پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۲:۴۹
کد مطلب: 21709
۱
۲

گلایه زنان شاغل از افزایش ساعت کار/ دولت تجدید نظر کند

گلایه زنان شاغل از افزایش ساعت کار/ دولت تجدید نظر کند
فاطمه آلیا در گفت و گو با پانا، با اشاره به افزایش ساعت کار ادارات از مهرماه سال جاری تا کنون اظهار داشت: مراجعات زیادی توسط زنان شاغل نسبت به موضوع افزایش ساعت کار داشتیم و بسیاری از این کارمندان نسبت به این مساله گلایه داشتند.
نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون زنان مجلس، در ادامه تصریح کرد: افزایش ساعت کار برای زنانی که هم شاغل هستند و هم مسئولیت خانه را بر عهده دارند، بسیار سخت و در این مساله حق با خانم ها است چرا که با افزایش ساعت کار به زندگی این خانم ها لطمه خورده است.

زنان شاغل خواستار تجدید نظر دولت در میزان ساعت کار هستند
وی با بیان اینکه زنان شاغل خواستار تجدید نظر دولت در میزان ساعت کار هستند، گفت: بنده نماینده خانم ها هستم و در مراجعات زیادی که داشتم بسیاری از کارمندان زن حتی نامه نوشتند و درخواست داشتند که ما موضوع افزایش ساعت کار را پیگیری کنیم. از طرفی در سرکشی هایی که بنده به ادارات و سازمان های مختلف نیز داشتم در صحبت های مختلف مطرح شد که این موضوع به خانواده نیز لطمه زده است.

در ساعات افزوده شده، کار مفیدی انجام نمی شود
عضو فراکسیون زنان مجلس ادامه داد: در گزارش هایی که در دست داریم، باید گفت که بیشتر کار مفید کارمندان تا ظهر است و از زمانی که ساعت کار افزایش پیدا کرده است بسیاری از کارمندان وقت خود را به بطالت می گذرانند و مشغول کارهای دیگر می شود، از طرفی با توجه به اینکه دولت الکترونیک هم فعال است در بسیاری از سازمان ها خدمات اینترنتی ارائه می شود و این افراد در ساعات بعد از ظهر وقت خود را صرف استفاده از اینترنت و یا حتی استفاده از شبکه های اجتماعی می کنند.
آلیا خاطرنشان کرد: معاونت زنان ریاست جمهوری می بایست موضوع افزایش ساعت کار خانم ها را پیگیری کند چرا که ما اعتقاد داریم کار مفیدی در ساعات افزوده شده انجام نمی شود و دولت باید نسبت به این موضوع تجدید نظر کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

رن کار مند
سرکار خانم فاطمه آلیا نماینده محترم مردم تهران خسته نباشید تا کنون بارها از طریق سایت ها به عرض حضرتعالی و دیگر نمایندگان رسانده شده است برای بانوان شاغل در مراکز نظامی و انتظامی و بسیج و سپاه چون کار و شغل آنان بسیار سخت تر و بیشتر درگیر مسائل فکری هستند لازم است با 15 سال بازنشسته شوند البته با 5 سال ارفاقی خلاصه با لای 15 سال 5 سال ارفاقی وبرای کارکنان مرد نیز طرح بازنشستگی پیش از موعد با 5 سال ارفاقی نیازجدی و ضروری امروز جامعه مااست لطفا یکی از نمایندگان در این مورد مصاحبه و اخرین نتایج در مورد بازنشستگی پیش از موعد با 5 سال ارفاقی را بیان فرمانید
زهره
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشید کمال تشکر را داریم یک زن شاغل از ساعت 7.30تا ساعت 4.10در ادرا ه باشد کی باید به زندگی و همسر و فرزندان توجه کند/؟شما را به خدا قسم این ساعات کاری را کم کنید کار مفید خانمها تا ظهر میباشد
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تونل هابه ما آموختند که حتی دردل سنگ هم راهی برای عبور هست، تونل ها راست میگویند ؛ راه است ، حتی از دلِ سنگ! " آنجا كه راه نیست ، خداوند راه را می گشاید... "