جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۱:۳۶
کد مطلب: 24943
۰

اولین کار برای مداخله در بحران مرتبط با افسردگی چیست؟

اولین کار برای مداخله در بحران مرتبط با افسردگی چیست؟
ارتباطات مهم ترین عامل در پیش گیری و متوقف کردن بحران به شمار می آید. اگر افسرده هستید، باید ارتباط خود با پزشک و درمانگرتان را حفظ کنید و آنها را در جریان هر تغییری در وضعیت افسردگی خود قرار دهید، مخصوصاً وقتی احساس می کنید افسردگی شما بدتر می شود.

اگر افکار خودکشی گرایانه دارید، در مورد شدت و دفعات وقوع آنها با پزشک خود صحبت کنید. اینکه دیگران در مورد وضعیت شما آگاه باشند به خود شما بستگی دارد. با چند نفر که به آنها اطمینان دارید، در مورد وضعیت خود صحبت کنید و آنها را از اوضاع خود باخبر نگه دارید، بنابراین، وقتی اوضاع در حال انحطاط بود، افرادی هستند که از وضع شما باخبر باشند و بتوانند به شما کمک کنند. اگر شما دوست، همسر، یا یکی از اعضای خانواده ی فرد افسرده هستید، باید یک آگاهی دایمی در مورد وضع او داشته باشید.

این وظیفه ی شما است که از او بخواهید در مورد احساساتش با شما صحبت کند و به او اطمینان دهید، اگر به شما نیاز داشته باشد، شما آنجا خواهید بود. اگر شما یک رابطه ی خیلی نزدیک با فرد افسرده دارید، خوب است که خودتان را به پزشک و درمانگر او معرفی کنید. شماره ی تماس خود را به آنها بدهید و خود را معرفی کنید تا در صورت لزوم بتوانند از شما کمک بگیرند.

همین طور، وقتی شما یک شرایط بحرانی مشاهده کردید، می توانید آنها را در جریان قرار دهید. اگر شما در درک افسردگی فرد مورد علاقه تان مشکل دارید، می توانید از درمانگر او کمک بگیرید. شما می توانید یک وقت ملاقات بگیرید، آنها می توانند با شما صحبت کنند، به سؤال های شما پاسخ دهند، و به شما در مورد کمک هایی که می توانید بکنید پیشنهاداتی بدهند.
انتظار نداشته باشید که هر اطلاعاتی را در مورد شرایط فرد افسرده یا درمان او به شما بدهند، زیرا برخی از این اطلاعات محرمانه هستند.


منبع: روان آگاهی
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
برای اینکه دوستت داشته باشم و به تو احترام بگذارم، مجبور نیستم با تو هم عقیده باشم.