شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۲ / ۱۳:۵۹
کد مطلب: 16890
۲
۲
به دلیل مسمومیت دارویی

عسل بدیعی درگذشت+زمان خاکسپاری

پیوند اعضای بازیگر جوان
عسل بدیعی درگذشت+زمان خاکسپاری
مهر: عسل بدیعی - بازیگر سینما درگذشت.
عسل بدیعی بازیگر سینمای ایران که از روز گذشته در کما بود، ظهر امروز 12 فروردین‌ماه درگذشت.
به گزارش مهر، عسل بدیعی بازیگر سینمای ایران که از دیروز به دلیل مسمومیت دارویی در بیمارستان لقمان تهران بستری بود، ظهر امروز دار فانی را وداع گفت. وی در نهایت به دلیل ایست قلبی و مشکلات تنفسی درگذشت.
وی دو روز گذشته را به دلیل مسمومیت شدید دارویی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بود. با درگذشت این هنرمند و به دلیل خواسته وی که به کرات به خانواده و اطرافیانش اعلام کرده بود، اعضای بدن وی اهدا خواهد شد.
این بازیگر روز گذشته (11 فروردین‌ماه) در بخش آی‌سی‌یوی بیمارستان لقمان بستری شد و با وخامت حالش به گفته‌ی پزشکان، دچار مرگ مغزی شده است.
بدیعی متولد سال 1356 در تهران است. او سال 1375 به سینما راه یافت و با فیلم «بودن یا نبودن» به کارگردانی کیانوش عیاری فعالیت حرفه‌یی خود را آغاز کرد. وی در رشته‌ی علوم تغذیه تحصیل کرده است. از دیگر کارهای او می‌توان به این فیلم‌های سینمایی اشاره کرد: (۱۳۷۸) دست‌های آلوده (سیروس الوند)، (۱۳۷۹) هفت پرده (فرزاد مؤتمن)، (۱۳۷۹) از صمیم قلب (بهرام کاظمی)، (۱۳۸۲) شمعی در باد (پوران درخشنده)، (۱۳۸۴) پروانه‌ای در مه (محمدجواد کاسه‌ساز)، (۱۳۸۵) سربلند (سعید تهرانی) و (۱۳۸۷) روز هشتم.




خاک سپاری عسل بدیعی در هفته آینده
رضا داودنژاد درباره وضعیت پیوند اعضای مرحومه عسل بدیعی و زمان خاکسپاری پیکر این هنرمند عرصه سینما تأکید کرد: در حال حاضر آزمایشات لازم برای پیوند اعضا انجام می‌شود که این آزمایش‌ها دو روز طول می‌کشد از این رو به احتمال زیاد اوایل هفته آینده مراسم خاکسپاری انجام می‌شود.
داودنژاد درباره آخرین وضعیت پیوند اعضای زنده‌یاد عسل بدیعی که روز گذشته چشم از جهان فروبست به مهر گفت: در حال حاضر پیکر زنده‌یاد بدیعی در بیمارستان "مسیح دانشوری" است و آزمایشات لازم برای پیوند اعضا در حال انجام است. بعد از این آزمایشات مشخص می‌شود که کدام اعضا می‌توانند برای عمل پیوند مورد استفاده قرار گیرند.
وی تأکید کرد: امروز به دلیل اینکه سیزدهم فروردین‌ماه است تعدادی از پزشکان مدنظر در بیمارستان نیستند اما به صورت فوق‌العاده این آزمایشات در حال انجام است. زمان مورد نیاز برای انجام تمامی آزمایشات موردنظر دو روز تعیین شده و به همین دلیل زمان مراسم خاکسپاری بعد از طی این دو روز مشخص می‌شود.
این بازیگر جوان سینما که از اقوام زنده‌یاد عسل بدیعی است ادامه داد: با در نظر گرفتن دو روز مورد نیاز برای آزمایشات لازم جهت پیوند اعضا به احتمال زیاد مراسم خاکسپاری در اوایل هفته آینده برگزار می‌شود. عسل بدیعی بازیگر جوان سینما در آثار متعدد سینمایی و تلویزیونی به ایفای نقش پرداخت روز 12 فروردین‌ماه به دلیل ایست قلبی و مشکلات تنفسی دار فانی را وداع گفت.

آخرین نوشته صفحه مجازی عسل بدیعی چه بود؟
در پی مرگ مغزی «عسل بدیعی» بازیگر سینما، سایت کافه سینما آخرین نوشته صفحه فیس‌بوک او را منتشر کرده است. به گزارش ایسنا عسل بدیعی که از دوشنبه بر اثر آنچه مسمویت دارویی عنوان شد در بیمارستان بستری شده بود آخرین بار در روز چهارم فروردین دو عکس از خودش در صفحه فیس‌بوکش منتشر کرد؛ اما آخرین نوشته او در صفحه‌اش مربوط به 19 اسفند ( 9 مارچ) است که بدین شرح است:
حس می‌کنم از گور برخاسته‌ام...
تولدی در راه است و بوی عطرش در فضایم جاریست.
همچنین گفته شده اعضای بدن بدیعی که دچار مرگ مغزی شده بود به نیازمندان اهدا می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

نازنین
باورم نمیشه . بازیگر توانمندی بود.روحش شاد
م.ش
خدا رحمتش کنه. یاد آدمای خوب تو قلب بقیه می مونه
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
با ترس هات روبرو شو! آدم ها رو ببخش! یک راه حل جدید بساز! هدف هات رو مشخص کن! آدم هایی که ازت متنفر هستند رو فراموش کن! ذهنت رو آزاد کن!