جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ / ۰۹:۵۵
کد مطلب: 21277
۲
۲

وزیر و معاونان سابق آموزش و پرورش کجا هستند؟

وزیر و معاونان سابق آموزش و پرورش کجا هستند؟
با روی کار آمدن دولت یازدهم و گرفتن رأی اعتماد وزرای کابینه یازدهمین، تغییر و تحولات بسیاری در دستگاه‌های مختلف اتفاق افتاد. وزارت آموزش و پرورش هم به عنوان بزرگترین وزارتخانه کشور هم دستخوش تغییرات بسیار زیادی شد و وزیر، معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش تغییراتی را شاهد بودند.

خبرگزاری فارس سری به معاونان سابق این وزارتخانه که امروز دیگر جایی در این دستگاه عظیم و طویل ندارند زد و محل کار کنونی آنها را جویا شد.
نخست حمیدرضا حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش دولت دهم بود که امروز به عنوان استاد دانشگاه تهران مشغول به تدریس است و همچنان خود را آموزش و پرورشی می داند.
فاطمه قربان، معاون اسبق آموزش ابتدایی آموزش و پرورش در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مشغول به فعالیت شده است.
ابراهیم سحرخیز، معاون اسبق آموزش متوسطه آموزش و پرورش بیشتر دنبال بازنشسته شدن است و شاید هم به دانشگاه فرهنگیان برود.
حسین هژبری، معاون اسبق پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در حال تحصیل در مقطع دکتری است و به مشهد بازنگشته و در تهران به سر می برد.
فرشته حشمتیان، معاون سابق وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی، مشارکتهای مردمی و خانواده آموزش و پرورش که جانباز نیز هست، به عنوان معاون سازمان نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس که سازمانی نوپاست فعالیت می کند؛ رئیس این سازمان را مجتهدزاده معاون سابق رئیس جمهوری به عهده دارد.

احمد حیدری، معاون حقوقی و امور مجلس سابق وزارت آموزش و پرورش بود که در دولت یازدهم به وزارت کشور رفته است و در این وزارتخانه مشغول فعالیت شده است.
کیومرث هاشمی، معاون سابق تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هم در ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم به وزارت ورزش و جوانان رفت و در حال حاضر به عنوان مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیر کل دفتر وزارتی این وزارتخانه مشغول به فعالیت است.
قاسم مستقیم، مدیر کل سابق ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در حال حاضر در ستاد نماز جمعه کشور مشغول به کار شده است. سید جمال صبح خیز، مشاور و مدیر کل اسبق دفتر وزارتی آموزش و پرورش در آخرین روزهای دولت دهم به دانشگاه فرهنگیان رفت و هم اکنون در این دانشگاه مشغول به کار است.
علی فرهادی، رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سابق وزارت آموزش و پرورش هم در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مشغول تدریس است؛ فرهادی از سال 1380 در این دانشگاه بود و سپس به اردوگاه شهید باهنر تهران رفت و در نهایت به روابط عمومی وزارتخانه آمد.
عبدالامیر عرفی، رئیس سابق مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در حال حاضر به زادگاهش در همدان بازگشته و با وزارت ارشاد و برخی نهادهای دیگر همکاری هایی را انجام می دهد.
«علی باقرزاده، رئیس سازمان نهضت سوادآموزی»، «وحید کیارشی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی»، «مرتضی رئیسی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور»، «حجت الاسلام والمسلمین محی الدین بهرام محمدیان، رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی» و «نامدار عبدالهیان، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی» در دولت فعلی با علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در همین پُست ها در حال همکاری هستند.
مهری سویزی رئیس مرکز استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان نیز در هفته گذشته پُست خود را تحویل حسین شجاعی داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

یه معلم
اونایی که به دانشگاه شهید رجایی رفتن به خاطر حقوق بالایی که اونجا داره امیدوارم اونجا رو هم خراب نکنن
فرهنگي
اميدوارم بقيه شون هم هر چه زودتر تغيير كنند
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
زندگی آنقدر ابدی نیست که هر روز بتوان مهربان بودن را به فردا موکول کرد