شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ / ۲۰:۵۰
کد مطلب: 18710
۰

توزیع تسهیلات رفاهی انتخاب رشته کنکور از امروز

به گزارش فارس، سازمان سنجش آموزش کشور برای انتخاب رشته‌های تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری سال 92 تسهیلاتی را فراهم کرده است و آنها را از روز دوشنبه 7 مردادماه در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد.
اولین بسته تسهیلاتی ویژه‌نامه انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال 92 با تمرکز به نیاز‌های داوطلبان، والدین و مشاوران مدارس تهیه شده است و حاوی اطلاعات مفیدی در مورد فرآیند انتخاب رشته خواهد بود. این ویژه‌نامه همزمان با انتشار نشریه پیک سنجش توزیع شده است.

کتاب "انتخاب رشته، انتخاب آینده"، بسته تسهیلاتی دومی است که در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. به منظور کمک بیشتر به داوطلبان کنکور 92 ویرایش پنجم کتاب انتخاب رشته، انتخاب آینده در روز دوشنبه 7 مردادماه منتشر خواهد شد. این کتاب دربردارنده اطلاعات مناسبی درباره انتخاب رشته و مسائل مرتبت با آن است و ویرایش جدید این کتاب به پنج فصل کاهش یافته و نکات مورد‌ نیاز داوطلبان در آن مشخص‌تر از قبل مطرح شده است.
علاقمندان برای خرید این کتاب می‌توانند از امروز دوشنبه 7 مردادماه به مراکز مشخص شده در اطلاعیه سازمان سنجش درباره انتشار ویرایش جدید کتاب انتخاب رشته، انتخاب آینده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

سومین موردی که انتخاب رشته را برای داوطلبان کنکور 92 آسان می‌کند نرم‌افزار راهنمای انتخاب رشته است. این نرم‌افزار به داوطلبان این امکان را می‌دهد که با توجه به وضعیت علمی و نمره خود که در آزمون سراسری 92 کسب کرده‌اند خود را با داوطلبان مشابه در آزمون سراسری 91 مقایسه و امکان قبولی خود را مشاهده کنند.
بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون سراسری سال 92 و قبل از آغاز انتخاب رشته‌های تحصیلی این نرم‌افزار از طریق سایت سازمان سنجش به نشان www.sanjesh.org در دسترس قرار خواهد گرفت.
انتشار نرم‌افزار راهنمای انتخاب رشته 48 ساعت قبل از شروع انتخاب رشته
نرم‌افزار راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 92، 48 ساعت قبل از آغاز انتخاب رشته این آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.
به گزارش فارس، با توجه به اینکه انتخاب رشته آزمون سراسری سال 92 از روز پنجشنبه 17 مرداد‌ماه از طریق شبکه اینترنت آغاز و در روز سه‌شنبه 22 مرداد ماه به پایان می‌رسد، لذا لینک نرم‌افزار انتخاب رشته 48 ساعت قبل از انتخاب رشته بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
کلمات بیش از آنچه که شما تصور می کنید تاثیر گذارند. همیشه پیش از صحبت کردن فکر کنید.