شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ / ۱۹:۳۹
کد مطلب: 20482
۰

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 93 از شنبه منتشر می شود

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 93 از روز شنبه، دوم آذرماه بر روی سایت اینترنتی سنجش قرار می گیرد و پرداخت اینترنتی هزینه ثبت نام نیز همزمان با انتشار دفترچه از طریق سایت سنجش امکان پذیر خواهد بود.
به گزارش ایرنا، «حسین توکلی» روز چهارشنبه گفت: با وجود اینکه مهلت ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (phd) نیمه متمرکز سال 1393 از روز سه شنبه، پنجم آذرماه 92 آغاز می شود اما ترتیبی داده شده تا داوطلبان بتوانند چند روز زودتر، دفترچه راهنمای آزمون را مشاهده و دریافت کنند و همچنین هزینه اینترنتی ثبت نام را از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش بپردازند.
وی ادامه داد: داوطلبان لازم است به منظور پرداخت وجه ثبت نام به صورت اینترنتی از روز شنبه، دوم آذرماه 91 با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت اینترنتی آنها فعال شده باشد نسبت به پرداخت 315 هزار ریال بابت شرکت در آزمون دکتری اقدام کنند.

توکلی تاکید کرد: هر داوطلب آزمون دکتری فقط می تواند در یک کدرشته امتحانی متناسب با مدرک فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد خود ثبت نام کند. آزمون دوره های دکتری نیمه متمرکز سال 1393 در روز جمعه، 16 اسفندماه برگزار می شود و نتایج اولیه آزمون که به صورت تنظیم می شود در دهه سوم فروردین ماه 93 از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش منتشر خواهد شد.
به گفته توکلی، انتخاب رشته برای مجازین نیز از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش در هفته اول اردیبهشت ماه 93 انجام خواهد شد.
سخنگوی سازمان سنجش توضیح داد: فهرست اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت کدرشته محل های مربوط برای شرکت در مصاحبه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در نیمه دوم اردیبهشت ماه 93 بر روی سایت اینترنتی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. نتایج نهایی آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 93 در نیمه دوم شهریورماه سال آینده از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
کلمات بیش از آنچه که شما تصور می کنید تاثیر گذارند. همیشه پیش از صحبت کردن فکر کنید.