پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲ / ۲۲:۱۱
کد مطلب: 17700
۰

زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مجازی علوم پزشکی تهران

دکتر مصطفی جعفری در گفت‌وگو با ایسنا ، با اعلام این خبر، گفت: برای اولین دوره از مقطع کارشناسی ارشد مجازی بین 10 تا 12 نفر پذیرفته می‌شوند که بیشترین استقبال شرکت‌کنندگان از رشته یادگیری آموزش از راه دور است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته تنها در رشته آموزش پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده مجازی دانشجو پذیرفته می‌شد،افزود: با تاسیس دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران امسال برای اولین بار در مقطع کارشناسی ارشد و در چهار رشته آموزش پزشکی، یادگیری آموزش از راه دور، کتابداری و اطلاع رسانی و نظارت بر امور دارو پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

وی با اشاره به طول دوره تحصیل 2 تا 3 سال این رشته‌ها، اظهارداشت: دروس به صورت مجازی و از طریق سایت دانشکده به دانشجویان آموزش داده می‌شود و در نهایت امتحانات پایان ترم به صورت حضوری و در دانشکده برگزار می‌شود. جعفری با اشاره به اینکه تعداد پذیرش دانشجو در رشته‌های مختلف متفاوت است، تصریح کرد: به طور میانگین برای اولین دوره بین 10 تا 12 نفر پذیرش خواهیم داشت که بیشترین اسقبال شرکت‌کنندگان از رشته یادگیری آموزش از راه دور است، شاید به دلیل آنکه اطلاع‌رسانی خوبی برای رشته‌های دیگر نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش سرعت اینترنت فایل هر دروس بر روی سایت وجود دارد و دانشجویان می‌توانند فایل‌ها دانلود و به راحتی از فایل ضبط شده استفاده کنند.
مسوول آموزش دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان خاطرنشان کرد: تلاش مسوولان دانشکده مجازی بر این است که در سال‌های آینده بتوانیم دانشجوی بیشتری را در رشته‌های مختلف پذیرش کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
صعود به اورست 13 روز به طول مي انجامد، اما سقوط از آن فقط « 8 ثانيه ». ساختن روابط مدتها به طول مي انجامد اما از بين رفتن آن فقط در چند ثانيه!