کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدت زمان تحصیل دانشجویان پیام نور یک ترم کاهش یافت

21 مرداد 1392 ساعت 14:34

سقف ترمی تحصیل دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از 9 به 8 ترم در سال تحصیلی جدید کاهش می یابد.


مدیرکل برنامه ریزی تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از کاهش یک ترم تحصیل دانشجویان کارشناسی این دانشگاه خبر داد.
محمد هادی امین ناجی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: سقف ترمی تحصیل دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از 9 به 8 ترم در سال تحصیلی جدید کاهش می یابد.
وی در این باره با ارائه توضیحاتی، اظهار داشت: از ابتدای سال تحصیلی جدید، دانشجویان می توانند مدت زمان تحصیلشان را از 9 ترم به 8 ترم با دریافت واحدهای بیشتر، کاهش دهند.
وی ادامه داد: هر دانشجوی کارشناسی به طور معمول ملزم به گذراندن 135 تا 140 واحد درسی در طول 9 ترم است، تا پیش از این دانشجویان با توجه به شرایطی که داشتند، می توانستند حداکثر تا 15 واحد درسی را در هر ترم بگذرانند اما از ترم جدید دانشجویان این امکان را دارند که حداکثر تا 20 واحد اخذ کنند.
به گفته امین ناجی، در واقع اینطور می توان گفت که حداقل مدت زمان دانش آموختگی دانشجویان مقطع کارشناسی به 8 ترم کاهش یافته است. وی تاکید کرد: دانشجویانی که به مدت زمان بیشتری برای تحصیل نیاز دارند با هیچ مشکلی مواجه نمی شوند و طبق قانون تا 10 سال می توانند دانشجوی دانشگاه پیام نور باقی بمانند.
این مقام مسئول دانشگاه پیام نور، حداقل واحد درسی که دانشجویان امکان اخذ آن را دارند 12 واحد اعلام کرد. به گفته مدیر کل برنامه ریزی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، تغییری در کاهش مدت زمان تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد ایجاد نخواهد شد.


کد مطلب: 18897

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/18897/مدت-زمان-تحصیل-دانشجویان-پیام-نور-یک-ترم-کاهش-یافت

میگنا
  https://www.migna.ir