شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۳ / ۰۰:۴۸
کد مطلب: 25780
۲
۱
معاون ساماندهی امور جوانان:

۳۵ درصد از مردان متاهل ایران ناتوان جنسی‌اند

۳۵ درصد از مردان متاهل ایران ناتوان جنسی‌اند
معاون ساماندهی امور جوانان:۳۵ درصد از مردان متاهل ایران ناتوان جنسی‌اندمعاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: ۳۵ درصد مردان متاهل ایرانی به ناتوانایی جنسی دچار هستند. وی با بیان اینکه ابتلای درصد زیادی از مردان ایرانی به ناتوانایی جنسی از مشکلات حوزه جوانان کشور است، وجود زنان مطلقه را نیز یک آسیب برای جامعه دانست و افزود: این دسته یک قشر آسیب‌رسان برای جامعه هستند.

دکتر محمود گلزاری در ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان رضوی، تمایل زیاد جوانان و نوجوانان به شبکه‌های اجتماعی همچون فیس‌بوک، نرخ بالای مبتلایان به مواد مخدر، ارتباطات قبل از ازدواج، افزایش میزان خشونت و پایین آمدن آستانه تحمل را از دیگر مشکلات در حوزه جوانان نام برد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه آمار آسیب‌های اجتماعی در ایران نگران‌کننده است، عنوان کرد: متاسفانه ۲۰ الی ۳۵ درصد از ازدواج‌های ایرانی منجر به طلاق می‌شود. دوران کنونی ایران از لحاظ دارندگی قشر جوان دوران پنجره طلایی است ولی علی‌رغم تمام مشکلات پیش رو خوشبختانه تا ۱۰ سال آینده قشر جوان ایران در اختیار جامعه هستند و ما می‌توانیم با ایجاد برنامه‌های مناسب و هدفمند در جهت ایجاد زمینه‌های مناسب برای جوانان حداکثر بهره را به دنبال داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه گروه سنی ۱۵ الی ۳۰ قشر جوان تعریف شده و یک سوم جمعیت ایران شامل ۲۴ میلیون نفر را جوانان تشکیل می‌دهند، ادامه داد: پس از گذشت این ۱۰ سال قشر زیادی از ایران را می‌ان‌سالان تشکیل خواهند داد و ما حداکثر ۳۰ یا ۴۰ سال آینده می‌توانیم شاهد افزایش قشر جوان در ایران باشیم و این آمار حاکی از آن است که مسوولان با ایجاد یک مرکز مطالعاتی جوان از وجود چنین فرصت طلایی بهره مناسب گیرند.

گلزاری گفت: قشر جوان قشری حساس هستند و تا ۳۵ سالگی تحول در افراد شکل می‌گیرد زیرا دوران قبل از جوانی دوران کودکی همراه با ناآگاهی و وابستگی و دوران می‌ان‌سالی پس از جوانی نیز دوران وابستگی همرا با ضعف است.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه جوانان سرمایه‌های کشور هستند و برنامه‌های اجرایی برای آنان باید هدفمند باشد، اظهار کرد: متاسفانه همانطور که قبلا هم گفتم نگاه دولت قبلی به جوان یک نگاه جوان‌فریبی بود. خوشبختانه دولت کنونی نگاه جوان‌باوری دارد و سعی بر این است که با ایجاد مکان‌هایی برای جوانان و فراهم‌سازی امکان حداکثری جوانان در اجتماع وضعیت جوانان را بهبود بخشیم.
گلزاری با بیان اینکه وام ازدواج جوانان در کشور دچار مشکل شده است، گفت: پیگیر بهبود این موضوع هستیم.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزاری مشاوره‌های قبل از ازدواج، پیشگیری از خشم و راه‌اندازی سایت‌های مناسب برای همسریابی را از جمله برنامه‌های در دستور کار این مجموعه دانست. (ایسنا)

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
😁
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
آنكه مدام از كمبودها و ناراستي هاي زندگي خويش سخن مي گويد دوست خوبي براي تو نخواهد بود .