کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات برنامه‌های هفته سلامت دانش‌آموزان تهرانی

23 فروردين 1393 ساعت 14:32

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به جزئیات برنامه‌های هفته سلامت ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان شهر تهران اشاره کرد و گفت: مسابقه پیام رئیس‌جمهور با موضوع سلامت ویژه تمام دانش‌آموزان برگزار می‌شود.


مسعود ثقفی در گفت‌وگو با فارس به برنامه‌های هفته سلامت برای آموزش و پرورش شهر تهران اشاره کرد و اظهار داشت: هفته سلامت در سال 93 از اول تا هفتم اردیبهشت با شعار «یک عمر سلامت با خودمراقبتی» برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در اولین روز از هفته سلامت برنامه نمادین این هفته با همکاری دانشگاه ‌علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود. ثقفی با بیان اینکه اجرای مسابقات فرهنگی و بهداشتی متناسب با روزشمار هفته سلامت پیش‌بینی شده است، گفت: برگزاری دوره پیشگیری و کنترل عوامل خطرساز بیماری‌های قلبی و عروقی برای فرهنگیان و مراقبان سلامت از دیگر برنامه‌ها است؛ ضمن اینکه جشنواره و نمایشگاه سالم زیستن با قلب سالم نیز برگزار می‌شود.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: برای اولین بار مسابقه پیام رئیس‌جمهور با سؤال «چه کار کنیم از سلامت خودمان مراقبت کنیم؟» ویژه تمام دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه دانستنی‌های تغذیه سالم ویژه دانش‌آموزان دختر متوسطه اول خبر داد و گفت: دستورالعمل هفته سلامت به مدارس بلاغ شده و پوستر آن نیز در مدارس نصب شده است.


کد مطلب: 23766

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/23766/جزئیات-برنامه-های-هفته-سلامت-دانش-آموزان-تهرانی

میگنا
  https://www.migna.ir