کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تدابیر آموزش و پرورش برای اسکان نوروزی؛

آغاز رزرو اینترنتی اسکان فرهنگیان + لینک

9 اسفند 1392 ساعت 21:39

ثبت‌نام اینترنتی فرهنگیان برای اسکان نوروزی آغاز شد.


مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش فرشید سیادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت:‌ در جهت رفاه فرهنگیان در نوروز 93 آموزش و پرورش 10 هزار مدرسه را برای اسکان نوروزی فرهنگیان اختصاص داده است.
فرشید سیادی در ادامه افزود: فرهنگیان جهت رزرو اینترنتی از شنبه 10 تا 20 اسفند ماه می‌توانند به سایت www.eskan.medu.ir مراجعه کنند.
این مقام مسئول در خصوص لغو ثبت‌نام اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار داشت:‌ با توجه به رزرو اینترنتی فرهنگیان جهت اسکان نوروزی در صورتی که بنا به دلایلی فرهنگیان قصد لغو اسکان نوروزی را داشته باشند می‌بایست از21 تا 25 اسفند ماه با مراجعه به سایت نامبرده اقدام به لغو ثبت‌نام اینترنتی کنند.
مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش اذعان کرد:‌ در صورتی که فرهنگیان بنا به دلایلی موفق به ثبت‌نام و رزرو اینترنتی اسکان نوروزی نشوند می‌توانند از 28 اسفند ماه تا 12 فروردین سال 93 به پایگاه‌های استان و شهرستان‌ها مراجعه حضوری کنند.
وی خاطرنشان کرد: اولویت ارائه اسکان به فرهنگیان است و درصورتی که استان‌ها و شهرستان‌ها مسافران کمتری پذیرش نمودند می‌توانند به جز فرهنگیان عموم هموطنان را پذیرش کنند.

-
-


کد مطلب: 22676

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/22676/آغاز-رزرو-اینترنتی-اسکان-فرهنگیان-لینک

میگنا
  https://www.migna.ir