جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۱ / ۰۸:۰۷
کد مطلب: 16308
۰
۵

حضور تیمی از روان شناسان و مشاوران آموزش و پرورش تهران در ورزشگاه آزادی

تیمی از مشاوران ، روان شناسان و درمانگران آموزش و پرورش شهر تهران باحضور در ورزشگاه آزادی تهران به تماشاگران شهرآورد سرخابی تهران خدمات ویژه مشاوره ارائه خواهند داد. به گزارش میگنا، ابوالفضل رحمانی رئیس گروه مشاوره شهر تهران اعلام کرد : با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان به منظور کاهش استرس و کنترل خشم و شادی مفرط و مدیریت هیجانات تماشاگران که از حساسیت خاصی در بین تماشاگران ما برخوردار است،  ساعاتی قبل از آغاز بازی دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس کادر ویژه ای از مشاوران و روان شناسان مجرب آموزش و پرورش شهر تهران باحضور در ورزشگاه یکصدهزار نفری به ارائه خدمات مشاوره ای به طرفداران بی شمار دو تیم خواهند پرداخت . وی ادامه داد: بهترین افراد متشکل از روانشناسان، مشاوران و درمانگران با مدارک عمدتاً دکترا در برنامه فردا برای ارائه خدمات مشاوره حضور دارند. رحمانی افزود: متخصصان و روانشناسان فردا به دو گروه تقسیم خواهند شد؛ یک گروه در بین تماشاچیان استقلال و یک گروه در بین تماشاچیان پرسپولیس حضور خواهند داشت و به سؤالات و مشکلات خانوادگی، شغلی، تحصیلی و سازشی این افراد پاسخ می‌دهند. به گفته وی بیشتر طرفداران دو تیم که متشکل از نوجوانان و جوانان و دانش اموزان هستند قبل از شروع بازی  با کرکری های خاص خود و یا حین برگزاری بازی و بعد آن در اضطراب فراوان به سر می برند که برای پیشگیری از هرگونه مسائل حاشیه ای پیرامون بازی برای اولین بار آموزش و پرورش نیز سهمی در آرامسازی و ایجاد بستر مناسب در فضای ورزشگاه خواهد داشت و هماهنگی های لازم برای حضور کادر تخصصی مشاوره شهر تهران صورت پذیرفته هست . * توزیع بروشور کنترل احساسات و هیجانات بین تماشاچیان

وی از تهیه بروشورهایی در جهت کنترل احساسات و هیجانات و توزیع آن بین تماشاچیان خبر داد و افزود: فرم‌هایی آماده شده است تا اگر افرادی، علاقه‌مند به ادامه مشاوره و روانشناسی باشند، امکان پیگیری روند مشاوره فراهم باشد؛ ضمن اینکه به علت محدودیت زمان، افراد علاقه‌مند به مراکز مشاوره مورد تأیید آموزش و پرورش هدایت می‌شوند.

رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه این اقدام برای اولین بار است که انجام می‌شود، افزود: مشاوره تا پایان شهرآورد ادامه خواهد داشت و به صورت فردی و گروهی برنامه مشاوره برگزار خواهد شد.

هفتاد و ششمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که از رقابت های هفته بیست و سوم لیگ دوازدهم محسوب می شود، ساعت 15 روز جمعه 6 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

مشاوریار
این زیباترین طرحی است که در استقبال از نیروهای بالقوه مشاوران آموزش و پرورش میتوان ارائه و به اجرا درآورد.امیدواریم طرح های اینچنین به طور مداوم عملیاتی شوند.با تشکر.
علی قرمزته
خیلی مسخرهه بنظرم این طرح . بنظرم اینها مشاورنماهایی هستن که طرفدار دویتم قرمز و آبی هستن و میخواستن با سلام و صلوات بدون بلیط برن بازی رو از نزدیک تماشا کنن و اینا نمی تونن هیجانات خودشونو کنترل کنن چه برسه به هیجانات تماشاگری که 20تا دربی رو از نزدیک دیده . برادران انتظامات نباید فریب این معلم جماعت رو بخورن و با باتوم از اینا پذیرایی کنن. اینا بنظرم یه مشت عقده ای استادیوم ندیده هستن . و نبایست مامورین ورزشگاه فریب اینا رو میخوردن و بیشتر طرح نمایشی هست تا کاربردی. لابد خوشحالن که پول بلیط ندادن و برای اونا جایگاه تعیین کردن
مرتضي2
Iran, Islamic Republic of
آقاي علي قرمزته ... يه سر بيا پيشم تا مشاورت كنم . تو چقدر بدبين هستي ؟ از كجا اينقدر مطمئن هستي ؟ بنظرم افكار بيمارگونه داري. بايد بري درمان شيد
واقع بین
United States
آخه وقتی هزارن مدرسه مشاورندارندوخیلی ها هم رشته های 100 درصد غیرمرتبط دارند، این کارها چه معنایی می تواند داشته باشد؟؟اصلا خود همین کار نشان ازعدم تعادل روانی کارشناسان وعدم درک موقعیت کاری شان دارد.
معلم
طرح خوبی است ای کاش مدارس هم مشاور داشتند.
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
برای انسان نابینا شیشه و الماس فرقی ندارد اگر کسی قدرتان را ندانست فکر نکنید شیشه اید یقین بدانید که او نابیناست ...