جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ / ۲۱:۲۲
کد مطلب: 18038
۵۲
۴۳۱

چطور بازیگر شویم؟عاشقان بازیگری از چه راهی می توانند به قاب جادویی برسند

چطور بازیگر شویم؟عاشقان بازیگری از چه راهی می توانند به قاب جادویی برسند
هر ساله، با پخش سریال‌ها و فیلم‌های مختلف تلویزیونی، بازیگران جوان زیادی به جمع بازیگران تلویزیون اضافه می‌شوند و مورد محک مخاطب و کارشناسان قرار می‌گیرند. اما آیا همه بازیگرانی که تلویزیون آنها را به عنوان چهره معرفی می‌کند، قابلیت ماندگاری در حرفه بازیگری را دارند؟ آیا در صورت ورود ضابطه‌مند بازیگران جوان به عرصه بازیگری در تلویزیون، نتیجه بهتری عاید بازیگری نخواهد شد؟

روزنه‌های ورود به دنیای بازیگری

علیرضا اخلاقی منتقد، فیلمنامه‌نویس و کارگردان سریال‌های تلویزیونی در این زمینه می‌گوید: بازیگری یک علاقه است. حتی بسیاری از افراد که نه اصول بازیگری را می‌شناسند و نه می‌توانند واژه بازیگری را روی کاغذ بنویسند، به بازیگری علاقه دارند. واقعیت این است که علاقه‌مندان بازیگری بسیارند و طبیعی است هر روزه بر تعداد متقاضیان به بازیگری افزوده شود.
اخلاقی می‌گوید: رویه‌های مختلفی برای ورود افراد به بازیگری وجود دارد. دسته اول کسانی هستند که تحصیلات دانشگاهی دارند و با دنیای هنر آشنا می‌شوند. دسته دوم افرادی‌اند که در کلاس‌های آزاد بازیگری شرکت می‌کنند و دسته سوم هم شامل افرادی است که متکی بر شانس، رابطه و متأسفانه بواسطه مسائل مالی وارد این حوزه می‌شوند. البته در بین افرادی که به وسیله آشنا وارد می‌شوند، افراد مستعدی وجود دارند و نمی‌توان به‌طور مطلق به ناکارآمدی آنها رأی داد.

در میان افراد علاقه‌مند بازیگری، ممکن است دسته‌ای از افراد باشند که شرایط دیگری داشته باشند. یعنی دوره دیده و دارای تجربه بازیگری باشند. از سوی دیگر، ما در سینما و تلویزیون افرادی را هم می‌شناسیم که حتی بدون آموزش قبلی، سوپراستار شده‌اند اما استعداد آن را داشته‌اند.
ما ورزشکاران، خوانندگان و افراد مختلفی را می‌شناسیم که فقط به‌دلیل برخورداری از چهره یا بر اساس یک اتفاق وارد این حرفه شده‌اند. از این بین، عده‌ای استعداد داشتند و ماندند و عده‌ای هم به‌دلیل مستعد نبودن رفتند. روزی به یکی از همین علاقه‌مندان بازیگری گفتم شما فقط نباید به ستاره‌هایی مثل نیکی کریمی و مهتاب کرامتی فکر کنید، در حالی که به ازای هرکدام از آنها، صد بازیگر و نابازیگر سوخته‌اند تا چنین ستاره‌هایی به وجود آمده‌اند.

ملزومات ماندگاری در بازیگری

این منتقد در ادامه می‌گوید: در سال‌های اخیر تعداد بازیگران دارای پیشینه تئاتری و آموزش در رشته‌های هنری رو به رشد است. بعضی افراد حتی دوره کارگردانی گذرانده‌اند و الان مشغول فیلمبرداری و تصویربرداری هستند. در واقع تعداد افرادی که در رشته هنر فعالیت می‌کنند، روز به روز در حال افزایش است. نابازیگران هم بالاخره به نحوی وارد می‌شوند اما مسأله مهم در این بین، ماندگاری است.

بازیگران برای ماندگاری نیاز به استعداد، پشتکار، کسب تجربه و آموزش دارند. ممکن است افرادی استعداد نداشته باشند و دوره‌های طولانی دانشگاهی را آموزش ببینند ولی در نهایت کامل نمی‌شوند. عکس این قضیه هم صادق است؛ عده‌ای هم هستند که استعداد دارند و آموزش ندیده‌اند اما باید آموزش ببینند و به تجربه برسند و آنجاست که ارزش تجربه در کنار بقیه نشانه‌ها آشکار می‌شود. فردی که استعداد نداشته باشد و وارد این حرفه شود، در واقع وقت خود را تلف می‌کند و شاید نهایتا بازیگر متوسطی برای ایفای نقش‌های دست پایین شود.

درآمد بازیگران؛ از شایعه تا واقعیت

این فیلمنامه‌نویس و کارگردان در ادامه صحبت‌های خود می‌گوید: افرادی که در دنیای هنر و شاخه‌های هنر تصویر حضور دارند، شرایط مساوی ندارند. نمی‌شود انتظار داشت همه به یک اندازه سود ببرند و مساوات همیشه عدالت نیست. عدالت آن است که فرد براساس تلاش و تأثیری که در آن اثر می‌گذارد، دستمزد بگیرد. ما در شاخه‌های مختلف هنر در مجموع بعضی مسائل را نادیده می‌گیریم. یک فیلمنامه نویس در کشورهای دیگر ارزش بسیاری دارد و همه می‌دانند تا فیلمنامه نباشد، بازیگران نمی‌توانند
به تنهایی برای نجات یک کار تلویزیونی یا سینمایی کاری انجام دهند، بنابراین یکی از پایه‌های اصلی، فیلمنامه است؛ اما در کشور ما کمتر به آن بها داده می‌شود. البته علت این رویه نیز مشخص است.
در سینمای ایران، بازیگر مانند ویترین موفقیت یک فیلم عمل می‌کند و به همین دلیل، بیشتر به آن بها می‌دهند. سینما برای ماندگاری نیاز به سرمایه و پول دارد و برای این‌که بتواند به خود متکی باشد، مجبور است عناصر فروش را در نظر بگیرد.
بازیگر نیز یکی از این عناصر است و تماشاگر را جذب می‌کند. چون تقاضا برای بازیگر بیشتر است، قیمت آن بالاتر می‌رود اما تماشاگر عام فیلمنامه‌نویس را نمی‌بیند. معنای برقراری عدالت کم کردن مبلغ دریافتی بازیگران نیست بلکه باید به کارگردان یا فیلمنامه‌نویس بهای بیشتری بدهیم. دریافت دستمزد بالا برای بازیگران عنصر منفی نیست بلکه سوال این است که چرا به سایر عوامل پروژه به اندازه بازیگران بها داده نمی‌شود؟

وظایف جامعه در قبال هنرمندان
اخلاقی می‌گوید: باید جایگاه هنرمند را تشخیص دهیم و شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که هنرمندان واقعی به میزان توانایی خود، بیشتر رشد کنند. از سوی دیگر زندگی آنها باید بگونه‌ای تأمین باشد که به فکر این مسائل نباشند. بازیگری، مثل شغل‌های دیگر است اما در رشته هنر و بازیگری، چون فرد دیده می‌شود و به شکل الگو درمی‌آید، باید مراقب رفتار اجتماعی خود باشد.یکی از روش‌های ماندگاری هم این است که بازیگر با رفتار اجتماعی صحیح برای دیگران ارج و قرب داشته باشد.

توصیه‌ها و ترفندها
این نویسنده می‌گوید: به همه علاقه‌مندان بازیگری توصیه می‌کنم تحصیل را فراموش نکنند. تحصیلات دانشگاهی سبب می‌شود برخوردمان با پدیده‌ها متفاوت شود. اگر در رشته هنر تحصیل نکرده‌اید، دوره‌های آموزش هنری را حتما ببینید و این آموزش بسیار مهم است.
قبل از آن استعداد خودمان را باید بسنجیم و بررسی کنیم در چه رشته هنری استعداد داریم. اگر می‌توانیم فیلمنامه‌نویس خوبی باشیم، نباید به دنبال بازیگری برویم. باید برای رسیدن به مقصود و بازیگر شدن در ایران پشتکار داشته باشیم تا برای مقابله با مشکلات بجنگیم، چون همیشه راه برایمان باز نیست.

همه دوست دارند بازیگر شوند؛ اما...
افسانه پاکرو، بازیگر تلویزیون و سینما می‌گوید: متأسفانه اکنون هر شخصی که وضع مالی مناسبی داشته باشد می‌تواند وارد عرصه بازیگری شود. در واقع راه‌های درست و منطقی برای ورود به کار بازیگری کم شده است. البته نمی‌توانم جمع ببندم که تمام بازیگران از راه‌های غیرمنطقی وارد می‌شوند، اما روش‌های ثابت ورود به این عرصه بسیار کم شده است. من خودم به بازیگری علاقه فراوانی داشتم و از سن پایین وارد کار بازیگری شدم؛ اما شهرت را دوست نداشتم. همیشه به افرادی که به بازیگری علاقه دارند یادآوری کرده‌ام این شغل خوب نیست و مطمئنا ادامه تحصیل بهتر از حضور به یکباره در این کار است.
این بازیگر اضافه می‌کند: 99 درصد آدم‌ها در هر سن و سالی که باشند، دوست دارند بازیگر شوند. حرف من این است اگر شهرت بخواهیم، چهره شدن در یک رشته علمی و فنی هم می‌تواند برایمان این ارمغان را بیاورد و حتی از لحاظ مالی بهتر تأمین شویم. اگر بازیگر نوع کار کردنش به شیوه‌ای باشد که سر هر کاری نرود، اوضاع برایش دشوارتر خواهد شد و از این بابت، باید بگویم مطمئنا ادامه تحصیل و کسب شغلی که وجهه اجتماعی خوبی داشته باشد، از بازیگری بهتر است. او درباره شرایط امروز سینما و تلویزیون برای بازیگران می‌گوید: امروزه وضع به گونه‌ای است که گاه حتی افرادی را که برای همکاری با من تماس می‌گیرند، نمی‌شناسم. در واقع اینها همان افرادی هستند که بدون پیشینه قبلی وارد کار شده‌اند و جالب این‌که بسیاری از بازیگران، باسابقه‌ بلندبالایی که در این کار داشته‌اند، امروز بیکارند.
وقتی اقتصاد هنر ضعیف باشد و بودجه در دست تهیه‌کنندگان نباشد، نتیجه این می‌شود که همه به دنبال کار مجانی باشند. نیروهای کاری هستند
که با دستمزدهای کم کار می‌کنند، اما بتدریج دستمزدشان افزایش پیدا می‌کند و مشهور می‌شوند. این یک واقعیت است که تمام بازیگران، دستمزد کلان نمی‌گیرند. اکنون کار و فیلمنامه خوبی که بازیگران در آن دستمزد بالا بگیرند، کم است.

از سوی دیگر بعضی هم حتی با گرفتن دستمزدهای ناچیز به این حرفه لطمه می‌زنند. افرادی که پشت ‌سر هم کار می‌کنند، دستمزدهای کمی می‌گیرند و البته این شاید به علت احتیاج مالی باشد و نمی‌شود به آنها ایراد گرفت چون آنها مجبور به ادامه فعالیت هستند، اما من هیچ‌وقت نمی‌توانم با دستمزد غیرمنطقی به فعالیت خود ادامه دهم.
بازیگر، ظرفیت شهرت داشته باشد
وی در ادامه می‌گوید: افراد متخصصی که وارد این رشته می‌شوند کم هستند و بیشتر آنها سواد تخصصی رشته‌ای را که در آن فعالیت می‌کنند، ندارند. به نظرم تئاتری‌ها و سینمایی‌ها هر کدام باید با تعریف رشته خود به فعالیت ادامه دهند، چون این دو رسانه، متفاوت از یکدیگر است، اما نمی‌شود این اصل را به صورت مطلق پذیرفت.
پاکرو که خود از شاگردان زنده‌یاد سمندریان بوده ادامه می‌دهد: به هر حال بازیگر یا باید بازیگری خوانده باشد یا کلاس آن را برود و رفتارش در شأن یک بازیگر باشد. معمولا بیشتر افرادی که به طور ناگهانی وارد این حرفه می‌شوند و به یکباره روی صحنه می‌روند، رفتاری مناسب در شأن یک هنرمند و اخلاق بازیگری را ندارند. یک بازیگر می‌تواند با یک سریال و یا فیلم مشهور شود، اما اگر ظرفیت این شهرت را نداشته باشد، بتدریج مغرور می‌شود. در این زمینه، متاسفانه چند سالی است که با پدیده‌های جدیدی روبه‌رو هستیم و انگار همه چیز ارزش خود را از دست داده است. قطعا اگر بازیگر نمی‌شدم، زندگی راحت‌تری داشتم چون این شغل به هیچ‌وجه امنیت مالی ندارد.
وی در ادامه نسبت به انتخاب بازیگر برای سریال‌ها انتقاد می‌کند و می‌گوید: تیپ بازیگری که وجهه شاخصی برای جذب مخاطب است، طبیعی نیست و گریم باید روی چهره بازیگر بنشیند. معمولا افراد قدیمی و باتجربه می‌توانند افراد درست برای بازیگری را انتخاب کنند. بازیگر باید در نقش خودش بنشیند و برخی انتخاب‌های غلط باعث می‌شود که به عنوان مثال مخاطب، مادر بودن یک شخص را باور نکند. راهکار اصلی برای حل این مشکلات، سپردن کارها به دست افراد متخصص و همکاری نکردن با افراد ناوارد است.
در واقع هیچ درگاه مشخصی برای ورود افراد به عرصه هنر وجود ندارد و در این زمینه دچار هرج و مرج شده‌ایم. فقط افرادی می‌توانند در این کار ماندگار شوند که عاشق کارشان باشند و اگر مردم آنها را به عنوان یک بازیگر دوست داشته باشند، می‌توانند ماندگار شوند. جوانان، اگر بخواهند از راه صحیح وارد این حرفه شوند، باید این احتمال را بدهند که یک در میلیون انتخاب می‌شوند و باید خود را آماده کنند که با مشکلات روحی ناشی از نرسیدن به هدف روبه‌رو شوند. روزنه اول ورود به بازیگری، کلاس‌های آکادمیک دانشگاه و روزنه دوم شرکت در کلاس‌های بازیگری و تست دادن است.

بازیگران و طیف‌های مختلف آنان
اما افشین سنگ‌چاپ بازیگر و بازیگردان سریال‌های تلویزیونی در این زمینه می‌گوید: افراد علاقه‌مند بازیگری دو دسته هستند؛ دسته اول براساس علاقه خود حرکت می‌کنند و روبه‌روی آینه می‌ایستند و خودشان را برای داشتن یک تیپ مناسب، شایسته بازیگری می‌دانند.
این افراد از راه‌های غیررسمی با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند و این به اتفاقاتی ناگوار منجر می‌شود. البته عده‌ای هم در این میان موفق شده‌اند و همه نامشان را می‌دانند. من از نسلی هستم که همیشه به من یادآوری کرده‌اند که اگر کتاب نخوانی و علم و دانش نداشته باشی، این مناسبات هیچ‌وقت جواب نمی‌دهد. من از سنین پایین این کار را انجام داده‌ام و شاگردی من، بتدریج تبدیل به دانشجویی شد.
توصیه‌ام این است که جوان‌ها به دنبال کسب سواد بازیگری بروند و بعد راهی را برای ماندگاری پیدا کنند. مثلا افرادی که می‌خواهند رانندگی را یاد بگیرند،
باید مراحلی را طی کنند و بعد گواهینامه بگیرند. متاسفانه افراد می‌خواهند عکس‌شان سردر سینماها بخورد، اما حاضر نیستند حتی به یک کلاس ساده بازیگری بروند و مجبورند از راه‌های غیررسمی وارد شوند.

