کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر و معاونان سابق آموزش و پرورش کجا هستند؟

14 دی 1392 ساعت 9:55

وزیر و معاونان سابق وزارت آموزش و پرورش این روزها هر یک مشغول فعالیت در پُست‌های جدیدی هستند.


با روی کار آمدن دولت یازدهم و گرفتن رأی اعتماد وزرای کابینه یازدهمین، تغییر و تحولات بسیاری در دستگاه‌های مختلف اتفاق افتاد. وزارت آموزش و پرورش هم به عنوان بزرگترین وزارتخانه کشور هم دستخوش تغییرات بسیار زیادی شد و وزیر، معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش تغییراتی را شاهد بودند.

خبرگزاری فارس سری به معاونان سابق این وزارتخانه که امروز دیگر جایی در این دستگاه عظیم و طویل ندارند زد و محل کار کنونی آنها را جویا شد.
نخست حمیدرضا حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش دولت دهم بود که امروز به عنوان استاد دانشگاه تهران مشغول به تدریس است و همچنان خود را آموزش و پرورشی می داند.
فاطمه قربان، معاون اسبق آموزش ابتدایی آموزش و پرورش در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مشغول به فعالیت شده است.
ابراهیم سحرخیز، معاون اسبق آموزش متوسطه آموزش و پرورش بیشتر دنبال بازنشسته شدن است و شاید هم به دانشگاه فرهنگیان برود.
حسین هژبری، معاون اسبق پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در حال تحصیل در مقطع دکتری است و به مشهد بازنگشته و در تهران به سر می برد.
فرشته حشمتیان، معاون سابق وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی، مشارکتهای مردمی و خانواده آموزش و پرورش که جانباز نیز هست، به عنوان معاون سازمان نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس که سازمانی نوپاست فعالیت می کند؛ رئیس این سازمان را مجتهدزاده معاون سابق رئیس جمهوری به عهده دارد.

احمد حیدری، معاون حقوقی و امور مجلس سابق وزارت آموزش و پرورش بود که در دولت یازدهم به وزارت کشور رفته است و در این وزارتخانه مشغول فعالیت شده است.
کیومرث هاشمی، معاون سابق تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هم در ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم به وزارت ورزش و جوانان رفت و در حال حاضر به عنوان مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیر کل دفتر وزارتی این وزارتخانه مشغول به فعالیت است.
قاسم مستقیم، مدیر کل سابق ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در حال حاضر در ستاد نماز جمعه کشور مشغول به کار شده است. سید جمال صبح خیز، مشاور و مدیر کل اسبق دفتر وزارتی آموزش و پرورش در آخرین روزهای دولت دهم به دانشگاه فرهنگیان رفت و هم اکنون در این دانشگاه مشغول به کار است.
علی فرهادی، رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سابق وزارت آموزش و پرورش هم در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مشغول تدریس است؛ فرهادی از سال 1380 در این دانشگاه بود و سپس به اردوگاه شهید باهنر تهران رفت و در نهایت به روابط عمومی وزارتخانه آمد.
عبدالامیر عرفی، رئیس سابق مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در حال حاضر به زادگاهش در همدان بازگشته و با وزارت ارشاد و برخی نهادهای دیگر همکاری هایی را انجام می دهد.
«علی باقرزاده، رئیس سازمان نهضت سوادآموزی»، «وحید کیارشی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی»، «مرتضی رئیسی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور»، «حجت الاسلام والمسلمین محی الدین بهرام محمدیان، رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی» و «نامدار عبدالهیان، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی» در دولت فعلی با علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در همین پُست ها در حال همکاری هستند.
مهری سویزی رئیس مرکز استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان نیز در هفته گذشته پُست خود را تحویل حسین شجاعی داد.


کد مطلب: 21277

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/21277/وزیر-معاونان-سابق-آموزش-پرورش-کجا-هستند

میگنا
  https://www.migna.ir