کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک سوم کارمندان به دلیل افسردگی وظایف خود را به سختی انجام می دهند

9 ارديبهشت 1393 ساعت 0:40

نتایج یک نظرسنجی که امروز منتشر شده است نشان می دهد که یک سوم کارمندان به دلیل افسردگی، به سختی وظایف اداری خود را انجام می دهند.


به گزارش ایرنا از دیلی میل، این مطالعه نشان داد که 83 درصد از این افراد احساس تنهایی و یا منزوی بودن می کنند. همچنین این نظر سنجی نشان داد که تنها نیمی از افرادی که احساس تنهایی و یا منزوی بودن می کنند به یک همکار اطمینان کرده و اسرار خود را با او در میان می گذاشتند و 71 درصد اظهار داشتند که صحبت کردن درباره وضعیتشان با یک همکار به آنها کمک کرده بود که احساس بهتری داشته باشند.

در این نظرسنجی آنلاین که توسط موسسه خیریه انجمن افسردگی به مناسبت هفته آگاهی از افسردگی انجام شد هزار و 200 نفر مورد بررسی قرار گرفتند. در این نظر سنجی همچنین تاکید شده است که لازم است کارمندان وضعیت افسردگی خود را بهتر بشناسند. همچنین این نظر سنجی بر ضرورت حمایت از کارمندان مبتلا به افسردگی تاکید دارد.

گزارش دیگری که توسط سران کسب و کار منتشر شده است نشان می دهد که چگونه شرکت های بزرگ از جمله رویال میل و غیره با اجرای سیاست های جدیدی برای فعال کردن حمایت های ساختاری، به کارمندان افسرده خود کمک می کنند.

یکی از معاونان این شرکت می گوید: ما به شدت معتقدیم که توجه به افسردگی از طریق اجرای سیاست های سلامت روان به کسب و کار و کارمندان ما کمک می کند.
وی افزود: ما پایگاه اینترنتی را راه اندازی کرده ایم که به افراد افسرده این امکان را می دهد تا رایگان و راحت نظرات خود را بیان کرده و در فعالیت های محلی شرکت کنند؛ این ارتباطات به توقف احساس تنهایی و منزوی بودن کمک می کند.
هفته آگاهی از افسردگی که توسط اتحادیه افسردگی سازمان دهی شده است تا شنبه هفته آینده ادامه دارد.


کد مطلب: 24202

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/24202/یک-سوم-کارمندان-دلیل-افسردگی-وظایف-خود-سختی-انجام-می-دهند

میگنا
  https://www.migna.ir