جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ / ۲۱:۱۴
کد مطلب: 24380
۰

تربیت مدرس، در رتبه دوم دانشگاه‌های جامع کشور

به گزارش ایسنا، دکتر رنجبر رییس دانشگاه تربیت مدرس در مراسم تجلیل از استادان نمونه دانشگاه با بیان این مطلب اظهار داشت: دانشگاه تربیت مدرس مولود انقلاب و دانشگاهی جوان است که به رغم جوان بودن، شانه به شانه دانشگاههای با قدمت کشور و دنیا در مسیر علم و آموزش گام برمی دارد.

وی افزود:‌ دانشگاه تربیت مدرس همچنین در میان یک درصد دانشگاه‌های برتر جهان در رشته شیمی قرار گرفته است و در زمینه زیست فناوری نیز دانشگاه همواره در میان دانشگاه‌های برتر می درخشد و در زمینه نانو فناوری نیز رتبه 2 کشوری را احراز نموده است.

رییس دانشگاه تربیت مدرس خاطر نشان کرد: تمامی این موفقیت‌ها حاصل نمی شد، مگر با سعی و تلاش همه اعضای هیات علمی دانشگاه و خانواده های گرانقدر آنان که با صبوری و ایجاد فضایی آرام، زمینه این موفقیت ها را ایجاد نمودند.

دکتر رنجبر در ادامه با ارائه آماری از اعضای هیات علمی دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه جمعا" دارای 639 عضو هیات علمی تمام وقت می باشد که 20 در صد از آنها دارای مرتبه استاد تمام،34 درصد دانشیار،44 درصد استادیار و 2 درصد نیز مربی هستند.

وی تصریح کرد: تمامی اساتید دانشگاه، نمونه، تلاشگر و فرهیخته هستند، اما به رسم هرسال از تعدادی از اساتید نمونه تقدیر به عمل می آید که 13 نفر اعضای هیات علمی نمونه، 4 نفر اعضای هیات علمی برتر برای نمونه کشوری، یک نفر استاد بازنشسته و 15 نفرمشمولین پایه های تشویقی دانشگاه می باشند.

دکتر رنجبر همچنین به دکتر محمدرضا پور جعفر عضو هیات علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه که به عنوان استاد برتر کشوری برگزیده شده‌اند تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت روزافزون نمود. گفتنی است، پس از این مراسم، استادان و خانواده‌های آنان ضمن حضور بر مزار شهدای گمنام دانشگاه، با آرمان های والای شهیدان تجدید میثاق کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
برای انسان نابینا شیشه و الماس فرقی ندارد اگر کسی قدرتان را ندانست فکر نکنید شیشه اید یقین بدانید که او نابیناست ...