شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ / ۱۶:۵۶
کد مطلب: 2247
۰

اعمال سختی کار و رتبه شغلي در فیش حقوقی بهمن ماه معلمان

  حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در حاشیه مراسم معارفه مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره وضع نهایی اصلاح سختی کار و رتبه شغلی معلمان افزود: این اقدام باید از ابتدای فروردین سال 87 انجام می‌شد که باقیمانده بود اما با دستور رئیس جمهوری و با پیگیری معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، اقدامات اولیه آن انجام شده است .
وزیر آموزش و پرورش گفت : وضع سختی کار و رتبه شغلی معلمان از ابتدای فروردین 87 به بعد بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری اصلاح شده است و در فیش حقوقی بهمن‌ آنان اعمال می‌شود.
به گزارش میگنا به نقل از واحد مرکزی خبر، حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در حاشیه مراسم معارفه مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره وضع نهایی اصلاح سختی کار و رتبه شغلی معلمان افزود: این اقدام باید از ابتدای فروردین سال 87 انجام می‌شد که باقیمانده بود اما با دستور رئیس جمهوری و با پیگیری معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، اقدامات اولیه آن انجام شده است .
وی اضافه کرد : به همین دلیل از نیروهای کارگزینی آموزش و پرورش در سراسر کشور که در 3 روز اخیر مشغول انجام این کار بوده‌اند ، تشکر می‌کنم.
حاجی بابایی گفت : در چند روز گذشته این موضوع را تلفنی پیگیری کرده‌ ام که بر اساس آن به طور میانگین حدود 70 درصد استان‌ ها این کار را انجام داده ‌اند و پس از این نیز در دو سه روز آینده این کار را نهایی می‌کنیم.
وی افزود: این مساله شامل حال40 هزار نیروی استخدامی جدید نمی‌ شود چرا که برای آنان موضوع تفاوت تطبیق اعمال و بر اساس آن150 هزار تومان به حقوق آنها افزوده شده است.
حاجی بابایی در ادامه سخنان خود همچنین درباره کشف و دستگیری باند جعل مدارک تحصیلی در هفته گذشته گفت : یک سال قبل که وارد وزارت آموزش و پرورش شدم با همکاری وزارت اطلاعات و نیروهای نظارتی کاری را شروع کردیم که پس از یک سال به جمع بندی رسید.
وی افزود : در این خصوص شبکه‌ای وجود داشت که مدارک جعلی صادر می‌کردند که وزارت اطلاعات این موضوع را پیگیری کرد و با همکاری آموزش و پرورش این باند دستگیر شدند.
حاجی بابایی درباره تضمین امنیت این مدارک تحصیلی گفت : آموزش و پرورش کار جدی در این خصوص را آغاز کرده است که چنانچه درست پیش برود از همه نظر امنیت مدارک تحصیلی آموزش و پرورش قطعی خواهد شد .
وی افزود : این کار ، ایجاد سایت "ساهت" ( سامانه احراز هویت تحصیلی دانش‌آموزان ) در مرکز سنجش آموزش و پرورش است که اطلاعات همه دیپلمه‌ های سال 84 را وارد این سامانه کرده ایم . حاجی بابایی اضافه کرد : اگر بتوانیم همه امور را وارد این سامانه کنیم و سایتی ایجاد شود که تمام مدارک آموزش و پرورش وارد آن شود ، افراد در هنگام استخدام یا ورود به دانشگاه، اطلاعات لازم را از این سامانه به دست می آورند و مدارک و اسناد آموزش و پرورش نیز امنیت لازم را خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
برای شنا کردن به سمت مخالف رودخانه قدرت و جرات لازم است وگرنه هر ماهی مرده ای هم می تواند از طرف موافق جریان آب حرکت کند.