جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ / ۱۱:۴۴
کد مطلب: 19322
۰

زمان دعوت به آزمون تشريحي گروه آزمايشي هنر مقطع كارشناسي ارشد اعلام شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دكتر ناصر اقبالي با اعلام اين خبر كه آزمون تشريحي گروه آزمايشي هنر در مقطع كارشناسي ارشد روز جمعه مي باشد، به روابط عمومي مركز آزمون گفت: زمان آزمون تشريحي گروه آزمايشي هنر اعلام شد و داوطلباني كه به آزمون تشريحي دعوت شده اند مي بايست در روز جمعه مورخ 22/06/92 به محل برگزاري آزمون مراجعه نمايند.

دكتر ناصر اقبالي در ادامه افزود: داوطلبان گروه آزمايشي هنر پذيرفته شده در مرحله اول مي بايست جهت ورود به جلسه آزمون مرحله دوم روز چهارشنبه 20 شهریور به پايگاه اينترنتي مركز آزمون به آدرس www.azmoon.org مراجعه و برگه ورود به جلسه خود را دريافت كنند. رئيس مركز آزمون تأكيد كرد: پذيرفته شدگان مرحله اول در صورت عدم حضور در آزمون تشريحي مرحله دوم پذيرش و ارزشيابي نخواهند شد و از ادامه تحصيل در رشته تحصيلي موردنظر خود باز خواهند ماند.

مشاور رياست دانشگاه تأكيد كرد: اين آزمون منحصراً در شهر تهران برگزار مي شود و پذيرفته شدگان مرحله اول لازم است جهت شركت در آزمون به محل حوزه امتحاني اي كه در برگه ورود به آزمون درج گرديده، مراجعه كنند.
رئيس مركز آزمون در پايان توصيه كرد: داوطـلـبان مـي تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال يـا ابهـامـي بـه سـايت www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مراجعه كنند و در قسمت پرسش و پاسخ، سؤال خود را مطرح كنند و يا به آدرس الكترونيكي porsesh@azmoon.net ايميل خود را ارسال نمايند تا كارشناسان مركز در اسرع وقت به آنها پاسخ گويند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
سخن گفتن با خدا مانند صحبت کردن با یک دوست پشت تلفن است... ممکن است او را در طرف دیگر نبینیم، اما می دانیم که دارد گوش می دهد...