جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۳ / ۰۳:۲۳
کد مطلب: 25630
۰

ساعت کار در ماه مبارک رمضان تغییر نمی‌کند

به گزارش پانا، محمدرضا نوبخت در حاشیه‌ی جلسه‌ی امروز هیات دولت با بیان این‌که دولت اختیار تغییر ساعات کار را ندارد، گفت: کارمندان ادارات در ایام ماه مبارک رمضان می‌توانند در ساعت اولیه یا پایانی روز کاری خود از مرخصی استفاده کنند.

نوبخت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: دستگاه‌های نظارتی دولت نیز با دقت کافی مراقبند تا افزایش قیمت بی‌دلیلی انجام نشود به‌ویژه اینکه عده‌ای به‌خاطر افزایش قیمت حامل‌های انرژی می‌خواهند بی‌دلیل قیمت‌ها را افزایش دهند. وی اضافه کرد: سیاست دولت مهار کردن تورم است.
نوبخت : مصوبه دولت برای احیای جنگلهای زاگرس سخنگوی دولت گفت: با تصویب امروز هیات وزیران برای احیاء و بهسازی جنگلهای زاگرس مبلغ ۲۵۰ هزار میلیارد ریال اختصاص داده شد.
نوبخت افزود: همچنین در جلسه امروز مصوب شد برای مقابله با مگس زیتون و ملخ در16 استان 45 هزار میلیارد ریال اختصاص یابد. وی اضافه کرد: در این جلسه مصوب شد مبلغ 40 میلیارد تومان برای انتقال آب با لوله به مزارع بوشهر اختصاص یابد.
نوبخت همچنین گفت: در چارچوب حمایت غذایی و برنامه های اعلام شده وزارت تعاون 187 میلیارد تومان هم به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اختصاص یافت. سخنگوی دولت گفت: موضوع ساختار و تشکیلات معاونت برنامه‌ریزی و یا برنامه و بودجه همچنان در دستور کار دولت است.
نوبخت در پاسخ به پرسشی در خصوص اینکه آیا دولت تصمیمی برای احیای سازمان برنامه و بودجه گرفته است اظهار داشت: این موضوع همچنان در دستور کار دولت است اما با توجه به اینکه سازمان برنامه و بودجه و یا مدیریت و برنامه‌ریزی هر کدام امتیازات و کاستی‌هایی داشتند، همچنان در حال بررسی و رفع اشکالات هستیم تا قطعاً ایرادی در هیچ یک از دو سازمانی که قرار است کار برنامه‌ریزی و بودجه‌نویسی را بر عهده بگیرند، وجود نداشته باشد. وی همچنین امکان کمبود آب را در فصل تابستان منتفی دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
نمی توانی به عقب برگردی و شروع را عوض کنی، ولی می توانی از جایی که هستی آغاز کنی و پایان را عوض کنی...