کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور

28 ارديبهشت 1393 ساعت 22:09

ثبت‌نام اینترنتی هفتمین دوره آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور از ۲۴ خرداد آغاز و کارت ورود به جلسه این آزمون نیز ۳ تیر توزیع می‌شود


به گزارش فارس، هفتمین دوره آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور روز پنجشنبه پنجم تیر برگزار می‌شود. ثبت‌نام اینترنتی این آزمون طی روزهای 24 تا 31 خرداد از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام و کارت ورود به جلسه این آزمون طی روزهای 3 و 4 تیر به صورت اینترنتی توزیع می‌شود.

داوطلبان پیش از ثبت‌نام اینترنتی، ‌باید نسبت به تشکیل پرونده در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اقدام کنند و فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی معرفی شده باشند، واجد شرایط ثبت‌نام اینترنتی در آزمون ارزشیابی هستند.

در صورت تکمیل بودن تمام مدارک مورد نیاز و تشکیل پرونده، دانش‌آموختگان باید آمادگی خود را جهت شرکت در آزمون، به کارشناس ارزشیابی مربوطه اعلام کنند و نامشان در لیست مرکز خدمات آموزشی ثبت شود.

در نهایت، دانش‌آموختگان موظفند در زمان تعیین‌شده جهت ثبت‌نام اینترنتی در سایت www.sanjeshp.ir اقدام کنند. مرحله پس از شرکت در آزمون (با توجه به نمره بدست آمده توسط دانش‌آموختگان) به این صورت است که دانش‌آموختگان دانشگاه‌هایی که در هنگام شروع به تحصیل در لیست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده‌اند در صورت احراز نمره بیشتر از 60 درصد نمره کل در آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور، ملزم به گذراندن حداقل 8 واحد کارآموزی داروخانه دانشگاهی هستند.

در صورت احراز نمره 50 تا 60 درصد نمره کل، ملزم به گذراندن حداقل 26 واحد تکمیلی و یا شرکت مجدد در آزمون (مشروط به عدم دریافت معرفی‌نامه جهت شروع دوره تکمیلی) بوده و در صورت احراز نمره کمتر از 50درصد نمره کل، ملزم به شرکت مجدد در آزمون هستند. افرادی که در دانشگاه‌هایی هستند که در لیست دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیستند (به شرط آن‌که تاریخ شروع به تحصیل آنان، پیش از آگوست سال 2009 باشد) فارغ‌التحصیل شده‌اند، با توجه به نمره‌ای که در آزمون کسب کرده‌اند، در کمیسیون ارزشیابی رشته داروسازی تصمیم‌گیری خواهد شد.


کد مطلب: 24798

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/24798/جزئیات-آزمون-ارزشیابی-دانش-آموختگان-داروسازی-خارج-کشور

میگنا
  https://www.migna.ir