بازیگری باید در خون افراد باشد
این بازیگردان می‌گوید: بازیگری بیشتر ذاتی و خونی است و بعضی‌ها اگر چنین شاخصه‌ای داشته باشند و‌ هنرمند نشوند، راه را به خطا رفته‌اند. پدر من وقتی متوجه شد استعداد بازیگری دارم، مرا در کلاس بازیگری ثبت‌نام کرد و این شانسی است که هر شخصی ندارد.
پدر و مادرهای امروزی با وجود سواد و آگاهی، از لحاظ فکری به فرزندانشان نزدیک‌ترند و می‌توانند به آنها کمک کنند. وی سپس حضور نسل جدید بازیگری را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و می‌گوید: نسل جدید دچار نوعی توهم و خودشیفتگی عجیبی شده، اما اصلا نمی‌شود به این نسل انتقاد کرد.
جوانان علاقه‌مند به این فرقه، امروز بیشتر از گذشته مورد حمایت مالی خانواده قرار می‌گیرند و به همین دلیل رجوع به کار هنری و بازیگری در این نسل زیاد شده و جالب اینجاست که همه می‌خواهند بازیگر شوند و خود را به نمایش بگذارند. سنگ‌چاپ می‌گوید: کسی که می‌خواهد به طور حرفه‌ای وارد این عرصه شود، باید ابتدا کارهایی اعم از مشاوره، تست و گذراندن کلاس‌های آکادمیک را سرلوحه کار خود قرار دهد و بیشتر از افراد باتجربه کمک بگیرد. بازیگری یک نوع علم است و کسب علم هم احتیاج به تحصیل دارد و با سلام و علیک و تجارت یا باج دادن، خون هنری به انسان تزریق نمی‌شود. بسیاری از افراد هستند که وارد این عرصه شده‌اند، اما ریشه علمی ندارند.
وقتی با علم و آگاهی وارد بازیگری شویم، ماندگاری‌مان را تضمین می‌کنیم، اما نسلی که با این شیوه وارد بازیگری نمی‌شود، ماندگاری ندارد. شما اکنون طیف‌های مختلفی از هنرپیشگان را می‌بینید، اما در گذشته وضع به این منوال نبود و به یکباره یک جوان وارد بازیگری می‌شد و همه او را دوست داشتند. الان قاعده‌ای وجود ندارد و جوان‌ها، بسادگی وارد این عرصه می‌شوند، اما چون بازیگری برایشان اصالت ندارد، با شکست مواجه می‌شوند.

جوان ما الگوی درستی ندارد

او در تشریح علت پدید آمدن این فضا می‌گوید: جوان ما الگوی درستی ندارد. مثلا الگوی او فلان شخص است که برای بازیگری پول داده و خودش را به جایی رسانده است. متاسفانه آن اصالت لازم برای بازیگری وجود ندارد و همه چیز مافیایی شده است. از سویی نسل جدید به تمرین و تئاتر هم اعتقاد ندارد. من خودم تئاتری بودم و در زمان ما، همه چیز اصالت داشت و تا تئاتر کار نمی‌کردیم و کار کشته نمی‌شدیم، اصلا ما را به عنوان بازیگر نمی‌شناختند.
او می‌گوید: به جوانی که می‌خواهد وارد این عرصه شود، توصیه می‌کنم زد و بند و رابطه‌ را فراموش کند و خودش را به علم نزدیک کند. در این 30 سال سابقه کاری هیچ‌گاه فردی را ندیدم که استعداد داشته باشد، اما مورد توجه قرار نگیرد و انتخاب نشود. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است که بعضی فکر می‌کنند راه‌های درست جواب نمی‌دهد. این قصه باید به شیوه صحیح پیگیری شود و اگر این‌طور باشد، همه به آن‌چیزی که می‌خواهند، می‌رسند.
این بازیگر و بازیگردان می‌گوید: افراد علاقه‌مند بازیگری، باید علم و صداقت و تدبیر داشته باشند. هیچ‌کس غیر از این راه نمی‌تواند ماندگار شود. ممکن است فردی در کوتاه‌مدت در ذهن‌ها بماند، اما بسرعت فراموش شده است، چون علم کافی در این زمینه را ندارد.
بسیاری همچون استاد انتظامی، مشایخی و نصیریان چند سال فعالیت کرده‌اند و هنوز دوست‌داشتنی‌اند و مردم از آنها با احترام یاد می‌کنند. معتقدم تا پروسه شاگردی و آموزش دیدن برای افراد طی نشود، آنها نمی‌توانند به جایی برسند. حتی باتجربه‌های بازیگری که در حال فعالیت در تئاترند هنوز می‌گویند همچنان در حال یادگیری هستیم. هنوز هر کاری به من پیشنهاد می‌شود، فکر می‌کنم اولین کارم را تجربه می‌کنم و برای انجام آن عطش منطقی دارم./جام جم
نازنین 80
واقعا
میلاد
به کلاس مجری گری صدای تهران مراجعه کنید
عسل
Iran, Islamic Republic of
شما خودتون این کارو کردید؟جواب داده؟
عسل
Iran, Islamic Republic of
به خدا خسته شدم از حسرت خوردن خسته شدماز اینکه به هیچ جایی نمیرسم الان بچه های هم سن من به جاهای بلندی رسیدن اما من هنور همونم ...واقعا نمیدونم چیکار کنم عاشق بازیگریم چرا کسی بهم یه فرصت نمیده؟؟؟چرا؟؟؟من مطمئنم که میتونم اگه من به یه جایی برسم به جای اینکه برم دنبال عشق و حال به هم وطنام کمک میکنم نه کارای دیگه من چیکار کنم واقعا تروخدا یکی یه چیزی بگههه من واقعا به خدا به قران استعدادشو دارم
ایمان
Anonymous Proxy
سلام
شما برای بازیگری چه کارهایی انجام داده اید؟
بزرگترین مشکل ما اینه که فقط به دنبال پول و کسب شهرت هستیم... و انتظار بازی جلوی دوربین سینما و تلویزیون رو داریم
از سنین کم و پایین و با بی تجربگی
شما اگه دانشگاه رفتین و بازیگری خوندین و یا کلاس های معتبری بازیگری را پشت سر گذاشتید باید چیزی در حدود هفت هشت سال مستمر و پیگیر تمرین تئاتر و بازیگری کنین و از تئاتر آماتور شروع کنید و به تئاتر حرفه ای برسین... بعد از اون میشه نظر داد که قابلیت بازیگری جلوی دوربین را دارید یا خیر.
کوتاه ترین توصیه من به شما:
صبر- تئاتر- تمرین-کتاب خوندن
امیر
Iran, Islamic Republic of
فقط بول وبارتی .......متاسفانه.
یونس
Iran, Islamic Republic of
ادم خوب توزندگی بازیگر خوبی باشه ماهمه بازیگریم
حمید
Iran, Islamic Republic of
منم عشق بازیگریم ولی چه فایده نمیدونم از کجا شروع کنم
Iran, Islamic Republic of
من هم همین طور
Iran, Islamic Republic of
تونستی بفهمی ب ماهم بگو
زهرا
Iran, Islamic Republic of
توشهرما کلاس بازیگری هست منم بخاطرعلاقم شرکت کردم اماتنهانتیجه ای که گرفتم پولمو حدر دادم فقط ازمون پول گرفتن وحتی یه موردم نتیییجه نداشت توبازیگری فقط پارتی مهمه
Iran, Islamic Republic of
آره واقعا
ملیکا
Iran, Islamic Republic of
خیلی از بازیگرا از تائتر شروع کردن میتونین از تئاتر شما هم شروع کنید
Iran, Islamic Republic of
اول دی به سایت ستاره بیست برو و ثبت نام کن اینم یه فرصت
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
عین من بخدا... منم خسته شدم انقد بازیگرای دیگه رو دیدم و حسرت خوردم :(((((((((((((((( اخه چرا یکی یه شانس بهمون نمیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر کسی استعداد مجری گری داشته باشد چگونه می تواند وارد این زمینه شود
بهنام
باید بروی رادیو مرکزی شهر خودت بلکه باید از یک نقطه ای شروع شود
فاطمه
من عاشق بازیگری هستم 16 ساله اما نمیدانم در شهر مشهد که کلاس بازیگری ندارد بایدچیکار کنم ایا نباید ارگانی مسعول باشد
حسین
اگه پارتی نداری لطفا بی خیال شو
فاطمه
کی گفته برای بازیگری باید پارتی داشته باشی ها
سعید
کی نگفته همه میگن برین یکم بیگرافی هارو بخونین مثلا بیوگرافی ارسلان قاسمی از طریق بهاره رهنما که از دوستان مادرشون بود تونستن برن سینما و گر نه که چی از کجا
فقط پارتی وپول
سعبيد ميرزايي
Iran, Islamic Republic of
فقط پارتي ميخواد پارتي
یونس
با سلام من پسری16 ساله از مشهد هستم که خیلی علاقه به تئاتر بازیگری دارم نمی دونم از کجا شروع کنم فقط یک سال درتئاتر گروه مهر بودم اومدم بیرون بیشتر راهنمایی میخوام لطفا راهنماییم کنید ممنون. لطفا پاسخمو بدین[
زهرا
برگرد ب همون گروه تیاتر وازهمونجا ادامه بدهوراه درست همینه
بهاره
بهتره شما به سایت های بازیگری بری و در بخش ارتباط با بازیگران وبازیگر بشی
یلدا
Iran, Islamic Republic of
بره بخش بازیگران وبازیگربشه؟به همین راحتی؟زرشک
حمید
Iran, Islamic Republic of
مثلا کدوم سایت
حامد
Iran, Islamic Republic of
ن بابا ارسلان استعدادشا داشته
زهرا
United States
به نظر من حرفت خیلی غلطه اگر استعداد بازیگریت مثل من باشه احتیاجی به پارتی نیست درضمن بزرگ ترین پارتی وتنها پارتی خداوند است
مهران
ببخشید شما؟
بنده خدا
شما اعتماد به نفست هم فوقالعادست
رضا
بابا اعتماد به نفس
اسرا
Iran, Islamic Republic of
سلام حق باتو
نرگس
United States
من عاشق بازیگری هستم وخیلی استعداد دارم ...چگو نه باید وارد این زمینه شوم؟؟
اسی
ببینید بچه ها فکر نکنم هیچ کدومتون به اندازه من عاشق بازیگری باشید شب و روز به فکرشم مخصوصا از اون موقع که سر صحنه هم رفتم با بازیگر و کارگردان ها هم آشنا شدم واقعا خیلی دلم برای ما بچه های عاشق به بازیگری میسوزه که نمیتونیم وارد بشیم میگه باید 3 تا پ داشته باشی پول پارتی پررویی
شقایق از کاشان
Iran, Islamic Republic of
فکر نکن مثل تو کسی نیست خودم به شخصه مثل شما هستم من واقعا عاشق بازیگری هستم صبح تاشب هم دعا میکنم ودرس هامو خوب میخونم که یه روز منه ام بازیگر بشه ام هیچ چیز غیر محال نیست تو تلاش کن واز خدا کمک بخواه خدا بهت میده من که هم توکل بر خدا دارم وهم سعی وتلاش مینکم که درس هام خوب بشه که تو دانشکاه رشته اش رو بخونم چون بابام اینجوری نمیزاره اگه رشته بازیگری رو بخونم بابام هم اجازه بده امد همه ما به خداست شک نکن
مینا
Iran, Islamic Republic of
اول اینکه فکر میکنی ما شب و روز به فکر بازیگری نیستیم؟ دوم اینکه منظورت از پرروتی چیه؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
من که از این حرفت خوشم اومد سه تا پ عین بازیگرا حرف می زنی استعداد بازیگریت بالاست
بيخيال بازيگری شو ت تو خيال خودت فکر ميکنی بازيگر خوبی هستى

خخخخ
زی زی
سلام به همگی.خدارو شکر هم پرو هستم هم پول دار دوستامم میگن که خوشگلم .تمام خصوصیات یک بازیگرهم دارم مگه اونا ازمن بهتر گیرشون می یاد شرایطشم دارم که بازی گرشم علاقه ی زیادی به بازیگری دارم. بازیگرهم میشم برای همتون ارزوی موفقیت میکنم.......................................
یک فیلمساز
Iran, Islamic Republic of
سلام،اگه میخوای با سرمایه گذاری روی فیلم هم بازیگر بشی هم سرمایه گذار، لطفا نطرات بذار، البته به نقش اول فکر نکن، بازی در فیلم هم بستگی به استعدادت داره، منطورم این نیست که پول رو صرفا جهت بازیگر بدی، سرمایه گذاری برای ساخت فیلم، بعد از فروش علاوه بر سرمایه ت ، سودش رو هم میگیری. مشکل این روزای سینما سرمایه س. دوستان هرکسی دوست داره سرمایه گذاری بکنه و در صورت صلاحدید کارگردان، یعنی داشتن استعداد آدرس ایمیلهاتون رو بذارید، لطفا اگه استعداد ندارید اقدام نکنید مگر اینکه فقط قصد سرمایه گذاری داشته باشید.
پاینده باشید
تیانا
برو بابا مگه همه مثل خودتن منم باتمرین زیاد تونستم بشم والان بازیگر معروف امریکام
کیانا
سلام من علاقه ی زیادی به بازیگری دارم من دختری 10 اله هستم من با دختر دایی هایم جلوی خانواده ی خود فیلم بازی میکنیم لطفا من را راهنمایی کنید که من چگونه وارد صدا وسیما شوم یک کلاس بازیگری را پیدا کردم اما هنوز به انجا نرفتم خداحافظ
زهراح
Iran, Islamic Republic of
عزیزم تو و دختر دایی هات که جلو خانواده هاتون سینما باز کردید نیازی به کلاس ندارید
الناز
Iran, Islamic Republic of
منم دوست دارم
نرگس
Iran, Islamic Republic of
چرا باید با پارتی برویم ؟ نمی شود با کلاس بازیگری بروم؟
کارگدان
Iran, Islamic Republic of
چرا بیا وادامه بده
كيانا
Iran, Islamic Republic of
ببخشيد مي خواستم بپرسم براي كلاس بازيگري بايد پول بديم
منم عاشق بازیگریم
Iran, Islamic Republic of
پ ن پ مجانیه!!من پرسیدم گفت ترمی ۴۰۰تومن.
مهستی
Iran, Islamic Republic of
سلام به تمام بازیگرای جووون و با استعداد

میخوام کمکتون کنم من ۱۳سالمه و مثله همه ی شما عاشق بازیگریم


عمونطور ک یکی از دوستان گفتن شما میتونید به سایت ستاره ی بیست مراجعه کنید که اونجا محلی برای کشف استعداده

همین الان تو گوگل مسابقه ی ستاره ی بیست رو سرچ کنید



موفق باشید
سارا
Iran, Islamic Republic of
شما همونی نیسی که دلت میخواس به جای شادی تو هفت سنگ بازی کنی؟محض اطلاع ستاره بیس واسه بالای 15 ساله هاس.منم مث تو 13 سالمه و باعرض تاسف ستاره بیس به درد منو تو نمیخوره
علی نصیری
Iran, Islamic Republic of
من عاشق بازیگریم هرروز کنار آیینه تمرین می کنم ازخدا آرزو کردم خوابشو هم دیدم رفتم تعبیر خواب خوابش 95درصد خوب بود 100درصد بازیگر می شم ببینید اسمم علی نصیریه ببنید اسممو تو یه سریال خوب می بینید
دخترمشهدی
سلام فاطمه منم از مشهدم راه حلی برای مجری گری یابازیگری پیداکردی بمنم ایمیل بده خب م کن.توبرنامه نسیم میتونی کارهای طنزتوارسال کنی و توبرنامه فرش سپیدهم اگه اجرای خوبی بفرستی انتخابت میکنن البته کوتاه مدتariyana.ariyayee@yahoo.com
سحر 18
فاطمه جان منم مال مشهدم چرا کلاس داره که
نسیم
من 17 سالمه می خوام برم کلاس بازیگری ولی نمیدونم بعد کلاس بازیگری باید چیکار کنم :((

