سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ / ۲۰:۵۵
کد مطلب: 18542
۰
در بیانیه پایانی نشست روسای استانی پیام‌نور تاکید شد:

آمادگی دانشگاه پیام‌نور برای پذیرش بدون کنکور دانشجو

در بیانیه پایانی نشست سراسری روسای استانی دانشگاه پیام‌نور، به آمادگی کامل دانشگاه برای پذیرش بدون کنکور تاکید شد.
به گزارش ایسنا، متن کامل بیانیه به شرح زیر است:
"با سلام و درود به ارواح مقدس شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و روح ملکوتی امام راحل(ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری و در آستانه حلول ماه مبارک رمضان در جلسه هیات رییسه دانشگاه با روسای استانی پیام نور بیانیه‌ای به شرح زیر اعلم می‌شود:
- با نگاهی به اوضاع سیاسی در دنیا و مشکلات اقتصادی امریکا و اروپا با فشارها و تحریم‌های روز افزون استکبار جهانی و در چنین شرایطی، قدرت مدیریت دینی و ارزشمند حاکمیت ولایت فقیه در امنیت، استقلال و در سال حماسه سیاسی و اقتصادی برگزاری انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری با حضور حداکثری مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران مایه مباهات است.
- نقش بی‌بدیل ولایت مطلقه فقیه و سکانداری مقام معظم رهبری در تمام فرازها و فرودهای تحولات جهانی نشانگر جایگاه بلند نظام مقدس اسلامی در منطقه و جهان است.
- دانشگاه پیام نور مجددا مراتب تبریکات صمیمانه خویش را به حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رییس جمهور منتخب ملت عزیز ایران اعلام کرده و از خداوند منان توفیقات خدمتگزاری و تحقق اهداف عالی نظام و ارتقاء جایگاه ایران اسلامی مسئلت می‌کند. جامعه بزرگ دانشگاه پیام‌نور ضمن حمایت از رییس جمهور منتخب در تمامی عرصه‌ها به ویژه عرصه‌های علمی پژوهشی و فرهنگی کشور با بهره‌برداری از توان و پتانسیل علمی اعضای هیات علمی و دانشجویان فرهیخته این دانشگاه، امید آن دارد که با حمایت‌های ارزشمندشان پیوسته شاهد تعالی و ترقی دانشگاه پیام نور باشیم.
- دانشگاه پیام نور مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه خویش را نسبت به خدمات ارزشمند رییس جمهور جناب آقای دکتر احمدی نژاد و هیات محترم دولت به ویژه حمایت‌های بی دریغ ایشان از دانشگاه پیام‌نور اعلام می‌کند و برای ادامه توفیقاتشان آرزوی موفقیت می‌کند.
- رشد قابل توجه دانشگاه پیام نور در حوزه‌های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی، عمرانی و اداری و مالی به ویژه در چهار سال اخیر چشمگیر بوده است که بیان تفصیلی آن در این مختصر نمی‌گنجد. از جمله گام بلند دانشگاه در برگزاری آزمون‌های الکترونیکی، سامانه‌های تدوین منابع علمی و جذب هیات علمی، تصویب چارت سازمانی، کسب رتبه ملی روابط عمومی برتر در دو سال متوالی، کسب رتبه دوم ملی در زمینه فناوری، رتبه یک کشوری خدمت به جامعه ایثارگری، کسب رتبه هشتم کشوری در بین دانشگاه‌های جامع علمی از طرف پایگاه جهان علوم اسلام (ISC)، برتری در حوزه فرهنگی در حجاب و عفاف و رتبه برتر جشنواره ملی حرکت بخشی از مفاخر کسب شده است که امید است در دولت جدید نیز شاهد استمرار و توفیقات بیشتر آن باشیم.
- به لطف خداوند متعال دانشگاه پیام نورآمادگی کامل خود را برای پذیرش بدون کنکور داوطلبان در دانشگاه را اعلام می‌کند و امید واریم با حمایت‌های وزارت علوم و سازمان سنجش توفیق اجرا و تحقق این مهم فراهم آید.
- مسئولان و معاونان دانشگاه پیام نور از زحمات و تلاش‌های رییس دانشگاه پیام‌نور، با پیگیری مستمر و تعامل مؤثر سازمانی باعث ارتقاء جایگاه دانشگاه و خلق دستاوردهای قابل تحسین شدند صمیمانه تشکر می‌کند و امیدواریم کماکان شاهد حضور و مدیریت مدبرانه وی در دانشگاه باشند."
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
یک رابطه خوب زمانی است که کسی پذیرای گذشته، پشتیبان امروز و مشوق فردایتان باشد.