پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ / ۲۰:۱۵
کد مطلب: 17341
۰

متقاضیان بن‌کارت دانشجویی بخوانند

با وجود اطلاع‌رسانی‌های مکرر برای نحوه دریافت بن کارت الکترونیکی دانشجویی باز هم در روز نخست نمایشگاه کتاب بسیاری از متقاضیان سر در گم هستند. به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس نمایشگاه کتاب تهران پس از آغاز به کار پذیرای دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان فراوانی است اما در این راستا دانشجویان و طلاب به دلیل بن کارت الکترونیکی باید پیش از مراجعه اطلاعات دقیقی داشته باشند تا به مانند آن‌ها که از صبح امروز به اشتباه ابتدا به نمایشگاه‌ها آمده‌اند سردرگم نشوند.
به گزارش فارس امسال بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار برای بن کارت الکترونیکی دانشجویان و طلاب اختصاص یافته است و دریافت این بن‌ها تا 20 اردیبهشت ادامه دارد اما کم بودن اطلاعات دانشجویان و ثبت‌نام کنندگان منجر به طی کردن اشتباه مسیر شده است این دسته پس از ثبت‌نام امروز به نمایشگاه مراجعه می‌کنند در حالیکه باید به شعب اعلام شده مراجعه و بن کارت دریافت کنند. در این دوره 250 هزار دانشجو و طلبه اقدام به ثبت‌نام در سایت بن کارت‌های دانشجویی کردند تا برای خرید از یارانه اختصاص یافته 25 هزار تومانی از سوی وزارت ارشاد و جمعا 50 هزار تومان بهره‌مند شوند.
متولیان بانک صادرات در نمایشگاه از صبح امروز با مراجعه عده بسیاری از دانشجویان که پس از ثبت‌نام به نمایشگاه می‌آیند مواجه هستند این افراد ضمن راهنمایی‌های لازم از دانشجویان می‌خواهند به شعب اعلام شده مراجعه کنند. بانک عامل نمایشگاه کتاب در این دوره بانک صادرات است از این رو 6 سالی است این بانک به صورت متوالی انجام کلیه فعالیت‌های مالی بر عهده دارد بانک صادرات از تاریخ 11 اردیبهشت به مدت 10 روز با استقرار 20 باجه سپهری با 300 نفر نیروی انسانی و نصب 2700 دستگاه پایانه‌های فروش و استقرار 30 دستگاه خودپرداز ثابت و سیار خدمات ارائه می‌کند دانشجویان پس از ثبت‌نام‌هایی که صورت گرفته تا 12 اردیبهشت باید به 230 شعب منتخب این بانک در سراسر کشور برای دریافت بن کارت مراجعه کنند.
این دسته از دانشجویان و طلاب بایددر هنگام دریافت کارت دانشجویی، طلبگی یا ملی خود را در اختیار داشته باشند. بانک صادرات همچنین از طریق 11 شعبه کشیک اقدام به ارائه بن‌کارت‌های الکترونیکی یارانه خرید کتاب داخلی می‌کند و دانشجویانی که موفق به تهیه بن کارت یارانه‌ای نشده‌اند می‌توانند در روزهای برگزاری نمایشگاه پنج‌شنبه و جمعه 12، 13، 19 و 20 اردیبهشت ماه از ساعت 8 تا 18 بعدازظهر با مراجعه به شعب به تهیه بن کارت اقدام کنند از این رو مسئولان تقاضا دارند دانشجویان و طلاب برای تهیه بن کارت اطلاعات دقیق داشته و به نمایشگاه مراجعه نکنند.
---------------------------------------------------------------
برای دیدن شعب منتخب بانک صادرات اینجا و اینجا را کلیک کنید.
---------------------------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
برای انسان نابینا شیشه و الماس فرقی ندارد اگر کسی قدرتان را ندانست فکر نکنید شیشه اید یقین بدانید که او نابیناست ...