کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با ابلاغ راهنمای تهیه برنامه‌های مدارس ابتدایی صورت می‌پذیرد

مشارکت معلمان ابتدایی در تدوین تقویم اجرایی مدارس

4 خرداد 1393 ساعت 11:12

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از ابلاغ راهنمای تهیه و تدوین برنامه‌ها و فعالیت‌های مدارس ابتدایی شهر تهران با رویکرد مدیریت آموزشگاهی خبر داد و گفت: به آموزگارانی که در این فعالیت شرکت می‌کنند گواهی ضمن خدمت به مدت 30 ساعت اعطا می‌شود.


مسعود ثقفی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه امسال برای نخستین بار در آموزش و پرورش راهنمای تهیه و تدوین برنامه‌ها و فعالیت‌های مدارس ابتدایی شهر تهران با رویکرد مدیریت آموزشگاهی در فرصت طلایی خرداد به مدارس ارائه شده است گفت: براین اساس معلمان مقطع ابتدایی باید با هماهنگی مدیر مدرسه نسبت به آسیب شناسی برنامه‌ها و طرح‌های سال گذشته و همچنین تدوین طرح درس سالانه، کمک به تدوین تقویم اجرایی و برنامه سالانه مدرسه اقدام کنند.

وی ادامه داد: این طرح 7 اردیبهشت ماه ابلاغ و لازم الاجراست؛ البته محدودیت زمانی خاصی ندارد و هماهنگی‌های لازم صرفا بر عهده مدیر مدرسه است.
سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه در پایان این کار با تایید مدیر مدرسه به آموزگارانی که در این فعالیت شرکت می‌کنند گواهی ضمن خدمت به مدت 30 ساعت اعطا می‌شود گفت: زمان آغاز و پایان ثبت نام، برگزاری مراسم، امتحانات، فوق برنامه‌ها و ... در این تقویم و برنامه سالانه می‌گنجد.


کد مطلب: 24966

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/24966/مشارکت-معلمان-ابتدایی-تدوین-تقویم-اجرایی-مدارس

میگنا
  https://www.migna.ir