ی گزینش اعلام داشت و خاطر نشان کرد که باید با تمام وجود در خدمت اسلام ،نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت باشیم.

وی تصریح کرد: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی دستگیری به جای مچ­گیری و پیشگیری از وقوع مشکلات است.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: فرهاد دانشجو تاکید دارد سیاست دانشگاه آزاد اسلامی در اجرای برنامه ها غیرمتمرکز و در نظارت، ارزیابی، بازرسی و گزینش متمرکز باشد.

مجید مسافرچی مدیر کل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی هم با بیان اینکه امیدوارم شایسته این مسوولیت باشم، تاکید کرد: باید مراقب باشیم در این دفتر قدم و قلم ما به سمتی نرود که آبروی افراد خدشه دار شود.

وی افزود: حفظ آبرو و شأن افراد مهمترین موضوعی است که باید در این دفتر به دقت رعایت شود.

نیازی مدیر کل سابق دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلانی نیز در این مراسم گفت: گوش دادن به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تمامی زمینه ها بخصوص جنبش نرم افزاری مهمترین حرکتی بود که در طول شش سال مدیریتم در این دفتر انجام داده ام.

وی با بیان اینکه در هر واحد دانشگاهی دفتر گزینش داریم، گفت: ما به طور مرتب با نمایندگان دفتر مرکزی گزینش در واحدها در ارتباط بودیم و مشکلات را پیگیری می کردیم.

سپس لوح تقدیر و احکام مدیر قبلی و فعلی گزینش توسط فردوس حاجیان ، خجسته و ناظمی اهدا شد.

در این مراسم محمد خجسته معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی،شمس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب،اخوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال،رویایی مدیر کل بازرسی ،ناظمی رئیس حسابرسی ،مسافرچی مدیر کل جدید گزینش،نیازی مدیر کل سابق گزینش، چراغی مدیر کل تدارکات سازمان و...حضور داشتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی مجید مسافرچی را به مدت 2 سال به عنوان مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
زندگی درس حساب است، خوبیها را جمع، بدیها را کم ، خوشی ها را ضرب و شادیها را تقسیم کنیم