جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۸۹ / ۰۹:۱۳
کد مطلب: 1801
۰
۱

سازمان سنجش: دیپلمه های 84 به بعد سوابق خود را تائید کنند

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: دانش آموزانی که دیپلم خود را از سال 1384 به بعد اخذ کرده اند باید قبل از نام نویسی درکنکور سراسری1390 برای تأیید سوابق تحصیلی خود به منطقه آموزش و پرورش محل تحصیل خود مراجعه کنند.
 
محمدتقی صابری در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت: این دسته از دانش آموزان باید از فردا (13 آذر) با همراه داشتن اصل مدرک دیپلم متوسطه، کارنامه فارغ التحصیلی، کارت ملی و شناسنامه به پایگاههای سامانه احراز هویت و تأیید سوابق تحصیلی در مناطق آموزش و پرورش مراجعه کنند. وی افزود: در صورت تأیید سوابق تحصیلی دانش آموزان، این سوابق به سازمان سنجش آموزش کشور ارائه می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به ثبت نام قطعی در کنکور سال 1390 اقدام کنند. صابری تأکید کرد: فقط سوابق مورد تأیید آموزش و پرورش مبنای نام نویسی از داوطلبان در آزمون سراسری 90 خواهد بود. وی افزود: در صورت مراجعه نکردن این دسته از دانش آموزان و تأیید نشدن سوابق تحصیلی آنان، نام نویسی آنها در آزمون سراسری 1390 قطعی نخواهد شد. صابری گفت: بر اساس هماهنگی با سازمان سنجش، این سامانه‌ها در مدت ثبت نام آزمون سراسری نیز در مناطق آموزش و پرورش کشور دایرخواهند بود. رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش افزود: آخرین مهلت مراجعه این دسته از دانش آموزان 10 دی خواهد بود. راه اندازی 100 مرکز احراز هویت تحصیلی داوطلبان کنکور در پایتخت
رئیس آموزش و پرورش شهر تهران از راه‌اندازی 100 مرکز سامانه احراز هویت تحصیلی داوطلبان کنکور تهرانی خبر داد.
دکتر زکریا یازرلو در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: این مراکز از صبح روز شنبه پاسخگوی داوطلبان کنکور سال 1390 برای بررسی سوابق تحصیلی آنها هستند تا آنها از سوابق تحصیلی موثق خود برای ثبت نام در کنکور مطلع شوند. براساس اعلام کمیته حذف کنکور امسال سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در مقطع متوسطه 25 درصد در کنکور سراسری موثر است. رئیس آموزش و پرورش شهر تهران افزود: این مراکز امسال برای اولین بار در آموزش و پرورش شهر تهران راه‌اندازی شده تا دسترسی دانش‌آموزان به سوابق تحصیلی‌شان آسانتر باشد. پیش از این یکی از مشکلات موجود در سوابق تحصیلی دانش‌آموزان عدم هماهنگی وزارت آموزش و پرورش با سازمان سنجش برای ارائه ریزنمرات دانش‌آموزان در کنکور سراسری بود.
 

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
لطفا زمان ثبت نام رو بيشتر كنيد حداقل 3روزش همه جا واسه عاشورا تاسوعا تعطيل همهي كافي نت ها.للللللللللللللطفاااا
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
تا حالا هيچ آدم قوى اى كه گذشته آسونى داشته باشه نديدم .