پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۷ دی ۱۳۸۹ / ۰۵:۳۱
کد مطلب: 1960
۰

برقراري پست‌ معاونت پرورشي و تربيت بدني در 442 شهرستان و منطقه كشور

وزير آموزش و پرورش در گردهمايي معاونين پرورشي و تربيت بدني خبر داد.  وزير آموزش و پرورش در گردهمايي مشترك معاونان پرورشي و تربيت بدني، روساي سازمان دانش‌آموزي و روساي ادارات تربيت بدني كشور در اردوگاه شهيد باهنر تهران از برقراري پست معاونت پرورشي و تربيت بدني در 442 شهرستان و منطقه كشور خبر داد.
 
به گزارش مركز اطلاع رساني وروابط عمومي وزارت آموزش وپرورش، دكتر حاجي بابايي ضمن اشاره به ابلاغ ساختار جديد به استان‌ها گفت: تقسيمات و طبقات آموزش و پرورش براساس ساختار جديد مانند تقسيمات وزارت كشور است. وي تاكيد كرد: در ساختار جديد، شهرستان‌ها از اقتدار كاري برخوردار خواهند شد. حاجي بابايي آمادگي و به روز بودن معاونين و مربيان پرورشي را يك ضرورت خواند و تصريح كرد: لازم است دوره‌هاي ضمن خدمت براي بصيرت بخشي، آموزش قرآن و تفسير براي مربيان پرورشي برگزار گردد. وي خطاب به حاضرين در جلسه بيان داشت: شما فرماندهان عرصه جنگ نرم عليه دشمن هستيد كه افكار، انديشه و اعتقادات دانش‌آموزان را نشانه رفته است. حاجي بابايي ادامه داد: ورزش نردباني براي دست يابي دانش‌آموزان به اهداف پرورشي است كه براساس رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) از تربيت جدا نمي‌باشد. وي با تاكيد بر برخي اقدامات انجام شده در يك سال گذشته در راستاي احياي معاونت پرورشي نظير؛ ايجاد ده هزار مدرسه قرآني، مدارس ورزش، طرح ملي شنا، برنامه‌ريزي براي ايجاد سالن‌هاي ورزشي، نمازخانه و كتاب‌خانه، برنامه‌ريزي براي تجهيز مدارس ابتدايي به كتاب‌خانه، استخدام معلمين ورزش و مشاوره خاطرنشان ساخت: در ساختار جديد، تمام مناطق و شهرستان‌هاي كشور از معاون پرورشي برخوردار خواهند شد. حاجي بابايي با اشاره به نقش تربيتي و موثر اردوهاي راهيان نور بر افزايش ظرفيت اين اردوها با حمايت استانداري‌ها و بسيج تاكيد كرد. وي با اشاره به ارسال بسته‌هاي پرورشي به مجتمع‌هاي آموزشي از راه‌اندازي اين مجتمع‌ها در شهرها از سال آينده خبر داد. وزير آموزش و پرورش در پايان با تاكيد بر نقش تربيتي و بي‌بديل قرآن مجيد افزود: قرآن بايد محور فعاليت‌هاي پرورشي باشد، زيرا اين كتاب، نمايانگر صراط مستقيم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
کسانی که شما را دوست دارند حتی اگر هزار دلیل برای رفتن وجود داشته باشد هرگز رهایتان نخواهند کرد، آنها یک دلیل برای ماندن خواهند یافت.