جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ / ۱۵:۱۵
کد مطلب: 18306
۰
۱

جزییات بخشنامه افزایش حقوق و مزایای 92 کارمندان دانشگاه آزاد

جزییات بخشنامه افزایش حقوق و مزایای 92 کارمندان دانشگاه آزاد
معاون اداری مالی دانشگاه آزاد بخشنامه افزایش علی الحساب حقوق و مزایای سال 92 کارمندان غیر عضو هیات علمی دانشگاه آزاد را به تمامی روسای مناطق، واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، محمد خجسته با اشاره به ابلاغ بخشنامه افزایش علی الحساب حقوق و مزایای سال 92 کارمندان غیر عضو هیات علمی به روسای مناطق، واحدها و مراکز آموزشی، گفت: این افزایش پس از تصویب هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد به صورت قطعی اعمال می‌شود.

بر اساس این گزارش در بخشنامه مذکور آمده است: افزایش سالانه حقوق و مزایای کارکنان غیرعضو هیات علمی به میزان 25 درصد نسبت به سال گذشته به شرح زیر است:
- حقوق مبنا، سنوات، فوق العاده شغل، حق تاهل، حق اولاد، حق مسکن، خواربار، فوق العاده ایاب و ذهاب، با توجه به اینکه حق جذب درصدی از مجموع حقوق مبنا، حق سنوات و فوق العاده شغل است بنابراین افزایش سالانه سه جزء مذکور به صورت خودکار موجب افزایش حق جذب می‌شود.

- حق الزحمه کارکنان خرید خدمت و کارکنان ساعتی نیز همانند بند یک این بخشنامه تعیین می‌شود. فوق العاده‌هایی که در بند یک عنوان شده است مشمول 25 درصد افزایش خواهد شد و بقیه مواردی که در بند ذکر نشده است مشمول ضریب افزایش نخواهد شد. همچنین با توجه به اینکه حقوق و مزایای کارکنان ساعتی زیر دیپلم که به صورت تمام وقت (185 ساعت در ماه) همکاری می‌کنند، نباید از حداقل دریافتی اعلام شده از سوی سازمان تامین اجتماعی (4 میلیون و 871 هزار و 250 ریال) کمتر شود. رقم ارزش ریالی هر ساعت کارکرد آن 26 هزار و 332 ریال تعیین می‌شود و ارزش ریالی هر ساعت کارکرد کارکنان ساعتی که با مدرک زیر دیپلم به صورت غیربیمه همکاری می‌کنند با اعمال افزایش 25 درصد معادل 24 هزار و 364 ریال تعیین می‌شود.

در صورتی که پرسنل ساعتی بیمه شده زیر 185 ساعت در ماه کارکرد داشته باشند به نسبت کارکرد آنان حق بیمه پرداخت می‌شود و واحد دانشگاهی ملزم به رعایت حداقل دریافتی برای این قبیل کارکنان نمی‌باشد.

همچنین از اول فروردین 92 فوق العاده خاص بدی آب و هوا و محرومیت از تسهیلات زندگی کارکنان غیرعضو هیات علمی تمام وقت دانشگاه به میزان درصدی از حقوق مبنا تعیین شده و برابر جدول پیوست در بخشنامه قابل اجراست.

شایان ذکر است، نحوه محاسبه افزایش حقوق و مزایای کارکنانی که مشمول دریافت حداقل دریافتی سازمان تامین اجتماعی و ما به التفاوت تطبیق سال 88 شده‌اند، ابتدا بدون در نظر گرفتن ارقام مربوطه ما به التفاوت حداقل دریافتی تامین اجتماعی و ما به التفاوت تطبیق سال 88 در آخرین حکم حقوقی سال 91 نسبت به افزایش 25 درصدی (سال 92) سایر آیتم‌های حقوقی مطابق مندرجات بخشنامه اقدام و سپس حقوق و مزایای حاصله با حداقل حقوق و مزایای اعلام شده از سوی تامین اجتماعی به شرح مندرج در بخشنامه مذکور برای سال 92 تطبیق داده شود و چنانچه مشمول حداقل دریافتی تامین اجتماعی شود نسبت به برقراری آن اقدام و سپس رقم تفاوت تطبیق سال 88 عینا و بدون تغییر به جمع حقوق و مزایا اضافه شود.

همچنین شایان ذکر است، رقم ما به التفاوت تطبیق سال 88، رقمی ثابت خواهد بود و به هیچ وجه افزایش یا کاهش نخواهد یافت.
بر اساس این گزارش در این بخشنامه آمده است با توجه به افزایش حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه و بار مالی سنگین ناشی از آن انتظار می‌رود خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی بیش از پیش حداکثر صرفه جویی را به منظور تقلیل هزینه‌های جاری انجام داده و تاکید می‌شود از استخدام بی رویه و بدون مجوز و مازاد بر نیاز اکیدا خودداری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

استاد
من نمی دانم وقتی تمام دانشجویانی که پاره وقت کار می کنند و بطور میانگین ۳ میلیون حقوق می گیرند ازشنیدن حقوق ۱/۵ میلیونی اساتید خود جه احساس حقارت آمیزی به اساتید دارند. زمینه فساد در دانشگاه با فقر اقتصادی اساتید تشدید شده است و از غنای فرهنگی اساتید زیادی مسوولین توقع دارند.
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
قلب فقط کارش خونرسانی نیست؛ رزق و روزیتون رو هم میرسونه! خوش قلب باشید