کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ویژگی مردان و زنانی که "آمادگی ازدواج" دارند!

13 آذر 1392 ساعت 10:41

اگر می خواهید بفهمید شریک زندگی تان آمادگی ازدواج را پیدا کرده است است یا نه با پرسیدن سوالاتی می توانید ذهن و هدف ازدواج را از دیدگاه او دریابید.


باشگاه خبرنگاران:  اگر می خواهید بدانید خواستگارتان واقعا آمادگی ازدواج دارد یا نه حرف هایش را کاملا درک کنید اگر در حرف هایش منطق خانواده و استحکام خانواده پررنگ به نظر می رسد چنین فردی به درک زندگی پی برده است و آمادگی کافی برای ازدواج دارد. بررسی ها نشان می دهند، مردانی که آمادگی ازدواج دارند دائما راجع به "کسب و کار جدید" و پول در آوردن و "فرصت های شغلی" صحبت می کنند دیگر کارهای عادی را رها می کنند و دنبال فرصت های جدید برای پیشرفت زندگی شان هستند.

گفتنی است زنانی که قصد کامل برای ازدواج داشته باشند محدودیت هایی را برای خودشان تعیین می کنند و در چارچوب و ضوابط خاصی کارهایشان را انجام می دهند و همواره "نقاط قوت" خود را تقویت می کند و روی "احساسات" و عواطف خود بیشتر کار می کند و آن ها را کنترل می کند.
نتایج مطالعات نشان می دهند دو طرفی که قصد کامل برای ازدواج دارند با یک دیگر حرف های منطقی می زنند و اگر خواهان زندگی کردن هستند دیگر ریز بین به بعضی از مسایل و کار ها نیستند و چیز های کوچک را نادیده می گیرند زیرا هدف های والا تری در سر دارند.


کد مطلب: 20723

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/20723/ویژگی-مردان-زنانی-آمادگی-ازدواج

میگنا
  https://www.migna.ir