جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ / ۱۵:۲۶
کد مطلب: 24245
۰

آغاز ثبت نام در جشنواره‌هاي نوآوري و شكوفايي سال 1393

معاون فرهنگي و امور نخبگان بنياد ملي نخبگان از آغاز ثبت نام در جشنواره هاي نوآوري و شكوفايي سال 1393 از طريق سامانه سمان به آدرس saman.bmn.ir خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي بنياد ملي نخبگان،دكتر سيد حسن حسيني با اعلام اين مطلب گفت: در سال جاري 6 جشنواره نوآوري و شكوفايي اختراعات برگزار مي شود،رويكرد اصلي جشنواره هاي نوآوري و شكوفايي سال جاري بر اساس دستور رئيس بنياد، تجاري سازي است؛ بنابراين سمت و سوي داوري ها هم بر اساس تشخيص در جهت تجاري سازي خواهد بود.

وي با بيان اينكه جشنواره هاي نوآوري شكوفايي سال جاري در دو بخش داوري و تجاري سازي برگزار مي شود، تصريح كرد: كليه متقاضيان مي توانند در اين دو بخش شركت كنند. به طوري كه در بخش داوري، اختراعاتي كه سال ثبت آن‌ها، 1388 و بعد از آن باشد مجاز به ثبت نام هستند.

دبير جشنواره هاي نوآوري و شكوفايي سال 1393 تاكيد كرد: از آنجا كه هر مخترع تنها مي‌تواند يك اختراع را براي داوري در یکی از جشنواره ها ارائه كند و با توجه به معيارهاي داوري (مسائل علمي، نوآوري، كاربردي بودن و قابليت تجاري‌سازي)، مناسب است مخترعان بهترين اختراع خود را جهت داوري به جشنواره ارائه كنند.

به گفته وي ثبت نام در بخش تجاري سازي تنها برای اختراعاتی امکان پذیر است که قبلاً از تسهیلات سطح 3 بنیاد ویژه مخترعان استفاده كرده اند.
معاون فرهنگي و امور نخبگان بنياد ملي نخبگان با بيان اينكه اولين جشنواره نوآوري و شكوفايي با نام خليج فارس 31 ارديبهشت ماه در استان فارس- شهر شيراز برگزار مي شود، گفت:‌ در اين جشنواره استان هاي خوزستان، كهگيلويه و بوير احمد، بوشهر، هرمزگان، سيستان و بلوچستان، كرمان و يزد همكاري دارند.

وي با اشاره به برگزاري جشنواره نوآوري و شكوفايي زاگرس در شهريورماه گفت: اين جشنواره در استان كردستان در شهر سنندج برگزار مي شود و استان هاي ايلام، كرمانشاه، لرستان و همدان در آن همكاري مي كنند. دبير جشنواره هاي نوآوري و شكوفايي سال 1393 گفت: همچنين جشنواره نوآوري و شكوفايي البرز در استان سمنان- شهر سمنان در مهرماه سال جاري برگزاري مي شود كه در اين جشنواره استان هاي خراسان شمالي، خراسان رضوي، خراسان جنوبي، گلستان و مازندران همكاري مي كنند.
دكتر حسيني از برگزاري جشنواره نوآوري و شكوفايي كوهساران در استان گيلان در آبان ماه خبرداد و افزود: اين جشنواره با همكاري استان هاي البرز، قزوين، تهران، زنجان، اردبيل، آذربايجان شرقي و آذربايجان غربي برگزار مي شود. جشنواره نوآوري و شكوفايي كوهرنگ آذرماه امسال در استان اصفهان با همكاري استان هاي مركزي،چهارمحال و بختياري و قم برگزار مي شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
سخت است حرفت را نفهمند سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند حالا میفهمم که خدا چه زجری میکشد وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ اشتباهی هم فهمیده اند. دکترعلی شریعتی