فاطمه جون کلاس بازیگری که تو مشهد زیاده

من خودم مشهدم
مهسا
کلاسهاش فشرده اس؟؟یعنی مثلا دوره های 10-20 روزه داره؟؟
sepideh
نه عزیزم اصلا هم اون جوری من تونستم کلاس هاشو رد کنم و به این مرحله برسم که بتونم فیل بازی کنم ...دوستون دارم
dorsa
عزیزم به نظرت کسی با یه دوره ی 20-30 روزه بازیگر می شه؟!
اگه این جوری بود که با توجه به اینکه 90 درصد افراد میخوان بازیگر شن الان همه جمعیت ایران بازیگر بودن 1
اگر می خوای بازیگر شی سعی کن در رابطه با بازیگری اطلاعات به دست بیاری! بازیگری از دور با وقتی که واردش می شی خیلی متفاوته.
موفق باشی
masoud
نمی دونم
كاوه
من ميتونم اموزشگاه روزنه را بهتون معرفي كنم استادان خوبي دارد من و خيلي از دوستامون نتيجه گرفتيم
اسی
سلام کیوان جان من اسماعیل هستم از گرگان میشه معرفی کنی
اسی
ببخشید آقا کاوه
يوسف
Iran, Islamic Republic of
تو رو به خدا اگه مي توني بگو من عاشق بازيگري هستم
رها
بچه ها بیاین برای بازیگری دست به دست هم بدیم تا همه ی مابازیگرشیم فقد باامیدبه خدا وبدون نیازبه پارتی من واسه ی بازیگری گریه میکنم دوستتون دارم
آرین
Iran, Islamic Republic of
سلام رهاجون خوبی کاکو.عزیزگریه برای چی من براخیلی چیزاگریه کردموبهش نرسیدم ببین بانیت وقلبی پاک وصاف بروجلومطمئن باش خداکمکت میکنه.نگین شقایق مهدی باهمتونما.زهراجون باحرفت موافقم پارتی فقط خداس اگه اون بخوادتوی بدترین شرایطتم که باشی توروبه آرزوت میرسونه.آرین ازشیراز
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم به آرزوت برسی نماز یادت نره
رویا
Iran, Islamic Republic of
این اموزشگاه کجاست؟
didanianddanestani
منم همین طور فقط سیزده سالمه اما هنر تو کمدی دارم ولی جرعتش را ندارم
مریم
سلام من عاشق بازیگری هستم و حتی برای اینده پیش بینی میکنم که بازیگر میشوم ولی مادرم مخالفت میکند از شما میخواهم که مرا راهنمایی کنید ممنون میشم
سید. محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام .حال کردم بچه شیراز الحق که شیراز و ادب و فرهنگش بالاس .در ضمن دوستانی که تیکه میندازن یاد بگیرن از ایشون. احترام و درک حالات روحی اولین راه پرورش استعداد معنوی تو بازیگریه . اگه حس گرفتن رو تمرین کنید و با مطالعه تکنیکم بلد شید که این حس و تکنیک از چند طریق کسب میشه. فیلم رو با دقت ببینید برای مثال آثار افراد تکنیکی و حسی رو نگاه کنید مث استاد پرستویی . اگه حدود 1 سال کلاس با کیفیتی برید و استعدادتون رو پرورش بدید اتفاقآ سینما با کمبود بازیگر خوب رو برو هست. آثار حامد بهداد رو با دقت ببینید و پر رو باشید ولی با ادب و نظاکت. برا منم دعا کنید تو مراحل تست بازیگریم . ایشالآ همه با برنامه به هدف اصلی که عشق و کمک به بالارفتن درک مردم و مخاطب از ناشناخته ها هست تو بازیگری برسن پول و شهرت دفن میشه فقط سعی کنید عاشق باشید ، حستون رو با رابطه با خدا فوق العاده تقویت کنید ، پیروزی نزدیکه. یا حق
اسما
Iran, Islamic Republic of
واقعا ممنون .امید درونی پیدا کردم
مریم
من نمی دونم چی جوری بازیگر شم
ارزو
مریم خانو م منم خیلی بازیگری رو دوست دارم ولی منم نمیدونم چجوری باید بازیگر بشم ای کاش کسی پیدا میشد که به این سوئالا بتونه جواب بده
فرناز
Iran, Islamic Republic of
اى بابا همه آرزو دارن ما هم آرزو داريم همه ميدونن كه عشق سينما بد درديه ولى وقتى شرايط بازيگري برامون فراهم نيست...همه اونايى هم كه ميگن ما استعداد و علاقه و ظاهر زيبا داريم بايد بدونن اينا به كارشون نمياد
خوب یا کلاس برو یا دانشگاه عزیزم
مسعود
فقط استعداد
محدثه
منم 16سالمه و خیلی دوست دارم بازیگر شم.. اصفهان زندگی میکنم... من باید چه کار کنم؟؟
دانیال .ز از دزفول
سلام محدثه منم دانیال 16ساله عاشق بازیگریم شما واسه رسیدن به شغل رویاییتون باید تو کلاسای بازیگری تهران زیر نظر خود بازیگرای معروف مثل کلاسای امین تارخ.مرحوم حمید سمندریان.استاد جمشید مشایخی و... باید تو این کلاسا باشید که رابطشون با کارگردان ها بیشتر هست
.saeed از خوزستان
Iran, Islamic Republic of
سلام من 13سالمه خیلی هم به بازیگری علاقه دارم مث خیلی از شماها تازه هم متولد سال مار هستم هم مرداد هر جا بزنی میگن اینا به بازیگری علاقه ی خاصی دارن و موفق میشن. بابام طلافروش مامانمم معلم نمونه ست وضع مالیم خوبه اما پارتی ندارم پررو هم هستم.اگه کسی خوزستانیه و میدونه کجا کلاس هست لطفا بگه مدیونش میشم هرجای خوزستان باشه میرم البته فقط اندیمشک و دزفول و اهواز و شوشتر و گتنود اینجاها باشه بهتره.به کمک همتون نیاز دارم.
Iran, Islamic Republic of
من فایزه خستم ۱۶سالمه من از 11سالگی به بازیگری علاقه دارم تلن چکارکنم
شکیبا
من عاشق بازیگری هستم هر روز هم توی خانمان تمرین می کنم سن زیادی ندارم در اراک زندگی میکنم در اراک کلاس های بازیگری هست ولی من دوست دارم بازیگر صدا وسیما سراسری باشم اگر میشه برای من راه چاره ای ارسال کنید
شکیبا
سلام اگر من در کلاس های بازیگری شرکت کردم ولی هیچ کارگردانی از استعداد های من خبر دار نباشه وبه سراغم نیاد چی؟
احسان
United States
شکیبا جان مطمئن باش اگر درشهرشما سریالی بخواهد ساخته شود کارگردان برای انتخاب بازیگر اول به کلاسهای بازیگی سرمیزند
زهرا
من خيلي بازي گري را دوست دارم اما هزينه هاش كمي زياده ولي تمامي بازيگر ها ميگوين از راه تحصيل وارد اين رشته شويد بهتر است.پس خيلي بايد صبر كرد تا ان موقع
رها
من میتونم جوابتونو بدم من تاتربازی میکنم گارگردان من هم فاطمه امینی هست سوالی دارید بفرمایید....
سما
من نمی دونم چه جوری بازیگر شم
فائزه
تمرین کن انشاءالله میشی
صبا
منم مثل شماها چکارکنم
مصیب
روخواسته هات تاکید کن اینشا الا به هدفت میرسی.
عسل
Iran, Islamic Republic of
واقعا منم مثل توهستم عزیزم دارم دیونه میشم شب و روز به این فکرم ک چجوری بازیگر بشم اما همه فک میکنن ما فقط حرفشو میزنم و نمیتونیم در صورتی ک ما خیلی هم تواناییشو داریم اگه یه فرصت بهم بدن اینو به همه ثابت میکنم.من اگه به یه جایی برسم به همه بچه ها کمک میکنم دست همه جونا پیرا و...رو میگرم به جای اینکه....حیف واقعااا برای خودم متاسفم که نمیتونم به هدفم که بازیگریه برسم
مهرناز
من عاشق بازیگری هستم و اگه یک روز در خانه نقش کسی را در فیلم بازی نکنم میمیرم ولی به نظر شما چطوری شروع کنم زودتر وارد این عرصه می شوم؟
فائزه شیبک
خیلی عالی بود من هم دوست دارم بازیگر شوم.فائزه از علی اباد کتول امیدوارم روزی بتوانم
واقعا راست میگی این یک حقیقت اشکار
پژمان
United States
سلام من پژمان هستم 25ساله از اصفهان من میشه گفت 8سال که دنبال این حرفه هستم ولی به هیچ جا نرسیدم چند تا کارگردان سراغ داشتم ولی حی امروز فردا میکردنند وبهم ثابت کردنند استعداد/علاقه/وغیره......مهم نیست فقط دوچیز باید داشته باشی پول و پارتی تا بتونی وارد سینما بشی فقط بلدند شعار بدند که! سینمای ما به بازیگران جوان و پراستعداد احتیاج داره در صورتی که فقط باید پول داشته باشی تا آدم حسابت کنند.من دلم خیلی پره ولی حیف نمیتونم همشونا بگم....بی خیال کی گوش میده؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! ولی من روزیا میبینم که آخرش به آرزوم میرسم و وارد سینما میشم حالا ببین این خط------------اینم نشون@. دیر یا زود داره ولی سوختا سوز نداره به امید دیدار
زهرا
شما راست میگین با نظرتون کاملا موافقم سینمای منحله
آرزو
کاملادرست میگی
داریوش
دقیقا همین طوره
محمد
آفرین دقیقا.............
رها
من اگه بازیگرنشم امیدی ندارم ومیمیرم توروخداکسانی که پول دارین به من بگین زیبایی هیچ معنایی نداره
رها
وقتی حرفای شمارومیشنوم بیشترناامیدمیشم توروخداانقدرنگین پول پارتی من یه دختر١۵ساله ام ناامیدم نکنین
عسل
Iran, Islamic Republic of
سلام عزیزم منم به خدا با دیدن اینا نا امید تر میشم هیچ هدفی ندارم هیچ امیدی ندارم فقط به عشق بازیگری زندم اما نمیشه خدایاااااااااا
رها
ولی من هنوزهم امیددارم چون همه به من میگویندمن هم زیباهستم هم استعداددارم
م.ش
Anonymous Proxy
سلام
شما برای بازیگری چه کارهایی انجام داده اید؟
تنها نکته ای که توی صحبت شما دیده میشه اینه که اگه بهم یه فرصتی داده بشه
این فرصت یعنی چی؟؟؟ یعنی بگن بفرمایین جاوی دوربین یکی از نقش های محوری رو بازی کنین که دیده بشین تا توانایی تون رو ثابت کنین؟!
مطمئن باشین این اتفاق باید قبل از جلوی دوربین و بازیگرشدن در سینما و تلویزیون بیفته!
و الا هیچوقت این فرصت به شما داده نمیشه
بزرگترین مشکل ما اینه که فقط به دنبال پول و کسب شهرت هستیم... و انتظار بازی جلوی دوربین سینما و تلویزیون رو داریم
از سنین کم و پایین و با بی تجربگی
شما اگه دانشگاه رفتین و بازیگری خوندین و یا کلاس های معتبری بازیگری را پشت سر گذاشتید باید چیزی در حدود هفت هشت سال مستمر و پیگیر تمرین تئاتر و بازیگری کنین و از تئاتر آماتور شروع کنید و به تئاتر حرفه ای برسین... بعد از اون میشه نظر داد که قابلیت بازیگری جلوی دوربین را دارید یا خیر.
یه روز یه جوونی اومد پیش من گفت آقا همه میخوان بازیگر شن...گفتم آره انگار همه دوست دارن...گفت وقتی این همه جمعیتو آدم می بینه میترسه! گفتم چاره نیست. از بین اینها میشه یه کاری کرد که انتخاب شد.
فکر کردم همه راه درستو بلدن.
امروز که به توصیه ی همون جوون دارم یه گشتی توی سایت ها میزنم تازه متوجه شدم که بله! انگار فکرم غلط بود! همه اونطور که ما فکر میکردیم نیستن و اصلن راه درستو از غلط تشخیص نمیدن!
کوتاه ترین توصیه من به شما:
صبر- تئاتر- تمرین-کتاب خوندن
ریحانا
Romania
سلام.من ریحانام دنبال یه گروه بااستعدادمیگردم برا اجرای تائتر فیلمنامشم خودم دارم ..فقط اصفهانی باشندبهم ایمیل بده هرکی استعدادشو داشت.
فائزه
Romania
سلام بچه ها هرکسی که واقعا دوست داشته باشه که بازیگر بشه خودشم باید تلاش کنه.نمن مال اصفهانم دونبال یه گروه برای اجرای تائتر میگردم البته هر کسی فیلمنامه داشته باشه خیلی عالیه ایمیل بزنید.
سارا
من هم عاشق بازیگری هتم و شب و روز دعا میکنم و از خدا میخام که منو به ارزوم برسونه
سعید
من عاشق بازیگری ام و وضعیت مالی خوبی هم نداریم و امکانات هم زیاد نیست چگنه میتونم بازیگر شوم من عاشق بازیگری م وعلاقه بسیاری دارم تو خونه هروز با برادرم تاتئر تمرین میکنم به امید روزی که بتونم به عرصه هنر برم نمیدونم چیکار کنم
میشه راهنماییم کنید
رها
سعیدجان بازیگری به پول وپارتی کاری نداره من خودم پارتی دارم تازه پول هم دارم ولی اون میگه تحصیلاتتوادامه بده بعدش هم بایداگه تهران زندگی نمیکنی بری تهران وتست بدی راستی توی مسابقه ستاره 20هم شرکت کن البته الان دوره ی اولش تموم شده بزاربرای دوره ی دوم
ایلیا
Iran, Islamic Republic of
خیلی بازیگری دوست دارم هم عاشقشم نمی دونم باید چه جوری بازیگر شم خواهشا یکی کمکم کنه ؟؟؟؟
صبا
به هرسایتی میرم از کلاس بازیگری خبری نیست چیکارکنم خدا میدونه
sorena
سلام من ی فیلم بازی کردم پارتی هم دارم ولی باز ترس دارم
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
میشه بگی پارتیت کیه چون منم عشق بازیگری ام
واصلا ترس ندارم لطفا
زهراحاتمی
اسی خان فک می کنم خیلی مغروری. حتما همه ی ماهم عاشقققققققققققققققققققق بازیگری بودیم که اومدیم تو این سایت ازخود راضی
من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دوست من وضع مالی خیلییییییییییییییی خوبی داشت کلاس بازیگری هم رفت ولی به هیچ جانرسیددرصورتی که استعدادفوق العاده ای هم داشت
نگیدفقط پول وپارتی
بگیدفقط پارتی
نازنین
من بازیگرتئاتردرمشهدهستم خیلی دوست دارم یک روزی بازیگرتلویزیونی هم شوم
زهره
من ميميرم براي بازيگري كسي كه كلاسشو رفته به من بگه چه جوريي ممنون ميشم.
وحید
اگه عاشق بازیگری هستی زهره خانم بایدعین من بیای تهران بوری کلاساش
على
Iran, Islamic Republic of
کلاسش سطح بالاس من تست دادم قبول شدم رفتم کلاساشو گذروندم حالا واسه فيلم ون روى قصه نقش سوم رو کار ميکنم
حوریا
شاید علاقه ی سرشارما دلیل محکمه پسندی برای رسیدن به ارزومون نباشه اما قبول کنید که تنها گناه ما نداشتن اول پول بعدم پارتی وجزای سنگینش هم پا گذاشتن روی دل های ارزومندمون
محمد
سلام من محمد هستم. کسی که دنیاش بازیگری هست . 12سال سن دارم . نتو نستم تو فیلم بازی کنم. اما داخل تعزیه ی امام حسین نقش کسی رو بازی کردم ، که نشستا و هیچ حرفی هم نمی زنه. دوست دارم این کار رو از همین حالا شروع کنم . از فیلم های تنض و اجتمایی خوشم می آد . دوستای تو کلا سم هم تمرین ها ی من رو دیدن و میگن واقا اگر بازیگر نشی نسل بازیگری اجتمایی و تنض تمام میشه . من بازیگری رو از ته دل دوست دارم . دنبال پول هم نیستم . فقط پارتی می خوام.
یک فیلمساز
Iran, Islamic Republic of
دوستان علاقمند به بازیگری باید به این نکته توجه بکنن که بازیگر شدن و گرفتن نقش برا کسایی که خیلی جوونن سخته، هر چی سن بالاتر باشه نقش بیشتره، به عنوان مثال یه جوون 35 ساله نقش واسش بیشتره تا یه نوجوون زیر 20 سال و یا کمتر، اغلب اوقات سن سینما 10 سال کمتر از سن واقعیه، یعنی یه جوون 40 ساله یا 35 ساله به راحتی نقش جوونای 25 الی... رو میتونه به راحتی بازی کنه، منظروم از نظر چهره س.
درود
ملیکا
Germany
بچه ها من اصفهانی ام و عاشق بازیگری ام امسال معماری خوندم ولی به خاطر علاقه ی زیاد به بازیگری میخوام تغییر رشته بدم و بازیگری بخونم اینقدر هم ادم و ناامید نکنین که فقط پارتی میخواداگه خدا بخوادحتمامیشه
گلاره
