جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ / ۱۰:۲۶
کد مطلب: 18577
۰

جزئیات برگزاری دوره های آمادگی فراگیر

ممنوعیتهای قانونی در برگزاری کلاسها
رئیس مرکز آموزشهای عالی آزاد و خاص دانشگاه علمی کاربردی، به جزئیات برگزاری دوره های آمادگی فراگیر پیام نور در سال جاری اشاره کرد.علی معصومیان در گفتگو با مهر، درباره نحوه برگزاري دوره‌های آمادگي فراگير پيام‌نور در سال 92، گفت: امسال باتوجه به راه‌اندازي كامل سامانه HCTC ، موسسات متقاضي از طريق سامانه تقاضاي خود را جهت دریافت مجوز برگزاري دوره‌های فراگير پيام‌نور ارسال کردند و اين مركز پس از بررسي درخواست‌ها و سوابق موسسات، نسبت به صدور مجوز اقدام کرد كه فهرست اسامي آنها در سايت مركز قابل رويت است.
وی در این باره خطاب به متقاضیان شرکت در این دوره ها، تاکید کرد: قبل از ثبت‌نام در موسسه‌ اي حتما نام موسسه را در سايت كنترل کنند زیرا در صورت عدم وجود نام در سايت اين مركز، موسسه غيرمجاز است.
رئیس مركز آموزش‌‌هاي عالي آزاد و خاص با اشاره به استفاده موسسات از برخی واژه های "تضميني"، " بيمه " یا " بدون كنكور "، اظهار داشت: هرگونه استفاده از كلمات تضميني، بيمه بدون كنكور، در تبليغات غيرقانوني است و درصورت مشاهده باعث لغو مجوز از موسسه مي‌ شود، با این حال باز هم تاکید می شود که هيچ مركزي غير از مراكز مجاز اعلام شده در سايت مركز آموزش‌هاي عالي آزاد حق برگزاري دوره‌هاي فراگير پيام‌نور را ندارد.
معصومیان درباره این موضوع که آیا موسسات حق برگزاری کلاسهای آمادگی در درون دانشگاه یا پیش از توزیع دفترچه فراگیر را دارند یا خیر، گفت: هيچ يك از موسسات حق برگزاري كلاس در دانشگاه‌های بدون مجوز اين مركز را ندارند و هرگونه تبلیغ و برگزاری کلاس تا پیش از توزیع دفترچه فراگیر به علت امکان تغییر منابع درسی، کاملاً غیرقانونی است.
براساس اين گزارش ، از سال گذشته وزارت علوم صدور مجوز برای موسسات آموزش عالی آزاد و برگزارکننده دوره های آمادگی فراگیر پیام نور را به مرکز آموزشهای عالی آزاد و خاص دانشگاه علمی کاربردی تفویض اختیار کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
با خودت صادق باش و نگران آنچه دیگران درباره ات فکر می کنند نباش . تعریفی را که آنها از تو دارند نپذیر ، خود ، خودت را تعریف کن