کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاري آزمون مصاحبه دکتری تخصصی داروسازی/ ظرفیت پذیرش

خبرگزاری ايسنا , 16 تير 1392 ساعت 12:07

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به اعلام نتایج اولیه آزمون Ph.D رشته‌های تخصصی داروسازی، گفت: مرحله دوم این آزمون فردا دوشنبه 17 تیر ماه برگزار می‌شود.


به گزارش ميگنا دکتر غلامرضا حسن زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام نتایج مرحله اول آزمون Ph.D رشته‌های تخصصی داروسازی، اظهارکرد: مرحله دوم این آزمون به صورت مصاحبه در روز دوشنبه 17 تیر ماه در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مرحله دوم آزمون دارای حد نصاب نیست، اظهارکرد: نمره نهایی هر داوطلب از مجموع نمرات مراحل اول 80 درصد و مرحله دوم 20 درصد تشکیل می‌شود.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: داوطلبان باید اصل کارت ملی و نیز اصل و تصویر مدارک مستند دال بر سوابق آموزشی، پژوهشی و تجارب حرفه‌ای خود را جهت ارائه به هیات مصاحبه کننده، همراه داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه غیبت یا عدم شرکت داوطلبان در آزمون مرحله دوم (مصاحبه) به هر دلیل، به منزله انصراف بوده و انجام مصاحبه مجدد برای این داوطلبان امکان‌پذیر نیست، خاطرنشان کرد: داوطلب مسئول و متعهد به درستی و صحت مدارک و مستنداتی است که ارائه می کند، بنابراین در صورت محرز شدن مغایرت یا عدم درستی و صحت مدارک ارائه شده (در هر مرحله از آزمون یا تحصیل)، قبولی داوطلب کان لم یکن اعلام شده و در هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها، برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: افرادی که زمان دریافت کارت، وضعیت مدارک آنان "مجاز-ناقص" اعلام شده، باید در روز مصاحبه مدارک خود را به نماینده دبیرخانه شورای آموزش داروسازی و تخصصی تحویل داده و مدارک ثبت‌نامی خود را کامل کنند.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه نتایج نهایی آزمون 30 تیر ماه اعلام می‌شود، گفت: ظرفیت پذیرش در این آزمون حدود 200 نفر است.
شایان ذکر است، بیست‌وپنجمین دوره آزمون Ph.D داروسازی هشتم تیر ماه با رقابت 907 داوطلب برگزار شد.


کد مطلب: 18382

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/18382/برگزاري-آزمون-مصاحبه-دکتری-تخصصی-داروسازی-ظرفیت-پذیرش

میگنا
  https://www.migna.ir