کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دومين حكم فرجي‌دانا براي ميلي‌منفرد؛

رئیس کارگروه توسعه آموزش عالی قرآنی منصوب شد

10 بهمن 1392 ساعت 21:25

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر جعفر میلی‌منفرد معاون آموزشی وزارت علوم را به سمت رئیس کارگروه توسعه آموزش عالی قرآنی منصوب کرد.


به گزارش میگنا به نقل از پایگاه رسمی وزارت علوم، دکتر ابوالفضل خوش‌منش رئیس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور، با اعلام این خبر افزود: به موجب آیین‌نامه کمیسیون، کارگروه توسعه آموزش عالی قرآنی به ریاست معاون آموزشی و با حضور نمایندگان ارشد نهادهای مؤثر در حوزه آموزش عالی قرآنی تشکیل شده و دبیرخانه آن در این مرکز مستقر است.

وی افزود: این کارگروه با هدف نیازسنجی، راهبری و توسعه نظام مند تربیت نیروی انسانی قرآنی کشور و ارائه طرح‌ها و برنامه‌های لازم به کمیسیون در جهت هماهنگی و نظارت بر مراکز آموزش عالی قرآنی تشکیل می‌شود.
دکتر خوش‌منش تصریح کرد: به موجب این حکم مدیریت راهبردی نظام تربیت منابع انسانی قرآنی کشور در جهت توسعه تمسک فردی و اجتماعی به قرآن کریم و اولویت‌بخشی به نظام‌سازی قرآنی از اهداف کلان این کارگروه در سطح ملّی است. دبیر این کارگروه خاطرنشان کرد: تا کنون با اهتمام معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دو جلسه این کارگروه در دولت جدید تشکیل شده و این معاونت حمایت مؤثری برای تقویت فعالیت‌های مرکز انجام داده است.


کد مطلب: 21869

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/21869/رئیس-کارگروه-توسعه-آموزش-عالی-قرآنی-منصوب

میگنا
  https://www.migna.ir