سلام من هم عاشق بازیگری ام و استعداد بالایی در مجری گری دارم و12سالمه.جاهای زیادی (از توی روزنامه)زنگ زدم و رفتم ولی همشون یه پول قلمبه ای از ما کشیدن.تا اینکه امسال صدا سیما اعلام کرد تمام این آگهی ها الکیه ومی خوان یه پولی از مردم بکشن و ولشون کنن به امون خداواگه کسانی هستن که به بازیگری علاقه دارن از طریق کلاس های صدا سیما وارد این کار بشن.خلاصه اینکه حالا می خوام کلاس های استاد علی رضا خمسه شرکت کنم وامیدوارم که جواب بده...انشاالله استعداد هممون نشون داده بشه وبه خاستمون برسیم.
یونس
با سلام من پسری16 ساله از مشهد هستم که خیلی علاقه به تئاتر بازیگری دارم نمی دونم از کجا شروع کنم فقط یک سال درتئاتر گروه مهر بودم اومدم بیرون بیشتر راهنمایی میخوام لطفا راهنماییم کنید ممنون .لطفا پاسخمو بدین
یک نفر
عالی بود خیلی روی من تاثیر مثبتی گذاشت من هم واقعا میخواهم ارتیست واقعی بشوم 14 سالم است لطفا اطلاعات بیشتری بذارید مچکرم
من عاشق بازیگری هستم 17ساله اما نمی دانم درشهرمشهد کلاس های بازیگری ندارد باید چکار کرد کوچیک محمد
عقیل
سلام من بازیگری رو خیلی دوست دارم ولی منم مثل بقیه نمیدونم از کجا شروع کنم خواهشا راهنمایی کنین .
بهار
من هم می خواهم بازیگر باشم
فاطمه
کسی نمیتونه واسم شماره یکی از بازیگرای خانوم رو پیدا کنه اخه خیلی لازمه خواهش میکنم
الی
من عاشق بازیگری هستم و خیلی استعداد دارم و برای رسیدن بهش دست به هر کاری میزنم کسی نیست کمک کنه من به ارزوهام برسم
ساحل
Iran, Islamic Republic of
من ی جایی ومیشناسم خیلی اموزشتگاه خوبیه
سعید
Iran, Islamic Republic of
آقا الی شما کلاس های بازیگری هم رفتی
پری جون
برید کلاس من رفتم یه تست دادم مرده گفت نمیخواد بیایی کلاساشاو استعدادت خوبه منو علی رضا خمسه معرفی کرد چندتافیلم کوتاه بازی کردم بزار ببینم ایندم چی میشم تئاترم مریم تالار وحدت چندتا توتار بود بازی کردم رشتمم تجربیه
Iran, Islamic Republic of
اون وقت تنها
سارا
سلام.من واقعادیوونه بازیگریم.15سالمهوتوقزویین زندگی میکنم امابه خاطربازیگری میام دانشگاه تهران.پولو پرروی یو میتونم داشته باشم.اماپارتیم زیادگنده نیست.جوری ک میتونم ازش کمک بگیرم.این کافیه؟البته استعدادم دارم.دوستامم میگن حیفه نرم
رسول فیضی
خیلی خوبه این بازیگری نه؟
حانیه
سلام من مدرک تخصصی باریگری دارم اما هیچ راهی پیدا نکردم و کارگردان های کمی دنبال بازیگر 15 ساله اند اکنون در اصفهان زندگی میکنم. من بازیگری رو واقعا دوست دارم نه برای شهرت لطفا به من در رسیدن به هدفم کمک کنید
مريم
United Kingdom
منم عاشق اين رشته ام ولي خانواده ام ميگويند نه
زهرا
بازیگری فقط ازراه درستش.تحصیلات دانشگاهی تیاترکارکردن زحمت کشیدن عاشق بودن حرف همه رو ب جون خریدن.
مینا
من چند بار تست بازیگری دادم و تو عصه نمایش بازی کردم و قبول شدم خیلی به این کار علاقه دارم 13 سالمه ولی خانوادم با این کار مخالفن چیکار کنم لطفا بگید!!!!!!!!!!!!!!!
کیوان
من کلی پارتی دارم همشون رفیق بابامم ولی به بازیگری علاقه ندارم خخخخخخ
محدثه
منم عاشق بازیگریم همیش تو انشاهام مینوشتم مخوام بازیگر بشم ولی اول پلیس بعد بازیگری
ریهانه عباسی13ساله
من پول ندارم اما خیی دوست دارم باذیگر شوم
عسل
وای ممنونم تو با حرفات منو متحول کردی
احمق خودم میدونستم باید اینکار ها رو بکنم
البته من چند وقته پیش تست دادم قبول شدم!!
حامد حسن زاده
علاقه زيادي به بازيگري دارم تا حالاهر جور سعي كردم بيام تست بازيگري بدم نشده اومدم توسايت نظربدم كه شايد دلتون به حالم بسوزه خداحافظ به اميدروزي كه بازيگر شوم
امینه
من عاشق بازیگری هستم و فکر می کنم استعدادش هم داشته باشم و بتونم تو این عرصه موفق بشم اما نمی دونم باید از کجا شروع کنم و تستش را کجا میگیرند میبشه کمکم کنید من اصفهانی هستم.
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
حالا کلاس آموزش بازیگری از کجا پیدا کنم چون دانشجوی رشته ی دبگه ای هستم نمیتونم برم دانشگاه تاتر بخونم
م.ش
Anonymous Proxy
َشما همون رشته ی خودتو بخون تا توش موفق بشی
کسی که برای بازیگری ارزش قائل نشه و روش تمرکز نکنه و فقط این رشته و شغل دغدغه ش نباشه به جایی نمیرسه
shirin
من اگه بازیگر نشم خودکشی میکنم :(
اﻣﻴﺮ ﺣﺴﺎﻡ
ﺳﻼﻡ ﻣﻦ ﺧﻴﻠﻲ ﻋﻼﻗﻪ ﺯﻳﺎﺩﻱ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﻳﮕﺮﻱ ﺩاﺷﺘﻢ ﺭﻓﺘﻢ ﻛﻼﺱ اﻟﻌﺎﻧﻢ اﻣﺎﺩﻩ ﻫﺴﺘﻢ اﻣﺎ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﻫﻴﭻ ﻛﺴﻲﻧﻴﺎﺯﻱ ﺑﻪ ﻣﺎ ﭘﻴﺪا ﻧﻜﺮﺩ ﭼﻜﺎﺭ ﻛﻨﻴﻢ
آرمين
Iran, Islamic Republic of
سلام من آرمين هستم و به بازيگري خيلي علاقه دارم و تا حالا چند بار درکلاس هاي بازيگري تست دادم وقبول شدم اما به علت مشکلات مالي نتوانستم درکلاس هايش شرکت کنم لطفا مرا راهنمايي کنيد من13 ساله هستم ممنون.
روزی مشهور می شود
من می خوام بازیگر بشم و براش زحمت می کشم همین تابستون به تهران میرم و یک کاری میکنم
Shirin
سلام من 17 سالمه از مشهد میخوام سال بعد برم کلاس بازیگری ولی بعدش چیکار کنم تروخدا یه راهی بگین من اگه نتونم بازیگر شم خودکشی میکنم
عشق تئاتر
سلام من عاشق تئاترم.اطلاعاتیم دراین زمینه دارم در گروه تئاتر مدرسه شرکت کردم ولی منحل شد کمکم کنید من اگه وارد عرصه تئاتر نشم میمیرم. بگید که چه جوری و از ککجا میتونم این کا رو شروع کنم . آیا کلاس هایی وجود داره؟؟
سعیددیوارگر
Iran, Islamic Republic of
من بازیگری رودوست دارم.لطفا اگهه میتونید من روراهنمایی کنید که از کجا شروع کنم.
شکیلا
من شکیلا هستم و 13 سالمه از کرج..عاشقه بازیگریم تااونجا که صبح ات شب جلوی اینه ام و خودمو بازیگر فرض میکنم..شب و روزم فکرکردن به بازیگریه..خانوادمم با این مسئله مشکلی ندارن..تنها مشکله من خجالتی بودنمه..میترسم بخاطر این خجالتی بودن به ارزوم که بازیگریه نرسم..کمکم کنید و راهنماییم کنید..دعاهم بکنید..ایشالله هممون به ارزومون برسیم..اگه کسی میتونه راهنماییم کنه..
امین عسگری
من عاشقم بازیگریم پول پارت یا مدرکیم ندارم ولی... دیوونشم همین
امیر عباس
من پسری 16ساله هستم از تبریز من خیلی بازیگری را دوست دارم باید چگونه شروع کنیم
شایسته قاسمی
سلام من شایسته قاسمی از اصفهان هستم و 13ساله من به بازیگری علاقه ی زیاد دارم لطفا همراهی کنید و پاسخ دهید.
نگین
عاشق بازیگری ام ولی خانواده ام مخالف
حسین
خب راضی شون کن نگین جون
شقایق
من یک دختر 14 ساله هستم من فکر میکنم وقتی یک کشوری این همه عنصر علاقه مند به بازیگری داره باید از اونا استفاده کنه نه اینکه بزاره استعدادشون یک جا خاک بخورهمن خودم اهل تهرانم وعاشق بازیگری ولی متاستفانه بعضی ها واقعا توانایی مالی برای شرکت توی کلاسهای بازیگری را ندارن و یا خانواده از شرکت انها توی کلاسهای بازیگری ناراضی هستند لطفا برای انها هم راه حلی پیشنهاد دهید
عسل
Iran, Islamic Republic of
عزیزم منم واقعا مثل تو هستم هم سن تو و..
واقعا ماها باید چیکار کنیم
حمید
Iran, Islamic Republic of
اخ گفتی چه غلطی بکنیم اخه استعدادمون داره خاک میخوره
مهدي
سلام من خيلي بازيگري رو دوس دارم ولي نميدونم بايد چه كنم كجا برم از كجا شروع كنم جون من بهم بگيد
محمد
من عاشقشم از همتون هم بیشتر ببینین چی شده که من بعضی اوقات هم بخاطرش گریه هم میکنم واقیت اینه ک من یه پارتی کلفت هم دارم ولی اون میگه فقط پول
رها
سلا چقدرتوشبیه منی هم احساساتت هم اینکه گفتی پارتی کلفت ولی اون میگه فقدپول 30600
رها
میشه نظرات منوبزاریدلطفأ
پرستو
من عاشق بازیگری هستم،به نظرمن اولین چیز مهم دربازیگری استعدادوتوانایی هست بعد زیبایی وپول و...
ریبین
Iran, Islamic Republic of
پرستو خانوم - خانوم محترم-اولین چیز که مهمه پوله بعد پارتی کلفت بعد متاسفانه زیبایی ودر اخر با این اوضاع که پول و پارتی نیست باید قید بازیگری رو زدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
سحر
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود.
من عاشق بازیگریم ولی فقط بخاطر نیوشا ضیغمی ذمیخام بازیگر شم
بهنام
Germany
سلام بچه هامن اسمم بهنام18 سالمه ازنقده یکی ازشهرهای آذربایجان غربی من بگی نگی دیگه روحی تووجودم نمونده من دارم میمیرم این قدعاشق بازیگری هستم
هادی
سلام من به بازیگری تو سینما خیلی علاقه دارم و نمیدونم از کجا شروع کنم ولی وضعیت مالی درستی نداریم تو تبریز زندگی میکنیم ولی بچه تهرانم و از تهران خونمونو اوردیم تبریز خیلی به ازیگری علاقه دارم لطفا راهنماییم کنید چون استعداد و زیبایی برای بازیگری رو دارم. لطفا و حتما راهنماییم کنید.
solmaz
منم به بازیگری علاقه دارم میشه بگین که تو تست بازیگری دقیقا از ادم چی میخوان...؟
یعنی چه جور نقش هایی؟
تینا
Iran, Islamic Republic of
دقیقا.هی تو گوگل سرچ میکنم ولی اون کیه که جواب بده؟؟؟؟؟خواهش میکنم اگه کسی ازقبل تست داده وازاین موضوع اطلاعی داره بنویسه چون همین فردا پس فرداست که برم تست بدم...
سلینا
ممنون از اطلاعاتی که در سایت گذاشتید.
زهراازسنخواست
سلام بچه ها من می خوام بازیگربشم اماتوبجنورد کلاسا ی بازیگری نداره لطفاکمکم کنید که چطوری می تونم به این شغل برسم
محمد
من دوس دارم بازیگر شم اگه میشه راهنمایی کنید.
بازیگر
سلام به همه عاشقای بازیگری من همه نظراتو خوندم من اصفهان زندگی میکنم و یه بازیگرم من تو تمام فیلم های شبکه اصفهان بازی میکنم ولی فایده نداره اولا بدونید تا نرید تهران به هیچ جا نمیرسید دوما فقط و فقط و فقط و فقط پارتیییییییی
اگر پارتی نداشته باشید به هیچ جا نمیرسید حتی منم اگر بخوام برم تهران بدون پارتی نمیتونم پس اگر پارتی ندارید حتی اگر برید رشته بازیگری به هیچی نمیرسید الکی زحمت نکشید
سیاوش
سلام به همه.من در جاهای مختلفی برای بازیگری کارکردم و پیش استاد داریوش ارجمند دوره دیدم.ولی بهترین راه و روش برای بازیگر شدن فقط تئاتر چون واقعا آمادت میکنه و اگر اینو در خودتون دید که میتونید بازیگر بشید کافی نیست باید کار و تمرین کنید تا به چیزی که علاقه دارید برسید و بعد از تلاش مطمئن باشید که بهش میرسیدامیدوام که همتون موفق بشید و به اون چیزی که میخواید برسید
فاطمه
من دختربچه اي 12 ساله هستم و عاشق بازيگري هستم وخيلي هم دوست دارم كه بروم وتست بدهم بالاخره سنگ مفت و گنجشك مفت.البته وضع مالي خانواده ام هم خوب نيست .لطفا اگر كسي را ميشناسيد كه مرا وارد بازيگري كند ممنون ميشوم . من سيد هستم و اگر اين كار را بكنيد تا عمر دارم دعايتان ميكنم
نرگس
Iran, Islamic Republic of
(عالی) من واقعا امیدوار شدم
امیرحسین
من پسری 10 ساله هستم اکنون در تئاتر بازی میکنم هر روز گریه میکنم که من چرا بازیگر نشم
بهاره
من 17 سالمه استعداد بازیگری رو دارم خیلی ها بهم نظر این کار دادن ک برم بازیگر بشم باید چیکار کنم؟؟؟؟؟
راحله کریمی
درود.راحله کریمی .34 ساله.مدرس دانشگاه.رتبه اول پایان دوره کارشناسی ارشد انگلیسی دانشگاه فردوسی مشهد.بازی در دو سریال مشهد و کانل دو.رتبه سه شعر کشور.رتبه یک وسه کارگردانی تیاتر مشهد.rahelehkarimi16@yahoo.com..
راضیه
سلام
من از بچگی عشق بازیگری ونویسندگی بودم وباشانس خوبی که داشتم توسن 7 سالگی یه فیلم بازی کردم واز تلویزیون پخش شدومن نقش اول بودم حالاهم داستان ونمایشنامه برای مدرسه می نویسم وخودمم توی تئاتربازی می کنم وسرگروه تئاتر مدرسه ام .14 سال دارم وباپشتکار می خوام این کار رو ادامه بدم تا به آرزوم برسم.
مرجان سراج
من تمامی مهارتهارا در خواهرانم مهسا15 ساله و مهشید 11 ساله می بینم این دو بازیگران تئاتر شهرستان سبزوار هستند که در جشنواره های متفاوت مقام های زیادی کسب کرده اند لطفا از این 2 هم استفاده کنید
يك ميگنايي
Iran, Islamic Republic of
واي اينروزها چرا اينقدر بعضياااا خودشيفته شدن ؟ گيريم بازيگر شدين آخرش چي ؟ ديگه نمي توني تو خيابابون دماغتو دست بزني چون ديگه معروف شدي و همه نگات مي كنن . ضمنا به آمار بالاي طلاق در بين بازيگرا نگاه كنيد . اونا همه چندباره ازدواج كردن . بنظرم آدم تو هر شغلي كه هست بايست فقط به موفقيت در آن شغل فك كنه . اونم از راه درست و با پشتكار عالي . بده آدم بشه مثلا كشاورز نمونه . يا معلم نمونه يا پزشك نمونه . حالا گيريم شما شديد بازيگر . چند نفر شما ستاره مي شيد ؟ فوقش 5نفر تو 70ميليون . بازيگر ضعيف يا مشكل دار نداريم . دعا كنيم همه مون عاقبت بخير شويم نه بازيگر . بنظرم شان و مرتبه يك قهرمان المپيك از صدتا بازيگر بالاتره . چون قهرمان المپيك رو دنيا ميشناسه و يك بازيگر معروف را فقط مردم همون كشور مي شناسن . اينها بنظرم هوس هاي زودگذره دوران نوجوانيه . كمي بزرگتر شيد سرتون به سنگ ميخوره و به همون يك لقمه نون راضي ميشيد . اگه به حرف و آرزو باشه بابابزرگ منم ميخواست جراح بشه ولي شد آمپول زن ! ولش كنيد اين خيالات رو . پنجاه شصت سال ديگه بازيگر هم باشيد دور از جون ميريد زير خاك . تموم ميشه ميره . از خواب ناز بيدا شيد لطفا . اين چندكار را انجام بديد قول ميدم به همه آرزوهاتون مي رسيد . سه روز در هفته ورزش حرفه اي - فقط درس بخوانيد - بنده خوب خداتون باشيد - به بزرگترها احترام بگذاريد -حسادت نكنيد و ... 100 سال عمر خوب خواهيد داشت . ديگه عرضي نيست
سعيد
Iran, Islamic Republic of
من متحول شدم جيگر
امیر
دوست عزیز بنده فقط به فکر بازیگریم واصلا به پولش نیاز ندارم و دوست دارم مثل حمیدلولایی استاد بزرگ وعلی صادقی اسطوره موفق شم فقط همین
توداری به احساسات ما توحین میکنی
فرزاد
سلام من فرزاد هستم 14 ساله از زنجان.بیشتر به کارای طنز علاقه دارم.یه چندباربا کارگردان تئاتر کارکردم واجرای خوبی هم داشتم .پسر خاله ام هم یه جورایی بازیگر هست وچندبار جلودوربین رفته(البته از نظرپارتی میگفتم)تازگیاخودم نمایشنامه های تک نفری روانتخاب میکنم وبا دوربین انجاممیدم وکلی میکس وتدوین انجام میدم.
ممنون میشم اگه کسی واسم کار پیداکرده بگه ..

