پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ / ۰۱:۳۴
کد مطلب: 24207
۱
۶

کودکانی که با پوشک مدرسه می روند

به گزارش ایرنا از دیلی میل، این نظر سنجی که توسط بنیاد ملی تحقیقات تحصیلی بر روی مدارس سراسر انگلیس انجام شد نشان می دهدکه صدها کودک پیش دبستانی پنج ساله و بزرگتر هنوز پوشک می شوند.

آوزگاران دبستان می گویند: کودکان مدرسه آنها که پنج تا هفت ساله هستند هنوز تحت آموزش دستشویی رفتن قرار نگرفته اند. در این گزارش آمده است که این دانش آموزان از لحاظ سلامتی نیز مشکلی ندارند و تنها بلد نیستند که به تنهایی به توالت بروند. این اخبار نگران کننده بر اساس نظر سنجی اسکای نیوز (Sky News) از مدارس انگلیس است.

آموزگاران همچنین هشدار دادند که شمار در حال افزایشی از کودکان بدون مهارت های اولیه زندگی مانند گرفتن قاشق و چنگال دست گرفتن برای غذا خوردنمدرسه رفتن را آغاز می کنند. در این نظر سنجی از آموزگاران و کارکنان مدرسه در خصوص پوشک پوشیدن دانش آموزانی که تازه به مدرسه می آیند سوال شد.
تقریبا 10 درصد از آموزگاران گزارش دادند که کودکان پنج تا هفت ساله که به مدرسه می آیند پوشک می پوشند. همچنین چهار درصد از آموزگارانی که تحت نظر سنجی قرار گرفتند گفتند که در سال گذشته یک کودک هفت تا 11 ساله داشتند که با پوشک به مدرسه می آمد.
کارشناسان می گویند: زندگی پر مشغله والدین اغلب ریشه این مشکل است که دانش آموزان بدون داشتن مهارت های اولیه زندگی از جمله غذا خوردن و دستشویی رفتن وارد مدرسه می شوند. یکی از آموزگارانی که مورد نظر سنجی قرار گرفت می گوید برخی از دانش آموزان 15 ساله را می شناسند که بدون داشتن هیچ گونه مشکل پزشکی هنوز با مشکل توالت رفتن مواجه هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

حسین سلیمی
Iran, Islamic Republic of
باسلام.باعرض معذرت می خواستم بدانم آیا مثل من هم دانش آموزانی هستند که با پوشک به مدرسه بروند.پسری درکلاس نهم هستم که بعلت شب ادراری وگاها تکررادراراغلب ازپوشک استفاده می کنم،واین مسئله به علت ضربه توپ اتفاق افتاد که به گفته پزشکان این مسئله حدود چهار تا این سال برای بهبودی ممکن است طول بکشد.درزنگ ورزش یا رفتن به سلام ورزشی ویامیهمانی هم دارد پوشک بشوم .چگونه دربازی یا شوخی بعضی ازافراد که من را درآغوش گرفته وپوشک من رالمس میکنند باید جلوگیری کنم.
میتراسلیمی
Germany
با سلام.درمورداین دانش آموزی که به علت شب ادراری گاهانه درموقع خواب تکررادراردرفوتبال،مدرسه ومساجدپوشک می شود و برخی افرادمخصوصا خانمها که متوجه پوشک ایشان شده اند به مقاصد مختلف پوشک ایشان را لمس می کنندلطفاراهنمایی و مشاوره نمایید.
United States
باسلام درمورداین دانش اموز که بهعلت شب ادراری گاهانه درموقع خواب تکرر ادرار در فوتبال ومدرسه ومساجد پوشک میشود وخانمها اشکالی ندارد دست بزنند چون ایشان هنوز به بلوغ نرسیده وطفل محسوب میشود
Iran, Islamic Republic of
من هم مانند این حسبن پوشک می بندم ومن ۱۷ سالم است من بایدچکارکنم
آرمین
Iran, Islamic Republic of
من به دلیل مشکل تکرر ادرار هنوز هم پوشک میشم،18سالمه و خودم دیگه از پوشک خوشم نمیاد ولی مجبورم.
امکان داره راهنمایی کنید
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
سلام من ۱۸ سالمه کلاس دوازدهم من هم به دلیل مشکل تکرر ادرار پوشک میشم من باید چیکار کنم
لطفا را هنمایی کنید ممنون
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
بادها می وزند، عده ای در مقابل آن دیوار می سازند و تعدادی آسیاب به پا می کنند