دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - 4 Dec 2023
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ / ۱۴:۱۰
کد مطلب: 20026
۰

خطرناكترين زمان براي خوردن "دسر"

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بر اساس پژوهش هاي صورت گرفته، همكاران فكر مي كنند كه خوردن دسر در وعده ي شام باعث افزايش وزن مي شود در صورتيكه اينطور نيست و خوردن دسر در وعده ي غذايي صبحانه تأثير به مراتب بدتري بر سلامت و افزايش وزن افراد مي گذارد.
گفتني است: پزشكان توصيه مي كنند تا افراد از وعده ي غذايي صبحانه تا نهار به هيچ وجه از شيريني ها در كنار غذاي اصلي خود استفاده نكنند زيرا باعث افزايش وزن بسيار زياد در آنها مي شود.

بررسي ها نشان مي دهند در عوض خوردن شيريني و شكلات افراد بهتر است كه از سبزي، ميوه و پروتئين هاي كم چرب به عنوان خوراكي اصلي در فاصله ي بين صبحانه تا ناهار استفاده كنند. خوردن شيريني در فاصله ي صبحانه تا نهار به دليل كم بودن زمان و عدم فرصت كافي بدن براي سوزاندن كربوهيدرات ها مي توانند سبب ذخيره ي چربي، افزايش اشتها و گرسنگي بيشتر در افراد شود.
خوردن شيريني يا دسرهاي شيرين در كنار وعده ي غذايي صبحانه مورد علاقه ي بسياري از افراد است.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

وسواس شده اید اگر این نشانه ها را دارید!
انواع هوش/ 16روش برای باهوش‌تر شدن
لینک ثبت‌نام و دریافت دفترچه آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران
فتحی آشتیانی:  آزمون صلاحیت حرفه‌ای نیاز به مطالعه هیچ منبعی ندارد
درخواست حذف مصاحبه نظام روانشناسی برای دریافت پروانه اشتغال!!
پیامد روانیِ جست‌وجوی موفقیت به‌ جای شادمانی
این ۶ سوال را قبل از خواب از فرزندتان بپرسید
چرایی خونسردی آدم‌ها با بالارفتن سن
خواب کمتر از ۵ساعت در شبانه‌روز چه بلایی سر ما می‌آورد؟
هر فعالیتی حتی خوابیدن سالم‌تر از نشستن است
افسردگی شدید در کمین این افراد
جزئیات برگزاری آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران
صعود به اورست 13 روز به طول مي انجامد، اما سقوط از آن فقط « 8 ثانيه ». ساختن روابط مدتها به طول مي انجامد اما از بين رفتن آن فقط در چند ثانيه!