همه ی مردم ایران استعداد های شکوفایی دارند
پویا گل اقا پور
هیچ کس الکی بازیگر نمیشه اونایی که میشن زحمت کشیدن تا به ایجا رسیدن
من به حدی بازیگری را دوست دارم که حاظرم براش در هر راهی دست بذارم
elham
ممنون از مطالب خوبت من بازیگری را دوست دارم ولی وقت کلاس بازیگری رفتن را ندارم چیکار کنم؟
م.ش
Anonymous Proxy
نرو
شما که وقتشو نداری فکر کردن به این که بازیگر بشی در حد شوخیه
لطفن انقدر سرسری نگیرین
پویا گل اقا پور
سلام خسته نباشید به همه ی ایرانی ها که زحمت میکشند و به خصوص مدیره این سایت .به نظرم همه ی اینا درسته من خودم دارم بازیگری و تئاتر میخونم و امیدوارم موفق شوم چون خیلی به این حرفه علاقه ی فراوانی دارم و دست شما هم درد نکنه با گذاشتنه این مصاحبه ها مردم را راهنمایی میکنید
سپاس و تشکر از شما خدا نگهدار
پویا گل اقا پور
سلام ببخشید بازم خواستم نظر بدم
به نظرم ادم هر کاری را دوست داشته باشه باید اول دوره شو ببینه . بازیگری هم برای خودش اصول و فوتو فنی داره مثلا اگه به نجاری نریم که نمیتونیم نجار شویم . توصیه میکنم به اونایی که الکی نظر میذارن لطفا بجای نظر تلاش کنن و یه دوره ای ببینن مثلا من خواننده ام ولی بیشتر به بازیگری علاقه ی فراوانی دارم و کم به سوی اون میرم پس نصیحتم را جدی بگیرین .بای
امیر
دوست عزیز فکر کنم اینقدری که من اشق بازیگریم سوپراستاراش نیستن من احتیاجی به پولش ندارم فقط دلم میخواد تو این هنر موفق باشم ولی بابام میگه باید بری از طریق دانشگاه اما من دوست دارم دکتر بشم من حتی خیلیا بهم گفتن که تو تو بازیگری اینجوری میشی انجوری میشی موفق میشی ترقی میکنی اما پدرم که راضی نیست
ملیکا
یونس برو کلاس بازیگری وقتی دورت تمومید معرفیت میکنن اکی منم دارم همین کارو میکنم البته آشنام دارم از بازیگران
فرشید
بله خوب است
مهسا
سلام من17سالمه و خیلی به این حرفه علاقه دارم و قراره تابستون تست بدم چون احساس میکنم هم استعدادشو دارم هم قیافشو
زهرا یوسفی
سلام من 13 سالمه و عاشق بازیگری و مجری گری هستم تجربه هم دارم فقط راه حل میخوام اگه کمکم کنید ممنون میشم
من
United States
من عاشق بازیگری هستم
فاطمه
من 12ساله ام کلاس ششم عاشقه بازیگری ام امید وارم به آرزویم برسم ولی پدرم نمیزاره در این تست شرکت کنم لطفا برام دعا کنید که پدرم بزاره اگر در تست شر کت کردم انگار خدا دنیا را بم داده
نرگس احمدی
Iran, Islamic Republic of
باسلام ما این همه بازیگر داریم اگه ما نبودیم کسی نبود که ان هارا تشویق کند پس شما هم ما را بیاورید تو و اگر ما رفتیم کلاس بازیگری معلم گیر ندهد وکمکمان کند من مسعودیه هستم و در کوچه بینجر ابادی تمام
مژگان
سلام من 24 ساله هستم و می خوام بازیگر بشم لطفا راهنماییم کنید و
آیدا
United States
بابا من می خوام برم رشته بازیگری همه میگن دبیرستان مخصوص داره هر جا پیدا نمیشه راسته یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهرناز
Iran, Islamic Republic of
راسته ولی دبیرستان نیست هنرستانه
mehrnaz
Iran, Islamic Republic of
man daram bazigar misham 16 salame va gharare avalin bar 1mahe dg 1fillmi bazi konam bache ha faghat alagheeee badesham kela3 bazigariye aghaye tarokh ya honarestane bazigari kheyli mofideee movafagh bashid
مهدیس
من میخواهم بازیگر بشوم و نمیدانم باید به کجا بروم لطفا راهنمایی ام کنید...
زهرا
عزيزم با نظرت موافقم من هم همين طور
ندا
من هم دوست دارم بازي گر بشم به همه ي كلاسهاي بازيگري در تهران زنگ زدم از چند تاشون نتيجه گرفتم
omid
جرا در جاهای مختلف استعداد یابی نمیگنید
حسین
Iran, Islamic Republic of
من میدونم همه شما عزیزان برای شهرت به این حرفه رو آوردید.
شهرت چیزه بدیه کمی جنبه می خواد
و به هنروران ایرانی هم توهین نکنید .
من سالی یه بازیگر معروف می بینم ولی نمیتونم باهاشون حرف بزنم.
نگین
سلام من عاشق بازیگری هستم هیچ تجربه ای هم ندارم اعتماد بنفس خیلی کمی هم دارم فقت به خاطره یه فردی هست که می خوام برم نمی دونم چی کار کنم
کامران
آیا موسسه ها هم میتوانند مارا به عرصه سینما وتلویزیون وارد کنند
سحرخواجه سروی
Iran, Islamic Republic of
سلااااااااااااااااام بچه ها. تازه کی گفته اگه پارتی نداشته باشی بی خیال شو . ببخشید میخوام بدونم نمیشه کاری کرد تابازیگرشود
آیدا
سلام بچهها من 13 سالمه تتو تهران زندگی میکنم میخواستم بگم قیمت شهریه های کلاس های بازیگری چقدره؟ نجومیه عدد هاش؟
شکیلا
متاسفانه الان خیلیااز طریق پول و پارتی وارد دنیای بازیگری میشن و کسایی کـه استعداد دارن حیف میشن
مریم
سلام من ازتمام قلبم بازیگری رودوست دارم وبا هدف بازیگری تحصیل ما کنم و13 سالمه ولی هرچه ازمادرم خواهش می کنم مرا به تست بازیگری بفرستد این کار رانمی کند عمویم همدر صداوسیمای تهران کارگردان است من دراین سن چگونه بازیگر شوم من واقعا واقعا به بازیگری علاقه دارم خواهش می کنم ازتون جواب سوالموبدید
نرگس محمدی
فقط من بازیگرم همتون برین بمیرین
زت
ماهم میشیم همکار
رها
من ازخودخواه هانفرت دارم ببین حالاکی بازیگرمیشه منتظربمون ماهم بازیگرمیشیم
مهسا معینی
اگه کسی مثل من کمی استعداد داشته باشه اما امکانات لازم مثل کلاس های بازیگری و... در دسترسش نباشه و شغل اعضای خانواده ایجاب نکنه به مدت طولانی به تهران برای رفتن به کلاس بازیگری بره؟چیکار کنه؟؟
باور کنید من کلاس سوم راهنمایی که بودم توی تئاتر مدرسه نقشی رو به عهده گرفتم و اینقدر خوب از پسش براومدم که حتی نقش اول تئاترمون به من گفت واقعا استعداد دارم و بهتره پی ش رو بگیرم،الان17 سالمه اما واقعا امکاناتی به اون صورت توی شهرستان ما وجود نداره!!
hamid
United States
سلام.در شهر ما هیچ کلاس بازیگری نیست وعلاقه زیادی به این رشته دارم وش شهر ما یک شهر محروم است من۱۷سال دارم لطفا راهنمایی کنید
لیدا
عزیزانم فقط کافی زندگی نامه چند تا از بازیگر هاروبخونید.مابدبخت های مازندران همیشه توسری خوردیم
مهلا
Finland
سلام،از دوستانى كه كلاس بازيگرى رفتم سوال دارم،تست اوليش چجوريه؟خيلى سخته؟خب اگه قبلش بايد تست بدى ديگه كلاس بازيگرى نيست كه يه دفعه واسه بازيگرى ميرى تست ميدى،كسى كه تست دادن بلد باشه ديگه كلاس نميره كه...اگه ميشه توضيح بديد ممنون
سجاد18
سلام.من هم استعدادبازیگری رودارم وهم خیلی علاقه دارم اینو همه میگن بهم.ولی من میگم نمیتونم به جایی برسم میگن رقیب ها زیاده.شمامیتونین تضمین کنین که میتونم به یه جایی برسم؟چیجوری به یه جایی برسم؟یه استاد معروف باآدرسش بهم معرفی میکنین؟؟؟؟؟؟؟
سعیده
سلام منم خیلی دوست دارم بازیگر شم حتی یک مستند هم بازی کردم ک به زودی پخش میشه ولی من دوست دارم سریال بازی کنم بنظرتون چیکارکنم شما شماره ی دفتر آقای سهیلی زاده رو ندارید؟؟
نفس
Iran, Islamic Republic of
سلام سجادجان اگه از اصفهانی میتونم کمکت کنم
پیمان جبارپور
حرف شما درست است ولی من عاشق بازیگریم نه برای شهرت نه چیزه دیگری فقط فقط دوسش دارم اگر میتونید کمکم کنید مرسی0939
love-elnaz6380
من خیلی دوست دارم بازیگر شم استعدادش رو هم دارم و14 سالمه ولی مامان و بابام میگن فقط دکتر بخاطر همین نمی تونم استعدادهام رو بروز بدم لطفا نگین توهنوزبچه ای فقط بهم بگین چی کار کنم؟؟!لطفا!!!
مانیا
منو بردن ترکیه بعد از رفتن به کلاس ازاد ازم خواستن نقش دختر پولدار رو باری کنم بعد از3 ماه نقشم تموم شد .دخترا باید وباید صبح ساعت 8 تا 7 شب اونجا باشی .
محسن
سلام من محسن 15سالمه از اراکم و و عاشق بازیگریم .
بازیگری رو بخاطر پولش و بخاطر شهرتش نمی خوام
عاشق بازیگریم ولی تو شهر ما اصلا به نو جوونایی مث من بهایی نمیدن و منم جایی رو سراغ ندارم که برم و اونجا خودمو ثابت کنم
مهدی
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما میخواستم ببینم که من که الان اول دبیرستان هستم چطور میتونم وارد بازیگری بشوم.لطفا جواب.
باران
من به تاترخیلی علاقه دارم اما خانواده ام اجازه نمی دن که من برم باید چی کارکنم
هدیه رضایی
من عاشق بازیگریم!
سحر زرین ابادی
سلام ممنون از مطالب زیباتون من 15سالمه و 8سال در تئاتر فعالیت داشتم استاد های تئاترم ازم تعریف کردن و در خودم استعداد بازیگری رو میبینم تصمیم دارم تست بدم اما نمیدونم کجا برای دادن تست یرم راهنماییم کنید چون شک ندارم ک قبول میشم ممنون خدانگه دار
rasool faizi
سلام دوستان باور کنید من با دیدن این همه علاقه وعشقی که شما به هنر سینما وبازیگری دارین گریم میگیره من از افغانستان هستم وتازه در موسسه سینمایی باد غیس فیلم بعنوان بازیگر انتخاب شدم ودارم درس میخونم بصورت حرفوی . شما ناراحت نباشین خداوند به همه کمک میکنه مثلی که بمن کمک کرد من از اطراف شهر هرات بودم واز یک خانواده فقیر بودم وهستم وبرای ادامه تحصیل به شهر آماده بودم که راهی را برای بازیگر شدن پیداکردم
شادی
من ب بازیگری واقعا علاقه دارم و درسشو نخوندم رشته ی تحصیلیم هنریه اما گذشته و خیلی دوست داشتمبازیگر شم
یاسمن
سلام من یاسمن 16 ساله هستم از اهواز میخواستمم بدونم کلاس بازیگری رفتن هزینه اش چقدره؟
لطفا راهنماییم کنین چون من وقتی 23 ساله شدم میخوام برم کلاس بازیگری
میلاد
خسته نباشی کو تا اون موقع ؟ الان کلاس آقای تارخ در تهران 5 میلیون تومنه و من دارم میرم
شادی از خوزستان
Iran, Islamic Republic of
سلام یاسمین منم اهوازیم اگه جایی رو پیدا کردی به منم بگو.اما من دوست دارم تو همین نوجونی وارد سینما بشم.کمممممممممممک کنین.
سجادمنصور گیلانی
سجاد گیلانی هستم22ساله از بچگی استعداد بازیگری رو دارم اما شرایط مالی باعث شد به بازیگری فکر نکنم واعتماد بنفس بالایی دهرم برای نوفقیت در درشته بازیگری لطفا اگه راهی هست راهنمایم کنید ...www.sokoutsaket@gmail.com
سیما
من می خاهم بازیگر شم اما نمیدانم چطوری
مهرانه
من دختری 12 ساله از زنجان هستم که عاشق بازیگری ام ولی نمی دانم از کجا شروع کنم لطفا به من بگید که چی کار کنم
بي خيال
Iran, Islamic Republic of
منم فيلم بازي كردم تو زنجان تو حوزه هنري هيچ خبري نيست تنها راهش اينه كه بري فرهنگسرا تو كلاسا شركت كني يا بري پيش دفتر افاق يا پيش ساسان قجر و اگه دوست داري مجري بشي بايد بري صدا و سيما كلاس فن بيان اقاي يعقوبي منم مي تونستم برم مجري بشم منم ١٢ سالمه نگران نباش مجري و بازيگر هم سن ما نياز دارن اگه يه بار فيلم بازي كني همين كارگردان براي فيلماي بعدي مي خوان من تو زنجان دارم راه مي افتم ولي شرطش اينه كه هر موقع بايد بري شايد از درست افت كني ولي جاي نگراني نيست يه هفتگي مي رسوني بعد اگه تركي بلدي تو زنجان بازيت راحته ولي اگه بلد نيستي مثل من يه كم مكافاته حالا اين زنجان اگه تهران بخواي بري بايد خوانوادت پشتيباني كنن تو اولين فيلم چون بايد بري خونه ي فاميلا و خرجت چند برابر ميشه ولي در فيلم هاي بعد پول مي گيري اگه بخواي تو تهران بازي كني بايد خودت بري حضوري پيش انجمن تهيه كنندگان تو صدا و سيما يا بايد بري تو موسسه هاي هنري تهران كه تو رو به كارگردانا معرفي مي كنن يه كيش همين ماهان فيلمه كه تو سيد خندانه تو رو معرفي مي كنم فقط با ٣٠ هزار تومن سريال سكه براي هم سن و سالاي ماست تو اينترنت زياد سرچ كن تا شماره كارگردانو پيدا كني ايشالا موفق بشي خسته نباشي
افشین
من عاشق بازیگری ام.پول یا پارتی هم می خواد در ضمن باید به قول دوستمون پرو هم باشید من خودم با پول وارد سینما شدم.خیلی هم عالی.
رها
توروخدابگوبگوافشین باچقدرپول
غزل
Germany
من دختر 13 ساله ای هستم که به نظر خودم و خیلیا به درد بازیگری میخورم و در این حرفه موفق هستم ولی در شهر من چون آموزشگاه بازیگری نداره نمیدونم باید چیکار من عاشق بازیگری هستم♥♥
مهشید
من اول دبیرستانم و امسال هم انتخاب رشته دارم ولی نمیدونم برم تجربی؟یافنی؟یاانسانی؟عاشق بازیگریم.فیلمم زیاد میبینم.اگه بشه برم فنی و بازیگری بخونم.پیش مشاورهم رفتم وگفت تو ب درد بازیگری میخوری.ولی نمیدونم برم موفق میشم یان؟؟خیلیم دختر پرویی هستم!!
آرش
من عاشق بازیگریم وبهش خواهم رسید
فرناز
من هم فکر میکنم برای بازیگری باید پارتی داشت ولی دارم تلاش میکنم بدون ان وارد عرصه ی بازیگری شوم من نیز کلاس هفتم هستم
هیچ کدومتون به اندازه ی من بازیگری رودوست دارین که بخاطرش گریه کنید
فاطی
بله شب و روز دارم گریه میکنم
mitra
Iran, Islamic Republic of
منم شب و روز همينطور
حمید
Iran, Islamic Republic of
خونم گریه کنیم فایده نداره من ارزوم وارد شدن به سینما است ولی نمیدونم چطوری
امیرحسین پورعلی
سلام من امیرحسین پورعلی هستم از دماوند
خیلی خیلی دوست دارم بازیگر شوم ولی یکم خجالتی هستم ، و دوست دارم از همین سن یعنی 13 سالگی وارد سینما شوم لطفا مرا راهنمایی کنید که به کجا مراجعه کنم
من در عرصه ی موسیقی مشغولم در کنار آن
فوتسال هم میروم
سه تار را در حد حرفه ای مینوازم و فقط این ها را
میگویم که بدانید استعداد بازیگری را دارم
ضمنا من علاقه مندی شدیدی به بازی آشا محرابی دارم از شما خواهش میکنم که جواب من رو بدید
با تشکر
رها
بچه ها پارتی من تهمینه میلانی هستش میتونم به شماهم کمک کنم
