کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت پیام نور و غیرانتفاعی و انتشار نتایج پذیرش کاردانی

13 بهمن 1392 ساعت 15:35

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار اسامی پذیرفته شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت و گزینش رشته های تحصیلی بهمن ماه 92 دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی و همچنین مرحله تکمیل ظرفیت رشته های تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 92 خبر داد.


دکتر حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: اسامی پذیرفته شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت و گزینش رشته های تحصیلی بهمن ماه 92 دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیردولتی که گزینش آنها به صورت سوابق تحصیلی صورت می گیرد، در روز چهارشنبه 16 بهن ماه 92 اعلام می شود.

وی افزود: کلیه پذیرفته شدگان مذکور ضرورت دارد با در دست داشتن مدارک لازم به شرح مندرج در اطلاعیه ای که همزمان با اعلام نتایج در روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد برای ثبت نام در کد رشته قبولی اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: فهرست اسامی پذیرفته شگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت و گزینش رشته های تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 92 نیز در روز چهارشنبه 16 بهمن ماه اعلام می شود.

وی یادآور شد: کلیه پذیرفته شدگان مذکور ضرورت دارد با در دست داشتن مدارک لازم به شرح مندرج در اطلاعیه ای که همزمان با اعلام نتایج در روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد برای ثبت نام در کد رشته قبولی اقدام کنند.


کد مطلب: 21951

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/21951/اعلام-نتایج-تکمیل-ظرفیت-پیام-نور-غیرانتفاعی-انتشار-پذیرش-کاردانی

میگنا
  https://www.migna.ir