شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۱ / ۰۸:۵۴
کد مطلب: 16059
۰

دانشگاه پیام نور شنبه تعطیل نیست !

برای بار دوم در سال جاری، آلودگی هوا با کمک پدیده وارونگی جوی به چنان شدتی رسید که مسئولان راهکار مقابله با اثرات شوم این پدیده را در تعطیلات یافتند! با توجه به اینکه کلیه امتحانات پایان ترم در دانشگاه پیام نور بصورت همزمان و سراسری در کل کشور برگزار میشود لذا امکان لغو امتحانات برای دانشجویان تهرانی به دلیل آلودگی هوا مقدور نخواهد بود. روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران، اعلام کرد: این دانشگاه روز شنبه تعطیل نیست و آزمون های آن برگزار می شود.کلیه امتحانات طبق تقویم دانشگاهی برگزار و هرگونه تعطیلی به دلیل بدی آب و هوا مانع برگزاری امتحانات نخواهد شد.   چگونگی تعطیلی دانشگاه‌های تهران در روز شنبه
به علت تعطیلی روز شنبه، امتحانات کلیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان تهران (به استثنای مراکز دانشگاه پیام نور ) برگزار نمی شود.
به گزارش میگنا، با توجه به تصمیم کمیته هماهنگی مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران مبنی بر تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی در روز شنبه 16/10/1391 امتحانات روز شنبه 16/10/1391کلیه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان تهران (به استثنای مراکز دانشگاه پیام نور ) برگزار نمی شود و زمان بعدی برگزاری امتحانات مذکور توسط دانشگاه مربوطه اطلاع رسانی می شود. بنا بر این گزارش، به دلیل سراسری بودن امتحانات دانشگاه پیام نور، این امتحانات در روز شنبه در تهران و سایر نقاط کشوربرگزار می شود .

  زمان امتحانات روز شنبه در استان تهران تعیین شد رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: به دلیل تعطیلی روز شنبه ۱۶ دی ماه در پی آلودگی هوا، امتحانات نهایی این روز دانش‌آموزان در استان تهران به ۲۶ دی موکول شد. به گزارش میگنا ، علی فرهادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: در پی تعطیلی مدارس استان تهران به دلیل آلودگی هوا در روز شنبه 16 دی ماه، امتحانات دانش‌آموزان لغو شد.

وی با بیان اینکه 3 درس در روز شنبه به صورت نهایی برگزار می‌شود، گفت: درس‌های هندسه سال سوم ریاضی، زیست‌شناسی و آزمایشگاه سال سوم تجربی و فلسفه و منطق ادبیات، علوم انسانی و معارف از روز 16 دی به 26 دی ماه موکول شد.

فرهادی در خصوص امتحانات داخلی و استانی دانش‌آموزان نیز بیان کرد: در خصوص زمان برگزاری این امتحانات از طریق مدارس و استان به دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

زمان امتحان نهایی 3 درس یاد شده دانش‌آموزان در تاریخ 26 دی ماه، همان ساعتی است که مقرر شده بود در تاریخ 16 دی ماه برگزار شود.   جلسه کارگروه ملی و کمیته هماهنگی مواقع اضطرار استان تهران که در محل سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، تصویب کرد، شنبه 16 دی 91 تمامی مراکز آموزشی -از جمله مقاطع مختلف تحصیلی و دانشگاه‌ها- و ادارات سراسر استان تهران، غیر از مراکز درمانی مانند اورژانس، تعطیل است.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود،همان فرصت هایی است که توسط افراد عجوا رها می شود