mehdi
Iran, Islamic Republic of
ازتاترشروع کنیدبهتره
نیلوفر
سلام. با عرض خسته نباشی .من خیلی علاقه به بازیگری دارم باید از چه راهی رفت که در عرصه بازیگری موفق باشی .
نیلوفر از شیراز 15 ساله .
باتشکر .
فاطمه امامی
سلام من دختری 14 ساله و عاشق بازیگری هستم در مشهد زندگی میکیم و به دلیل شرایط خاصی نمیتوانم به کلاس بروم اما استعداد بالایی در این زمینه دارم چه کنم؟
محمد حسین
به نظر من میتونید تست بدید بعد اگه قبول نشدید کلاس بازیگری اگه اونجا هم نتوستید دانشگاه بعد از اونجا تعاتر بعد سینما من ک میخام اول بدنم رو درست کنم بعد روش حرف زدنمو بعد همین روش الان شش ماه ک بدنسازی میرم
واقعا عالیی بوددستتون درد نکنه من 13 سالمه وعلاقه ی زیادی به با زیگری دارم ومیخوام با تحصیل در همین رشته به موفقیت برسم
یه سوال داشتم لطفا توروخدا جوابمو بدین من بایداز همین حالا شروع کنم یا میتونم بعداز گذراند ن دوره ی راهنمایی وارد هنرستان بشم واز اون زمان شروع کنم
مائده داداشی
United States
سلام دوستان هزینه کلاس ها زیاد نیست من خیلی بازیگری رو دو ست دار‌م دارم میرم کلاس هزینش۵۰ هزار تومان هست فقط برام دعا کنید که من بازیگر شم اگه من بازیگر شم استعداد یابی میکنم.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
فقط رابطه و وضعیت ماتی خوب می تو نه یه بازیگر خوب و مشهور از شم بسازه توی دنیای امروز
پريسا
Iran, Islamic Republic of
اقامهدي اصلنم ايني كه تو ميگي درسش نيسش اگه يكي پولدار باشه و استعداد نداشته باشه چه فايده اي داره؟؟ بنظرمن مهمتر از همه استعداده
مهرانه
Iran, Islamic Republic of
me 2
نسترن
Iran, Islamic Republic of
اگه بازیگر بشیم چه تستی رو ازت میگیرن ؟ چجوری قبولت میکنن؟ من خیلی به بازیگری علاقه دارم و میخوام بازیگر شم ولی نمی دونم چجوری؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
من به طور اتفاقی چندروز پیش به دلیل شباهت زیادم با بازیگر جوان ونامدار سینما و تلویزیون که یکی از کارگردانان به طور اتفاقی منو در یکی از فروشگاهای تهران دید و در همونجا با من قرار گذاشت که فردا صبح برم دفترش تست بدم که سریالی در دست ساخت دارن وعلاقه درونی که دارم اما به هیچ وج تو فکربازیگری نبودم کارگردان تازه کاریه یه فیلم برای شبکه تهران در دست ساخت دارد حالا تست ازم گرفته ومن توی تست با موفقیت پیروز شدم وکارمنو خیلی خوب پسندیده دعا کنید تا بتونم بخوبی نقشمو ایفا کنم امروز بهم تماس گرفته که یوقتی گذاشته برم که در مورد چیزهایی منو راهنمایی کنه بعدا بهتون خبرشو میدم
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم موفق بشی برای ما هم دعا کن
ناشناس
Romania
اینا علاقه نیست..بلکه میخاین از بازیگری مشهور بشین..پولش بیخیال..اونی که بازیگر باشه تو همین تئاتر ها هم میتونه به بازیش ادامه بده...98 درصد فقط بخاطر مشهور بودن و پول رو به بازیگری میارن...ماشالله سینمای ما هم جای با ستعداد ها نیست ..بلکه جای یه عده فک و فامیل و دوستان چشم رنگی هستش ...این همه هندی ها رو مسخره کردیم..اونا اورپای شدن ..ما هنوز تو اندر خم یه کوچه هستیم...
"به امید سینمایی سالمتر و جوانان با استعداد تر"
محمد پورآقا
Iran, Islamic Republic of
جالب بود تقریبا حرف دلم بود ولی من خودم خیلی به بازیگری علاقه دارم استعدادشم دارم ولی شرایطشو ندرم.تویک رشته دیگه درس میخونم چطور میتونم برم بازیگری؟
Iran, Islamic Republic of
من استعدا فوقولاد در بازیگری دارم اما نمیدانم چگونه باید بازیگرشوم لطفا راهنمای ام کنید
آتی جون
Iran, Islamic Republic of
من دیوونه ی بازیگری ام
الناز
Iran, Islamic Republic of
من هم خیلی بازیگری رو دوست دارم اما نمی دونم از کجا شروع کنم تو روخدا جوابم رو بدید
حامد
Iran, Islamic Republic of
اروزهای همه ی شما مثل خودتون بچگانه ست
مریم
Iran, Islamic Republic of
با سلام میخواستم بگویم چگونه استعداد خود را در بیابیم و از چه راهی وارد این عرصه شویم
عسل
Iran, Islamic Republic of
سلام من 14 سال سن دارم و علاقه شدیدی به بازیگری دارم اما متاسفانه نمیتونم به کلاس های بازیگری بروم و.....میشه یه راهنمایی کوچیک به من بکنید من از هرکی پرسیدم و شنیدم بهم گفته تو واقعا استعدادشو داری و...خواهش میکنم من رو راهنمایی کنید
طهورا
Iran, Islamic Republic of
سلام.....به نظر شما چیکار کنم؟من عاشق بازیگری ام اما مادرم نمیذاره من بازیگر شم کمکم کنید....
ستایش امامی
Iran, Islamic Republic of
با سلام من به بازیگری خیلی علاقه دارم ولی نمیتونم در سایت ها نوشته شده فقط ادم های با استعداد و ادم هایی که پارتی دارند میتوانند بازیگر شوند خوب یعنی ادمایی که پارتی ندارند نمیتونند باید چی کار منم؟
حدیثه
Iran, Islamic Republic of
منم مثل تو فکر میکنم
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
من دیوونه وار عاشق بازیگری هستم....البته من تعزیه زیاد کار کردم اعنماد به نفس خوبی هم پیدا کردم....ولی به بازیگری علاقه شدیدی دارم....پارتی دارم ولی چشم به راهم...من 15 سالمه برام دعا کنین به ارزوم برسم
نا مشخص
Iran, Islamic Republic of
من هم دوست دارم مثل شما بازیگر بشم،من فقط یک چیز میگم:مهم نیست که آدم چیکاره هست یا وضعیت مالیش چجوریه اصل اینه که آدم فقط باید بخواد.اگه آدم بخواد یعنی میخواد و اگه بخواد مال اون میشه.فقط تی همین 3سال
شقایق
Iran, Islamic Republic of
من هم علاقهمند به بازیگری هستم از تبریز نمیدونم کجا برم
حسن
Iran, Islamic Republic of
من 4 سال پیش تو یک ازمون استانی بازیگری شرکت کردم .بین 2هزار و 400 نفر من و 9 نفر دیگه قبول شدیم اون موقع باید 50 هزار تومن واسه تکمیل پروندم و ثبت شناسنامه ی بازیگریم میدام .ولی متاسفانه نداشتم که بدم و بخاطر همین یکی دیگه رو جایگزین من کردن .ناگفته نماند که علاقه ی زیادی به بازیگری دارم . الان 2 ساله که به هر دری میزنم به روم بستست . راست میگن که واسه بازیگر شدن باید پول و پارتی داشته باشی
شاهین
Iran, Islamic Republic of
سلام بچه هامن 17سالمه میخوام برم کلاسای بازیگری کارنامه خوبه به نظرتون برم اونجا؟خواهشاجواب بدید.
فاطی
Iran, Islamic Republic of
منم عاشق بازیگری ام ولی میرم با رشته ی کامبیو تر
......
Iran, Islamic Republic of
من اعستداددشو دارم ولی نمیتونم رشتشو بخونم قیمت کلاسا هم خیلی زیاده پارتی هم ندارم یکی به دادم برسه؟؟؟؟
پريسا
Iran, Islamic Republic of
تروخدا به نظر من بازيگري رو وللش چ جوري ميخواي بدون هيچي بازيگرشي؟؟؟؟؟؟؟؟؟
sara
Iran, Islamic Republic of
اره به خدا.اما من عاشق بازیگریم همه دوستام میگن استعدادشو داری
نیما
Iran, Islamic Republic of
سلام به خدمت همه ی شما من 15 سالم هستش و واقعا یکی از آرزو های خیلی بزرگم هستش که بازیگر بشم و به خاطر مشهور شدنم اصلا نیستش می خواستم بدونم که من بخوام بازیگر بشم من رو با این سن میپزیرن فقط به خاطر سنم میگم به نظر خودم استعدادشم ایشالاه که دارم و داشته باشم فقط یه خواهش دارم که لطفا جواب بدین ؟؟؟؟فقط منتظر جوابتون هستم...
پريسا
Iran, Islamic Republic of
سلام نيما جون اره مگه بازيگر 15ساله توسينما نداريم؟ولي بايد اول كلاساشا بگزروني بعد اگه ديدن استعدادشو داري شايد انتخابت كردن.
پريسا
Iran, Islamic Republic of
واااااااااااااااااااي پس چرا نظرمو توسايت نميييييييييزارن نيماجون من ج تو دادم ولي تو سايت نميزارن
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام درسته خیلیا دوست دارن بازیگر بشن من مثل بقیه شایدم بیشتر تا این حد که می اومدم بیرون تیریپ ایران قدیم میزدم موهامو بلند میکردم خیلی کارای دیگه که جلب توجه باشم خدا خدا میکردم یه کارگردان ببینه بگه بیا فلان نقش به تیپت میخوره ولی متاسفانه کسی تاحالا بهم نگفته ولی من به همین خیال هستم امیدوارم یه روزی اتفاق بی افته
نگین
Iran, Islamic Republic of
سلام من ۱۳ سالمه خیلی علاقه به بازیگری دارم در شهر یزد چگونه بازیگر شوم ؟تا به حال چند بار در نمایش های زیادی بازی کردم و استعداد زیادی در این زمینه دارم خواهشا منو راهنمایی کنین
شششششش
Iran, Islamic Republic of
سلام حالاخوبه شما خیلی هاتون جاهایی هستین که کلاس بازیگری هست من که خوزستانم یه کلاس بازیگری هم نیست. نمیگم تلاش لازم نیست اما پارتی حتی قبل از پول حرف اولو میزنه اونا هم که میگن اکادمیک بخونید بیشترشون با پارتی اومدن. برین تحصیلات بازیگرا رو بخونید بیوگرافیشون یه سریشونو !!!!لطفا اوناذکه میگن کلاس و تمرین هودشون رو جای ما بذارن ،،،،،قبل اینکه در مورد. داشتن استعدادیادنداشتنس مار و قضاوت کنن......اگه کسی خوزستانیه بگه کجا کلاسش هست ؟؟؟!!!
پريسا
Iran, Islamic Republic of
بچه هاكي گفته واسه بازيگرشدن فقط پول وپارتي لازمه؟؟؟ميدونيد مهدي فخيم زاده كه يكي از بهترين بازيگراي سينماس بدون پول وپارتي وارد سينما شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرضیه
United States
سلام من خیلی ب بازیگری علاقه دارم خیلی هام بهمگفتن ک استعدادشم دارم توی کلاسای مختلفم شرکت کردم اما الان خیلی سردرگمم ک باید چیکار کنم ممنون میشم اگه کمکم کنید
aram589.blogfa.com
تینا
Iran, Islamic Republic of
اگه به پارتی من زیاددارم.ولی به قول ارین ایناحمش حرفه. من روهم رفته ادم مذهبی نیستم.ولی مگه غیرازاینه؟؟؟ یعنی شماهامیگیدبه جزکلاس های بازیگری راه دیگری نیست؟؟؟؟؟خواهش میکنم اگه هست بگیدچون من هم درست مثل شماعاشق مازیگری هم.
حدیثه
Iran, Islamic Republic of
منهم همینطور هستم مانند همه ی شما اما چون سنم کم است میترسم وارد سایتی بشوم اما مشکلی پیش بیاید در مدرسه نفر امل هستم اما...
حیثه
Iran, Islamic Republic of
من نظر داده اما نمیدانم باید چه کاری کنم لطفا برایم تو ضیح دهید
عسل
Iran, Islamic Republic of
دلم برای خودم و این بچه ها میسوزه این همه استعداد داریم ولی حیف که همه نسبت به ما بی توجهن امیدوارم هممون موفق بشیم و یه روزی دست اون کسایی رو بگیرم که مثل امروز ما بودن
s, sh k,
Iran, Islamic Republic of
خیلی خونک بود مر c
مریم
Canada
سلام من خیلی دوست دارم بازیگر شوم میشه کمکم کنید تا پا به عرصه بزارم
یه دوست
Iran, Islamic Republic of
سلام ممنون از مطلب های خوبتون ولی من که عاشق این کار باید چیکار کنم؟ من خجالت می کشم از بازیگری باید چیکار کنم؟ برم کلاس هایی که ماهیانه خدا تومن پول میگیرن من از کجا میتونم پول بدم؟ لطفا جواب منو بدید
باران
Iran, Islamic Republic of
منم عاشق بازیگریم .....................
صادق
Iran, Islamic Republic of
من ازبچگی عاشق بازیگری بودم وهستم ولی نمیدونم چکار کنم که وارد سینما بشم؟؟؟؟ لطفا کمکم کنید تا بتونم به آرزوم برسم
من!!
Iran, Islamic Republic of
درود!
من مشکل اصلیم فقط یه چیزه....
اینکه وقتی تست میدم بدجور خراب میکنم...
بارها این تجربه برام پیش اومده از بچگی همینطور بودم...اما وقتی نقش رو به دست میارم دیگه خودم رو جزوی از اون میدونم....
نمیدونم برای تست ها باید چکارکنم؟!!
-درضمن بچه ها پررو بودن واقعا هیچ ربطی به بازیگری و دنیای هنر نداره اینرو جدی میگم...اکثر بازیگرهای معروف بااینکه مشکلاتی تو زندگیشون داشتن ولی همچنان باوقار بودن و شخصیتشون رو حفظ کردن...پررو بودن یه ایده ی کاملا احمقانه است...!
راستی واقعا بازیگری تو ایران به درد نمیخوره پیشنهادم اینه که کنارش زبان انگلیسیتون هم قوی کنید!!
_کسانی که دسترسیشرو ندارن میتونن به صورت آنلاین بازیگری رو از نت آموزش ببینن و با خودشون تمرین کنن
.
.
.
حداقل این بهترین کاره! آرزوی موفقیت برای تک تکتون دارم...
مریلا
Iran, Islamic Republic of
سلام .من 11 ساله هستم .من خیلی به بازیگری علاقه مند هستم اما دوست ندارم در کلاس های بازیگری شرکت کنم. من در تهران زندگی می کنم .خواهش می کنم بگین از چه طریقی غیر از کلاس بازیگری ، بازیگر بشم؟ اگه می شه آدرس یک سایتی رو بدین که از طریق اون بازیگر شم. ممنون
مریلا
Iran, Islamic Republic of
سلام. من 11 ساله هستم. من خیلی به بازیگری علاقه مند هستم و دوست ندارم به کلاس بازیگری بروم. خواهش می کنم اگه می شه آدرس یک سایتی رو به من بگین که از این طریق بازیگر شوم. ممنون
مریم
Iran, Islamic Republic of
سالم من 11سالمه وعاشق بازیگری ام اما وقتی به پدرومادرم میگم من رومسخره میکنن
مریلا
Iran, Islamic Republic of
سلام مریم جان. می تونی تو گوگل سرچ کنی و آدرس ایمیل صدا و سیما رو پیدا کنی. شاید از این راه بتونيم بازیگر شیم.
asalkohi
Iran, Islamic Republic of
من13سالمه استعداددارم من همه چیزدارم ب جز پارتی دوستان اگه پارتی دارین تواینستا بهم بگین ممنونم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من هدفم میرسم مطمعنم
ریحانا
Romania
هرکسی اعتقاد داشته باشه و تلاش کنه معلومه منم به حدفم میرسم
هاله
Russian Federation
ارزوی من یک بازیگر شدن خوب است الناز شاکر دوست رامیپسندم
مهسا
Iran, Islamic Republic of
من عاشق بازیگریم ازبچگی عاشق بازیگریم و
