جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۳:۱۳
کد مطلب: 25415
۰

زمان و شرایط اولین دوره آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور

به گزارش  فارس، اولین دوره آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی در سال 93 طبق قوانین و مقررات نظام آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.

 

افراد واجد شرایط شرکت در این آزمون باید با مراجعه به سایت سنجش آموزش پزشکی نسبت به ارسال مدارک خود (که قبلاً اسکن شده) از تاریخ 24 تا 31 خرداد اقدام کنند.

داوطلبان ابتدا در مرکز خدمات آموزشی وزارت متبوع نسبت به تشکیل پرونده اقدام کرده و فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند واجد شرایط ثبت نام در آزمون ملی ورودی‌های بعد از اگوست 2009 هستند.

مدارک مورد نیاز و هزینه ثبت نام

داوطلبان با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، مراجعه به پیوند اولین دوره آزمون ملی، ارسال مدارک ، تکمیل فرم ثبت نام و دریافت کد رهگیری نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند که مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اینترنتی شامل تصویر اسکن شده یک قطعه عکس که در سال جاری گرفته شده باشد، تصویر اسکن شده صفحه اول شناسنامه و کارت ملی و تصویر اسکن شده فیش بانکی است.

هزینه ثبت نام آزمون ملی 290 هزار تومان به حساب درآمد اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بانک ملت شعبه هجرت به شماره حساب 42/27619004 و با شماره شناسه 38/23 به نام درآمدهای غیردرمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران خواهد بود.

زمان توزیع کارت ورود به جلسه

کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای 3 تا4 خردادماه از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت و داوطلبان باید اصل فیش بانکی هزینه ثبت نام، پرینت کارت ورود به جلسه، اصل کارت ملی خود را در روز آزمون همراه داشته باشند در غیر این صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون ممانعت خواهد شد.

منابع آزمون

منابع آزمون در مرحله نظری شامل دو بخش است.یکی علوم پایه که سوالات این بخش، منطبق با منابع آزمون جامع علوم پایه است و بخش دروس اختصاصی است که سوالات این بخش، منطبق با منابع آزمون دستیاری دندانپزشکی سال 93 است.

منابع آزمون در سایت سنجش www.sanjeshp.ir قابل دسترسی است.

تاریخ آزمون

آزمون دروس اختصاصی ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 5 تیرماه و آزمــون عــلوم پـایه ساعت 14 روز پنج شنبه 5 تیرماه برگزار می شود.

داوطلبانی که قبلا در آزمون جامع علوم پایه شرکت کرده و قبول شده اند با ارائه درخواست کتبی به مرکز خدمات آموزشی می توانند از نتیجه قبولی قبلی استفاده کرده و در این بخش شرکت نکنند.

داوطلبانی که مایلند به صورت جداگانه در آزمون جامع علوم پایه شهریور یا اسفند سالجاری شرکت کنند می توانند با ارائه درخواست کتبی به مرکز خدمات آموزشی در این بخش شرکت نکنند.اعلام نتیجه آزمون ملی این افراد پس از اخذ نمره آزمون جامع علوم پایه قابل محاسبه و اعلام است.

مکان برگزاری آزمون

این آزمون در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران واقع در خیابان کارگر شمالی بالاتراز انرژی اتمی برگزار می شود.

اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام و قبول شدگان در مرحله نظری آزمون برای مرحله عملی آزمون معرفی خواهند شد.

 

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
برای اینکه دوستت داشته باشم و به تو احترام بگذارم، مجبور نیستم با تو هم عقیده باشم.