پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ / ۰۱:۰۶
کد مطلب: 17917
۱
۱

زمان آغاز ثبت نام ترم تابستانی کوی دانشگاه تهران

سامانه ثبت نام کوی دانشگاه تهران برای ثبت نام ترم تابستانی از 5 تیرماه فعال می شود و هرگونه اطلاعات درمورد شرایط ثبت نام، از طریق سایت در ابتدای تیرماه به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

به گزارش مهر، کوی دانشگاه تهران دستورالعمل تخلیه اتاق برای دانشجویان متقاضی را اعلام کرد. با توجه به پایان ترم و ضرورت استفاده از اتاق‌ها در ترم تابستان و ترم آینده، نیازی به تخلیه و تحویل وسایل به انبار نیست. البته در صورت تمایل، انبار برای پذیرفتن وسایل دانشجویان متقاضی همه روزه 8 صبح الی 4 بعدازظهر باز است. دانشجویانی که در نیمسال 93-92 (مهر 92) واجد شرایط دریافت خوابگاه نیستند اتاق خود را باید تخلیه کنند، بدیهی است در صورت عدم تخلیه، تیم تخلیه در تاریخ 15شهریور 92 راساً اقدام به تخلیه کرده و اداره کل خوابگاه‌ها مسئولیتی در قبال تحویل وسایل افراد مذکور نخواهد داشت.

دانشجویان واجد شرایط دریافت خوابگاه در نیمسال اول 92 نیز، در صورتی که متقاضی دریافت خوابگاه به هر دلیلی نیستند تا تاریخ 15شهریور92 نسبت به تخلیه کامل اتاق خود اقدام کنند. در صورت عدم تخلیه طبق مقررات تیم تخلیه راساً اقدام به تخلیه در تاریخ 15شهریور92 خواهد کرد و اداره کل امور خوابگاه‌ها هیچگونه مسئولیتی را در قبال تحویل وسایل افراد مذکور نخواهد داشت. برای ثبت نام ترم تابستانی، از 5 تیرماه سامانه ثبت نام کوی فعال می شود.

هرگونه اطلاعات در مورد شرایط ثبت نام، از طریق سایت در ابتدای تیرماه به اطلاع دانشجویان خواهد رسید. درب ساختمان‌ها در عصر روز چهارشنبه مورخ 22خرداد 92 بسته می‌شود. ضروریست دانشجویان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که پیش از موعد مقرر اتاق و خوابگاه را ترک کنند.
بازگشایی ساختمانها و اتاق ها در تاریخ 22تیر92 ساعت 6 صبح صورت خواهد گرفت. فعالیت و خدمات دانشجویی در ترم تابستان برنامه فعالیت و خدمات دانشجویی کوی دانشگاه تهران در ایام تابستان به شرح زیر است: فعالیت سلف‌های غذاخوری دانشجویی در دانشکده‌ها و خوابگاه‌ها، مطابق تقویم آموزشی تا پایان روز 20خرداد92 خواهد بود. در ایام تابستان به علت عدم اختصاص یارانه مواد غذایی، امکان ارائه غذا وجود ندارد.

تعطیلات پایان ترم خوابگاه پس از پایان امتحانات از تاریخ 22خرداد 92 آغاز خواهد شد و تا آغاز فعالیت تابستان خوابگاه یعنی 22تیر92 ادامه می‌یابد. در صورتیکه دانشجویان به منظور پیشبرد فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود در ایام تعطیلات پایان ترم، نیاز به اسکان داشتند، می‌توانند برای اسکان در خوابگاه‌های خودگردان سطح شهر، به‌مدیریت خوابگاه مراجعه کنند.
برای اسکان تابستانه لازم است دانشجویان به روال سالهای قبل، در دهه‌ی اول تیرماه به پایگاه اطلاع‌رسانی کوی دانشگاه مراجعه و ثبت‌نام کنند تا امکان اسکان آنها از 22تیر92 فراهم شود.
سایت http://kooy.ut.ac.ir
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
چرا در بازه زمانی هشتم تا بیستم تیر خوابگاه دانشجویان دکتری نیز تعطیل است؟ در این بازه زمانی برخی دانشجویان دکتری امتحان، دفاع از پروپوزال و نیز دفاع از رساله دارند. در این شرایط وقتی سرپناه نداشته باشند باید چگونه آرامش خود را برای جلسه دفاع حفظ کنند؟ از رئیس محترم دانشگاه تهران خواهشمندیم دستور دهند خوابگاه های دانشجویان دکتری را در این بازه زمانی مهم تحصیلی این دانشجویان تعطیل نکنند یا حداقل آن را محدود کنند. مثلا خوابگاه ها را در بازه زمانی پانزدهم تا بیستم تعطیل کنند.
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
اعتماد به نفس ضرورتاً تضمین کننده موفقیت نیست ولی عدم اعتماد به نفس مطمئناً باعث شکست می‌شود./ آلبرت بندورا