کلاس بازیگری هم رفتم
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
یعنی میشه ماها بازیگر شیم بدون پولو پارتی....!؟
رز
Iran, Islamic Republic of
سلام.من یک دختر 13 ساله ام و به بازیگری علاقه دارم. اما اعتماد به نفس کافی را ندارم.
فاطمه طهمورسی
Iran, Islamic Republic of
سلا به برو بچ منم خیلی بازیگری دوست دارم 13سالمه تا حالا منو دوستامم سه چهارتا فیلم درست کردیم با چند تا مستند مامان و بابامم راضی ان چون استعدادشو دارم حتما میرم اونجا میبینمتون امید وارم فیلمامو ببینین بای
پگاه
Iran, Islamic Republic of
سلام...میخواستم یک سوال بپرسم ولی لطفا کسی که در این کار وارد شده و یا استاده و یا حتی تجربه واقعا داره بهم ج بده.من پگاه دختری 17 ساله از تهران هستم.شدید شدید شدید هم به رشته ی بازیگری در سینما علاقه مندم.میخوام مامایی بخونم و هم به کلاس ازاد سینما در تهران برم که بتونم وارد سینما شم.آیا واقعا پارتی میخواد؟اگه میخواد میتونم جور کنم توی فامیلامون اما دلم نمیخواد به کسی رو بیندازم.ایا چی ار کنم واقعا؟بخدا ذهنم درگیره.کمک کمک .تورو خدا یکی ج بده.میدونم اول کاری نمیشه نقش اول بدن بهم اما از هر جا بگید حاضرم شروع کنم......؟؟؟؟؟؟
سینا
Iran, Islamic Republic of
جون شما این حرفه چه حالی داره...ولی کار اسونی نیست.فقط باید استعداد و پشتکار داشته باشی بقیه ش دیگه چرته.امیدوارم موفق بشم و هیچکی ارزوش به دلش نمونه...
korosh
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان من کوروشم من هم عشق بازیگری دارم فیلم های زیادی هم نوشتم به امید این که یک روزی ان هارا سریال کنم تو تلوزیون اما متا سفانه همش پول و پارتی اما اگه عشق واقعی داشته باشی پول وپارتی هیچی نیست
ﺑﺎﺭاﻥ
Iran, Islamic Republic of
ﺗﻜﻠﻴﻒ ﭼﻴﻪ?! ﻓﻌﻼ ﻛﻪ ﺑﺎﺯﻳﮕﺮﻱ ﭘﺎﺭﺗﻲ ﻣﻴﺨﻮاﺩ ﺟﻮﺭ ﻛﻨﻴﺪ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺳﺮ ﻣﻴﺎﻡ
رضا
Iran, Islamic Republic of
ادرس تست بازیگزی را به من بگوید
یک فیلمساز
Iran, Islamic Republic of
سلام،اگه میخوای با سرمایه گذاری روی فیلم هم بازیگر بشی هم سرمایه گذار، لطفا نطر بذار، البته به نقش اول فکر نکن، بازی در فیلم هم بستگی به استعدادت داره، منطورم این نیست که پول رو صرفا جهت بازیگر بدی، سرمایه گذاری برای ساخت فیلم، بعد از فروش علاوه بر سرمایه ت ، سودش رو هم میگیری. مشکل این روزای سینما سرمایه س. دوستان هرکسی دوست داره سرمایه گذاری بکنه و در صورت صلاحدید کارگردان، یعنی داشتن استعداد آدرس ایمیلهاتون رو بذارید، لطفا اگه استعداد ندارید اقدام نکنید مگر اینکه فقط قصد سرمایه گذاری داشته باشید.
پاینده باشید
brucelee_b.s.n
Iran, Islamic Republic of
سلام.چراسوال های ماجوان هاروکشش میدین؟...
میدونم بازیگری سخته ولی حداقل یه شماره یا یه آدرسی بدین بریم اونجا ازمون یه تستی بگیرن ببینیم چن مردحلاجیم
موندیم بزیگری پولیه؟پارتیه؟خوشگلیه؟
فقط سوال های بی جواب پشت سرهم؟؟؟
حداقل به نظرات مااحترام بزارید.
سوال های مارونپیچونین...
منتظرجوابم.
مرسی
یک فیلمساز
Iran, Islamic Republic of
اول پارتی، اونم یه پارتی خوب، مثه کارگردان و تهیه کننده مطرح یا بازیگر مطرح، دوم پول. ولی اگه استعداد نباشه با تمام این پول و پارتی سریع اوت میشی و کسی سراغت نمیاد. اگه بازیت بد باشه سریع اوت میشی و کسی سراغت نمیاد، حتی اگه پارتیت پدرت باشه رغبتی به نقش دادن بهت پیدا نمیکنه. در آخراینکه خوشگلی و فیزیک بدنی خوب باعث میشه پله های ترقی رو سریع بالا بری و سوپر استار بشی، متاسفانه اگه بازیگر هر چه قدرهم خوب بازی کنه اگه خوش قیافه نباشه نمیتونه سوپر استار بشه. ولی میتونه محبوب باشه و به بازیش ادامه بده. اگه بازیگر خوبی باشی و پول و پارتی نداشته باشی احتمال ورود به سینما خیلی سخته، باید خیلی خوب باشی و پیگیر مداوم.
armin
Iran, Islamic Republic of
من عاشق بازیگریم قدم نزدیک 1.70است سن منم 17دیوونه بازیگریم
ماندانا
Iran, Islamic Republic of
شماها اکثرا سنتون پایینه...عجله نکنین.
بانو
Iran, Islamic Republic of
سلام من عاشق بازیگری هستم اما نمیدن واقعاً باید از کجا شروع کنم .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پریسا
Iran, Islamic Republic of
سلام من ۱۴ سال سن دارم و علاقه ی بیش از حد به بازیگری دارم....
تصمیم خودم این هست که وقتی به سن انتخاب رشته رسیدم ( یعنی دو سه سال دیگه) رشته بازیگری رو انتخاب کنم من این موضوع رو با پدر و مادرم در میون گذاشتم و اونها مخالفتی نکردن
اما دلم میخواد که تا دو سه سال دیگه برم کلاس بازیگری و خودمو اماده کنم اما پدرم میگه که کلاساش همه کلاه برداریه و میخوان الکی از ادم پول بگیرن
به نظرتون کلاس هاشو برم یا نه؟؟؟
پریسا
Iran, Islamic Republic of
چجوری الناز شاکردوست به جای بالا رسیده و این روزها اسمش سر زبونه پیر و جوونه؟؟
ایا به خاطر خشگلیشه یا به خاطر پولدار بودن یا به خاطر استعداد داشتن؟؟؟؟؟
لطفا جواب سوالمو بدید
یه سوال دیگه هم داشتم اونم اینه که کسی که خجالتیه توی حرفه بازیگری موفق میشه؟؟
بازیگر
Iran, Islamic Republic of
عالی من 100درصد بازیگر می شم
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
من دوست دارم بازیگر بشم و۱۴سالمه خیلی بازیگری را دوسا دارم داخل نقش بازی کردن خیلیماهر هستم
پریا
Iran, Islamic Republic of
سلام برای بازیگر شدن باید معدلمون چند بشه؟؟
و سوال دومم اینه که کسایی مثه الناز شاکردوست و بهنوش بختیاری و ..... چطوری انقدر معروف شدن و اسمشون سره زبون هاست به خاطر خشگل و خوش تیپ بودنشونه یا به خاطر پولدار بودنشون یا بازیشون خیلی خوبه؟؟؟
چون من دلم میخواد رمز کارشون رو بدونم و دلم نمیخواد تو سینما سیاهی لشکر باشم
ممنون
امید غلامی
سلام وقت بخیر من امید هستم خیلی بازیگری را دوست دارم ولی 14سالم می شه من هم بازیگر شوم
ناهید
Iran, Islamic Republic of
سلام من می خوام بگویم به پول وپارتی اعتقادی ندارم فقط از بچگی عاشق بازیگری بودم بازیگریم خوبه اعتماد به نفس ام هم بالا امسال هم قراره رشته ی بازیگری اتخاب کنم وبه خودم امیدوارم با دعای خیر مادرم بازیگر هم میشوم
محمد یارمحمدی
Iran, Islamic Republic of
شما درست میگین من الان کارت تئاتر کارت هنروری چقد افتادم دنبال بازیگری همه جا تسط دادم قبولم شدم قراره شده بزنگن الان ۵ساله گذشته.
pani
Iran, Islamic Republic of
اصلا خوب نبود
.....
United States
سلام دوستان.سریع میرم سر اصل مطلب.واس بازیگرشدن ن پارتی لازم نیست.بلکه استعداد ک شرط اول هست.اینو بگم ک علاقهبلکه این معنی رو نداره یا ب این معنی نیست شما میتونید ی نقش بازی کنید استعداد دارید.مثلا اعصبانی شدن .یک شخصی استعداد بازیگری داره ک بتونه رو هر شخصیتی ایفای نقش کنه و کاملا عادی باشه بدون استرس یا هر چیز دیگه.اینم بگم ک پول حرف اول رو میزنه .من ب شصه هم سابقه بازیگری در سریال رو دارم هم ٣ مقام تیاتر ک یکی از انها ٢ و اون دو تای دیگه ١ هستن.در حاله حاظر با کارگردانی ک کار میکنم گفت باید مدرک بگیرم و حرفش و درخواستش کاملا منطقی هست.و اسم نمیبرم ب یکی از استادان معرفی شدم ک ۶ ملیون ازم میخواد و وسع مالی من نمیرسه.اما کنار نکشیدم و همچنان دارم سعی میکنم ک مبلغ رو جور کنم.دوستان شما میتونید با جمعی از دوستانتون ک مثل شما هستند اگه دانش اموز هستید در مدرسه گروه تیاتر راه بندازید و یک فیلم نامه دانلود کنید و روش کار کنید و وارد مسابقه تیاتر دانش اموزی بشید.مطمعأ باشید اگه استعداد داشته باشید اونجا کشف میشید چون اساتید بزرگ داوری میکنند و ۵ نفر رو انتخاب میکنند از بین تمام گروه ها .و دیگر دوستانهم میتونند یک گروه تیاتر خیابانی یا تست های اولیه در کلاس های فرهنگی هنری شانس خودشون رو امتحان کنند یعنی استعداد.فقط صبر داشه باشید من هفت ساله ک دارم تلاش میکنم هنوز کارم تقو لقه.معذرت میخوام بابت پر حرفیم .یا حق
یونس
United States
سلام من پسری17 ساله از مشهد هستم که خیلی علاقه به تئاتر وبازیگری دارم یک سال درتئاتر گروه مهر بودم اومدم بیرون ...چند جا تست دادم قبول شدم ولی مطمئن نبودم چندجا دیگم تئاتر اجرا داشتم بیشترراهنمایی میخوام لطفا راهنماییم کنید ممنون خوش حال می شم صداتونو بشنوم
اسما
Iran, Islamic Republic of
کی میگه بازیگری پول و پارتیه واقعا براشون متاسفم کساییکه این حرفارو میزنند انگار به خدا اعتقاد ندارن فقط خدا اگه ارزو دارین فقط به خدا توکل کنید هرچی میخواهید از خدا بخواهید منم عاشقم 13 سالمه حالا دارم با امید به خدا درسمو ادامه میدم امیدوارم اوناعیکه عاشقن به عشقشون برسن
زهرا
Romania
سلام دوستان خسته نباشین من بازیگریرو دوس دارم اما رشتم انسانیه میخواستم بدونم میشه از رشته انسانی بازیگرم بشم
سما
Iran, Islamic Republic of
من هم مثل شما دارم میمیرم این عشق بازیگری من کشت وووووووووووووووووووووووووووواااااااااااااااااای
اسما
Iran, Islamic Republic of
اره زهرا جون میشه بذار خیالتو راحت کنم چون اکثر بازیگرا رشتشون چیز دیگه بوده
atenakhanoom
Iran, Islamic Republic of
من خیلی استعداد دارم همه بهم میگن فقط دنبال مکانی و زمان می گردم و نمی دونم متولد 80 رو میپذیرن یا نه!
فرشته
United States
سلام. من 30 سالمه. بازیگری و در کل سینما رو دوست دارم. میخوام به نحوی وارد این حرفه بشم. . در ساری زندگی می کنم.. اگه کسی هست که میتونه کمکم کنه لطفا بهم پیام بده. حتی با منشی صحنه بودن هم علاقه دارم...
كوثر
Iran, Islamic Republic of
سلام من مي خواهم بازيگربشم خيلي به اين شغل علاقه دارم وازسن11سالگيم تاهمين الان كه14 سالمه به دنبال جايي مي گشتم كه بتونم به خواستم برسم وپدرم پول براي كلاس بازيگري نميدهد از راه تست بازيگري هم اومدم وارد بشم گفتن سابقه كار داشته باشم ولي من هيچ سابقه كاري نداشتم.من حتي حاضرم در يه تبليغ هم يكبار شده كاركنم وسابقه كاربگيرم.ممنون ميشم اگه بتونيدبرام يه كاري كنيد.
سحر
Iran, Islamic Republic of
عزیزم منم دقیقا مشکل تو رو دارم عاشقققق بازیگریم اما خونوادم راضی نیستن و حاضر نیستن کمکم کنن
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام من فقط خواب بازيگري ديدم من سوله سازي دارم وهر خوابي كه ميبينم اتفاق ميوفته برام دوست دارم ازم تست بگيريد و اينكه منو تو كله كرج ميشناسن اگه تست قبول شم بيننده زياد دارم من براي مشهور شدن و پول برام مهم نيست شخصيت و ياد گرفتن اين شغله سخت را دوست دارم با تشكر
حسين اعتدادي
Iran, Islamic Republic of
من ميخوام از عوامل پشت صحنه بازيگري كار كنم براي اين كاربايد چه رشته اي وكدوم دانشگاه درس بخونم؟اگه من را،راهنمايي كنيد خيلي خيلي ازتون ممنونم.
مهراسا
Iran, Islamic Republic of
من عاشق بازیگری هستم و امتحان هم دادم منتظر اینم که ببینم قبول میشم یا نه
دنا
Iran, Islamic Republic of
فققققققققققققققققط پارتی و پول همین...
نمیشه
Iran, Islamic Republic of
من قیافم خیلی خوبه خوبم نقش بازی میکنم اما قبول نشدم خب چیکارکنم پول ندادم م ممممم
Nafas
Iran, Islamic Republic of
سلام بازیگری کلاس نمیخواد که استعداد میخواد.من عاشق بازی هم فیس بازی هم دارم اگه کارگردانی دنبال یه بازیگر خوب هست که بتونه ایفای نقش کنه من هستم .;-)استعداد مهمه اینو یادتون نره
ستاره
Romania
چطور میتونم وارد دنیای بازیگری شوم؟هم استعداد دارم هم علاقه
امین
Iran, Islamic Republic of
سلام من امین هستم من دوست دارم بزرگ شدم بازیگر شوم......
به نظر خودم بازیگری به معنی پول نیست از نظر من بازیگری یک عشق بله عشق ......
من تا به حال چند تئاتر بازی کردم و چند ترم کلاس بازیگری رفتم و امید وارم بزرگ شدم بتوانم بازیگری خوب بشوم......
بای
سارا
Iran, Islamic Republic of
سلام امیدوارم خوب باشید من سارا هستم ۱۳سال دارم به نظر خودم اطرافیانم دوستانم استعداد دارم اگه که میشه بهترین اموزشگاه تهران رو به من معرفی کنید خیلی ممنون میشم جواب رو بدین
فائزه مهرزاد
سلام عزیزان من من میی خواهم بازیگر شوم لطفا درخواست مرا بقبولید خواهشن و 15 سالم هس من خیلی علاقه مندم به این شغل
گلشن
Iran, Islamic Republic of
سلام من ۱۵ سالمه استعداد فراووووونی تو بازیگری دارم ولی چرا باید کلاس برم ؟ یا پارتی داشته باشم بجاش امید دارم باسعی و تلاش بالاخره بازیگر میشم ... باید از صفر شروع کنیم مثلا اول از مدرسه .. گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی..
نسیم
Iran, Islamic Republic of
سلام من عاشق بازیگریم باید چه رشته ی روبگیرم که بتونم بازیگر شم پدرم سالهاست که تاتر بازی میکنه ولی به جایی نرسید منهم دوست دارم تاتر بازی کنم ولی هم ازدرسم عقب میوفتم هم میدونم که به جایی نمیرسم. چکار کنم :-(
رضاناظمی از شرق اصفهان
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشید من 18 ساله از اصفهان هستم ومن خیلی بازیگری رو با دل وجان دوست دارم وعاشق بازیگری هستم وخداوند استعداد زیادی رو در این زمینه به من داده ومن باید چکار کنم تا این استعدادم رو به کشورم هدیه بدم به خدا کمکم کنید . لطفا بهم خبر دهید و من داخل یه مجله خواندم که کسانی که استعداد بازیگری دارن میتوانند به بازیگری برسند شما رو به خدا قسم استعداد مرا به خاک نمالید کمکم کنید من بجه ای خوش اخلاق وخوبی هستم .
