جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ / ۱۳:۰۱
کد مطلب: 17108
۰

جزئیات نقل و انتقال دانشجویان در سال جاری

جزئیات نقل و انتقال دانشجویان در سال جاری
مدیر کل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از جزئیات نقل و انتقال دانشجویان در سال جاری خبر داد و به زمانهای مهم ثبت درخواستها اشاره کرد.
محمد حسن یوسفی در گفتگو با مهر، در خصوص زمان آغاز ثبت درخواست دانشجویان متقاضی مهمانی و نقل و انتقال، گفت: دانشجویان متقاضی مهمانی، مهمانی دائم یا انتقال می توانند برای ثبت درخواست خود طی روزهای 1 تا 31 اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه خدمات آموزشی اقدام کنند.
وی ادامه داد: ثبت درخواستهای میهمانی در سامانه برای سال تحصیلی آینده یعنی 93-92 صورت می گیرد.
مدیر کل دانشجویان داخل با تاکید بر ارسال تمام درخواستها از طریق سامانه خدمات آموزشی، گفت: به دانشجویان تاکید می شود درخواستهای مهمانی خود را از طریق سامانه خدمات آموزشی ارسال کنند و تنها آن دسته از درخواست هایی که دارای شرایط موارد خاص و ویژه مرتبط با آیین نامه موارد خاص دانشگاهها است، به صورت دستی و از طریق شورای بررسی موارد خاص دانشگاهها مورد تصمیم گیری قرار می گیرد.
به گفته یوسفی
پس از اتمام مدت زمان ثبت درخواستها از سوی دانشجویان، دانشگاههای مبدا از 1 خرداد تا 15 تیرماه مهلت اظهار نظر و دانشگاههای مقصد از 15 تیرماه تا پایان مردادماه مهلت بررسی دارند.
این مقام مسئول سازمان امور دانشجویان خاطرنشان کرد: تاکید می شود دانشجویان از این فرصت در نظر گرفته شده با برنامه ریزی مناسب حداکثر استفاده را ببرند چون این اقدام یک بار در سال اتفاق می افتد و در صورت عدم تمدید سامانه خدمات آموزشی، دانشجویان با مشکل مواجه نشوند.
دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی موظف هستند زمان شروع ثبت درخواست هاي ميهماني وانتقال را با استفاده از ابزارهاي مناسب (سايت دانشگاه، تابلوي اطلاعات آموزشي) در تمام دانشكده ها و پرديس هاي هر دانشگاه یا موسسه به اطلاع تمام دانشجويان برسانند.
همچنین دانشجوی متقاضي ميهماني و انتقال، مسئول صحت اطلاعات ارائه شده در خصوص شرايط خاص خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر يك از اطلاعات ارائه شده امكان ميهماني يا انتقال را از خود سلب خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
سخن گفتن با خدا مانند صحبت کردن با یک دوست پشت تلفن است... ممکن است او را در طرف دیگر نبینیم، اما می دانیم که دارد گوش می دهد...