سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ / ۰۰:۱۴
کد مطلب: 17135
۰
۲

تمدیدمهلت ثبت‌نام برای دریافت بن‌کارت‌های دانشجویی نمایشگاه کتاب

تمدیدمهلت ثبت‌نام برای دریافت بن‌کارت‌های دانشجویی نمایشگاه کتاب
به گزارش ایبنا به نقل از ستاد خبری بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران برای 400 هزار نفر از دانشجویان و طلاب کشور اعتبار خرید کتاب در نظر گرفته است.
در این راستا دانشجویان و طلاب می‌توانند با پرداخت 25 هزار تومان، از یارانه 25 هزار تومانی در نظر گرفته شده برای خرید کتاب استفاده و تا 50 هزار تومان کتاب خریداری کنند.
ثبت‌نام بن‌‌کارت‌های دانشجویی در سایت www.tibf.net آغاز شده است و دانشجویان و طلاب علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی برای دریافت بن‌کارت‌های دانشجویی ثبت‌نام کنند. زمان توزیع بن‌کارت‌ها از 7 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای دریافت به شعب منتخب بانک صادرات ایران که اسامی آن‌ها در این سایت ارایه شده است، مراجعه کنند.
حضور 100 شركت در بخش نشر الكترونيك نمايشگاه كتاب محمدصادق افراسيابي، مسوول كميته نشر الكترونيك بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از حضور نزديك به 100 شركت فعال در حوزه نشر كتاب الكترونيك در اين نمايشگاه خبر داد.
وی اظهار کرد: فراخوان ثبت‌نام ناشران الكترونيك اسفند ماه اعلام شد و مهلت آن‌ها بيست‌وچهارم فروردين ماه 92 به اتمام رسيد و 200 شركت ثبت‌نام كردند. افراسیابی ادامه داد: بر اساس آخرين آمار در نهایت نزديك به 100 شركت آماده حضور در بيست‌وچهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران شده‌اند و نرم‌افزارها و سايت‌هاي مرتبط با مقوله كتاب و كتابخواني توسط اين شركت‌ها معرفي خواهند شد. مسوول كميته نشر الكترونيك بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران تاكيد كرد: تاكنون دو هزار و 357 عنوان نرم افزار شامل كتاب‌هاي الكترونيك و نرم‌افزارهاي حوزه كتاب و كتابخواني توسط این شرکت‌ها برای عرضه در نمایشگاه کتاب ارسال شده‌اند.
وی افزود: شوراي تعيين مصاديق كميته نشر الكترونيك بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران به بررسي اين نرم‌افزارها خواهد پرداخت تا تنها نرم‌افزارهاي حوزه كتاب در نمايشگاه امسال عرضه شوند. بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت ماه سال 1392 در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

لغمامن
Iran, Islamic Republic of
ظرفیت که پره
ف
سلام خسته نباشین تو ر وخدا مهلت خرید بن کتاب رو تمدید کنین.
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
موفقیت به سراغ کسانی می آید که آن قدر در تلاشند که وقت نمی کنند دنبال آن بروند.