مریم
Iran, Islamic Republic of
ایشالاکه بازیگرمیشی البته یکم بایدصبرکنی منم خیلی میخوام بازیگربشم ولی نمیدونم چرااصلانمیشههههههههههههههه
مدرسی
Iran, Islamic Republic of
من عاشق سینمایم کم شنوا هستم
اسما رفیعی
Iran, Islamic Republic of
من به بازیگری علاقه زیادی دارم ولی نمی دانم استعداد کافی دارم یا نه
به نظر من امیر اقایی وعلی طباطبایی از بهترین بازیگران ومازیار فلاحی از بهترین خوااندگان هستند
حدیث
Iran, Islamic Republic of
اگه قسمت باشه میاد تو سرنوشتتون به خدا بسپارید امیدوارم موفق باشید.
مریم
Iran, Islamic Republic of
منم میخوام بازیگربشم خـــــــــــــــــــب ولی آخه نمیشه،کاش همه ی اونایی که میخوان بازیگربشن یه روزی البته یه روزخیلی خیلی زوی به آرزوشون برسن.
مهسا
Iran, Islamic Republic of
سلام من شانزده سال دارم درزرند کرمان هم زندگی میکنیم کلاس هم رفتم کمکم کنید آخه عاشق بازیگری هستم ممنون میشم جوابمو بدین
محمد
Romania
من عاشقه بازیگیریم
حامد
United States
باعرض سلام منم خیلی خیلی شیفته ی بازیگری هستم دوست دارم ی نفر ب من کمک کنه تادر این زمینه پیشرفت کنم چیکار کنم تا یک بازیگر خوب بشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خواهش میکنم ب من کمک کنید
مریم
Iran, Islamic Republic of
سلام ۱۷ سالمه از بچگی تا حالا عاشق بازیگری هستم ولی بخاطر امکانات کم نمیتونم ب جایی برسم لطفا کمکم کنید خواهش میکنم کمک کنید
مهدی
Romania
من خیلی دوست دارم بازیگر شوم امانمیدانم چه کار کنم برای شهرت نمیخواهم فقط میخوام به ارزوی دیرینم برسم ازبچگی عاشق بازیگریم ولی نمبدونم چه کار
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
سلام میخواستم بدونم مراحل بازیگر شدن چیه؟
حدیث
Iran, Islamic Republic of
من به خاطر این حرفه زندگیمو عوض کردم که شاید بهش برسم استعدادشم دارم تو نمایش چند بار رتبه یک گرفتم باهمه درافتادم ولی انگار نمیشه اوستاکریم خودش حکیمه.
yasui
Iran, Islamic Republic of
Alan dg hame chi polo servate ghadima hame chi estedad bod
یاسی
Iran, Islamic Republic of
من خودم عاشق بازیگریم ولی وقتی پولش نباشه ک بری کلاساش ک هزینه هاشم زیاده درسشم بخونی وقتی پارتی نباشه ب هیچ جا نمیرسی واقعا ولی من تلاش خودمو میکنم ک با رفتن ب کلاساش ب جایی برسم چون درس خوندن تو این رشته ب درد نمیخوره الان دیگه همه چیز با پوله ولی حالا بچه ها هرکس پارتی چیزی داره یا این رشته رو میخونه ب منم بگه
ریحانه
Iran, Islamic Republic of
سلام من علاقه زیادی به بازیگری دارم وو استعداد خیلی زیادی هم تو این زمینه دارم چون بارها با اتفاقاتی که واسم افتاده تونستم خوب نقش عالی بازی کنم ولی در شهرستان هستم و از طبقه بی پول هم هستم و مطمعنم که میتونم موفق بشم بشو این زمیینه.
خواهشمنم منو راهنمایی کنید که از چه طریثی وارد دنیای بازیگری بشم؟
مح دثه
Iran, Islamic Republic of
من ک میخوام تو دانشگاه سینمابخونم و مطمینم موفق میشم .بازیگری پارتی نمیخواد اگه واقن علاقه داشته باشید موفق میشید
بلا
Iran, Islamic Republic of
سلام من 13 سالمه و دوست دارم بازیگر شم لطف کنید راهایی رو به من پیشنهاد کنید
ریحانه
Iran, Islamic Republic of
سلام,من تجربه زیادی در کار بازیگری و تعاتر دارم بیشتر تعاتر کار کردم و چهره خوبی برای بازیگری دارم ,میتونم همکاری کنم تشکر,
Asal
Iran, Islamic Republic of
سلام من 14 سالمه و واقعا استعداد و علاقه شدیدی به بازیگری دارم لطفا کمکم کنید
Fatemeh
Romania
خیلی مطالب جالبی بود
Iran, Islamic Republic of
سلام ستاره بیست هم فایده نداره.من رفتم تست هم دادم قبولم نکردن فکر کردن ما بازیگر حرفه ای هستیم باید در حد خودشون کار کنیم
خر هستم 29 ساله
Iran, Islamic Republic of
خب آره اسمم نامشخصه 29 سالمه دوست دارم بازیگر شوم اما افسوس که نمیشود.لطفا جواب بدین
رفعت
Iran, Islamic Republic of
باسلام خودم متاهل هستم وسی وچهارساله ام از کودکی عاشق بازیگری وسینما بودم وبیشتر هنرپیشه های ایران وهالیوود رامی شناسم و مطالعات زیادی راجب هنروسینما داشتم ولی ازما که گذشت دوست دارم دخترم که 9ساله هستش بتونه وارد دنیای بازیگری بشه نمیدونم واقعااز چه راهی باید وارد بشه آیا علم و استعدادوتحصیل لازمه این کاره یا حمایت وپارتی؟بایاری وامیدبه خدا.
زهرا
Iran, Islamic Republic of
سلام
با تشکر از مطالبتون،اما بازیگر شدن به همین راحتی نیست من دو ساله کلاس بازیگری میرم ولی اصلا پیشرفت نکردم این حرف همه دوستامه،متاسفانه تو جامعه ما فقط باید پارتی داشته باشی...
نادیا
Iran, Islamic Republic of
سلام
حرفای همتون درسته فقط دعا میکنم که پولایی رو ک تو این راه خرج کردم ب جایی برسونتم...
Iran, Islamic Republic of
آفرین آفرین
ابوالفضل
Romania
عالی
مبینا یگانه 12 ساله
Iran, Islamic Republic of
سلام من استعداد بازیگری و نویسندگی دارم. چطوری میتونم تست بازیگری
بدم؟
حنا
Iran, Islamic Republic of
خیلی هامثل فاطیمابهارمست استعدادبازیگری داشتندامایکی مثل عموپورنگ نبودکه کشفشون کنه نه پول مهمه نه پارتی فقطططططططططط شانسه خیلیااااستعدادبازیگری داشتندوباشانس وکاملااتفاقی واردعرصه بازیگری شدندشایدشماهم یک روزیک سوپراستاربشین.
مژگان
Romania
من سیزده سالمه خیلی دوست دارم بازیگر شم استعداد هم دارم ولی بقیه میگن با پول پارتی میشه بازیگر شد که من پارتی ندارم
hamidreza
Iran, Islamic Republic of
سلام ادرس بازیگری کجاست
شیما معمار
Iran, Islamic Republic of
من از بازیگری متنفر شدم
محمود
Iran, Islamic Republic of
من میخوام برای مجری گری ثبت نام کنم هر کاری میکنم نمیشه لطفا راهنماییم کنید
soroushzoori
Iran, Islamic Republic of
خیلیی خوب اگه با کلاسا پیشرفت کنی
ولی ت شهر ما از این کلاسا بازیگری نیست
FarnaZ
Iran, Islamic Republic of
سلام من 14سالمه ولی آدم واقعاباید پارتی داشته باشه تابتونه به جایی برسه این حرفا همش الکی متاسفانه ما اینطوریم وگر نه توی کشور های دیگه اینطوری نیست اونا فقط دنبال استعدادن تا بتونن کشورشون پیشرفت کنه
mshabna
Romania
من هم به بازیگری و هم به مجری گری علاقه دارم چکار کنم ,تو شوش زندگی میکنم
حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان گرامی من حسین 14 ساله از قم هستم و بزرگترین آرزوی بنده این هست که بازیگر شوم ممنون میشم کسی کمک کنه چون من واقا استعدادشو دارم و اگر کسی کمکم کنه تا ابد ممنون اون دوست عزیز و گرامی میشم میگن اگر کسی اراده داشته باشه میشه منم اراده دارم اما راحشو بلد نیستم لطفا کمکم کنید و اگر کسی دلش برای من سوخت من همیشه آماده تست هستم اینم شماره من هست
میثم ذوالفقاری
Romania
ممنون از حرفهایه خوبتون که باعث شد خیلی چیزارو بفهمم
نگین
Iran, Islamic Republic of
من عاشق بازیگریم خیلیم استعداد دارم میخوام برم درسشو بخونم
ریحانه
Iran, Islamic Republic of
من چی هرجامیرم میگن پارتی بایدداشته باشی و باید چادرتو بزاری کنار من بازیگریو دوست دارم و استعدادشو دارم 17 سالمه ولی من به هدفم میرسم دلم روشنه خدابزرگه لطفا شماهم راهنمایی کنین چطور به هدفم برسم
هستی
Romania
تروخدا به فکر ما ها باشید که عاشق بازیگر شدنیم
هستی
Romania
من عاشق بازیگر شدنم ولی همه مینگن به راه های بدکشیده میشی ،وبعد چادرتودرمیاری وبعد راحت با نامحرم دست میدی،کمک کنید تروخدا من خودمو میشناسم !!!
شکیلا
Iran, Islamic Republic of
یه امتحان ضرر نداره...
mahyar
United States
ye melat bazigarn
شیرین
Iran, Islamic Republic of
سلام من 18 سالمه از مشهد.دارم میرم کلاس بازیگری موج نو خیلیم عالیه تازه بهت مدرک هم میدن و آقای علیرضا خمسه هم یکی از استادان اونجا هستن.
ملیکا
Iran, Islamic Republic of
اینکه شما ها میگین پارتی و .. درسته ولی باید بگم که ادم تا استعداد نداشته باشه نمیتونه حتی با پولم به جایی برسه من خودم عاشق بازیگریم تئاتر کار میکنم تئاترمونم تو کل استان تهران 3 شد ولی بازم امیدم به خداس و استعداد های درونیم ... امیدوارم یه روزی هم ه ی کسایی که لیاقتشو دارن به عرصه بازیگری راه پیدا کنن
ترانه
Iran, Islamic Republic of
با حامدبهداد وفیلماش عاشق بازیگری شدم پیشنهاد میکنم واسه بازیگر شدن فیلماشو ببینید
حسين
Iran, Islamic Republic of
با سلام ميخوام بگم كه اين اقا پسرا با دختر خانما كه ميگن به بازيگرى علاقه داريم باس بگم نخيرم شما ميبينيد پول توشه انقد مشتاقيد اول بايد بازيگريدون خوب باشه بد به فكر پول با در امدو مشهوريت باشيد شما ها تا فكرى به سرتون نميزنه ميفتيد به ياد بازيگرى باى !
سحر
Romania
سلام. من سحر هستم 12 سالمه من عاشق بازیگریم. اما من دوست ندارم به کلاس بازیگری برم چون میدونم فایده ای نداره. خواهشا کمکم کنین. لطفا اگهکسی پارتی داره به من کمک کنه،.من به بازیگری علاقه مند هستم
يكتا
Iran, Islamic Republic of
سلام من يك دختر نو جوان هستم و مي خوام بازيگر شم چيكار كنم
انیتا
Iran, Islamic Republic of
سلام نه کی گفته به پارتی ربط داره؟؟؟اگه زود گریت بگیره یا مثلا خیلی طبیعی تو فیلم ها بترسی یا مثلا بتونی در فیلم ازادانه رفتار کنی حتما قبول میشی.
سعید
Iran, Islamic Republic of
ممنون بابت سایتتون ولی میشه ادرس تست بازیگری در تهران را در سایت قرار دهید
توفیق شهابی
سلام علاقه ی زیادی به بازیگری دارم خواهش میکنم کمکم کنید خودم با دوستام یک فیل کوتاه نظامی درست کردیم که در حال تدوین هواهش میکنم راهنمایی کنید
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
سلام من تمام نظرات شما عزیزانو خوندم من هم 14 سالمه همین طور در کلاس های بازیگری شرکت کردم یک سال پیش هزینش 400 هزارتومنه و قرار شد در تاتر شرکت کنم تا به فیلم و سریال برسم امیدوارم شماهم تلاش کنین و بتونین مهم اینه ک این بازیگریرو ولش نکنی و دنبالش باشی تا بهش برسی موفق باشین خداحافظ
آیدا
Iran, Islamic Republic of
سلام من ایدا هستم ۱۲سال دارم و خیلی دوست دارم باززیگر بشم ولی مادر م نمی گذارد و می گوید بازیگری عاقبت ندارد ومیگه شاید دیگه چادر سرت نکنی به ننظرتون چی کار کنم
نادیا دریا
Iran, Islamic Republic of
سلام .میشه بگید چجوری با کنکور وارد حرفه ی بازیگری بشم.ممنون
ایدا
Iran, Islamic Republic of
سلام من دوازده سال دارم و خیلی دوست دارم بازیگری را از الان شروع کنم ولی مادرم می گوید نمیشه میگه ممکنه دیگه نتونی چادر سر کنی ولی من خیلی دوست دارم بازیگر بشم چی کار کنم
مدیس میرزایی از جزیره قشم
Iran, Islamic Republic of
سلام من خیلی دوست دارم بازیگر شم اما نمی دونم چطور جوابم را بدین
فاطی
Iran, Islamic Republic of
یا سلام واسه بازیگر شدن نه پول مهمه نه پارتی درضم تو اگر پول بدی نقش دسته اخر بهت میدن فقط کافیه استعداد داشته باشی درضم فقط هم باید تو تهران باشی و اگر هم تو کلاس های بازیگری گارگردان ها صبت نام کنی وخودی نشون بدب میبرنت تو فیلما
مهدیس میرزایی
Germany
من خیلی دوست دارم بازیگر شوم اما نمی دونم چطوری خواهش می کنم راهنماییم کنید
taghi
Russian Federation
سلام، همه ی دوستانی که میخاهند بازیگر شوند باید به کلاس های بازیگری معتبر و یا دانشگاه رشته هنر و بازیگری بروند، من 14 سالمه پارتی هم دارم رئیس صدا سیما بهم هم گفت هر وقت دوست داشتی بیا بهم بگو واست جور میکنم ولی خودم میخام ادامه تحصیل بدم اینو بهتون میگم. بازیگر شدن فقط پول و پارتی نیست، خودم از کلاس بازیگری شروع کردم
asal
Iran, Islamic Republic of
من واقعاموافقم بازیگری باید توخون باشه
Iran, Islamic Republic of
میخوام بازیگر شم هم استعدادشو دارم هم زیبایی هم علاقه یکی نیست کمکم کنه توروخدا استعداد من داره به هدر میره
به تو مگه فوزولی
Iran, Islamic Republic of
سلام من خیلی به بازیگری علاقه دارم و همش دعا میکنم یه روز عین رامبد کارگردان بشم
خواهش میکنم آدرس کلاس های بازیگری را بنویسید
امیدوارم یه روزی همهی اونایی که دوست دارن بازیگر بشن بازیگر شن
سحر
Iran, Islamic Republic of
به خدا از حسرت خوردن خسته شدم خواهش میکنم کمکم کنید تا هممون به تونیم بازیگر شیم چرا همش کلاس های بازیگری افراد زیر 20 سال و قبول نمیکنه خیته شدم 12 سالمه یعنی باید تا 20 سالگیم خسرت بخوریم خوها بهم بگین باید چه رشته ای را باید انتخاب کنیم
عاشق همه ی بازیگرا به خصوص رامبد و شروش صحت که ماهن یعنی متل اونا پیدا نمیشه اینو بدونین
رزیتا
Iran, Islamic Republic of
سلام من به بازیگری خیلی علاقه دارم چگونه باید بازیگر شم من 13 ساله از مشهد باید به چه مکانی مراجعه کنم برای تست بازیگری
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
کسانی که شما را دوست دارند حتی اگر هزار دلیل برای رفتن وجود داشته باشد هرگز رهایتان نخواهند کرد، آنها یک دلیل برای ماندن خواهند یافت.