کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات دوره دکتری و کارشناسی ارشد

30 تير 1393 ساعت 14:26

تشریح جزئیات دوره دکتری و کارشناسی ارشد نیمه‌متمرکز پردیس خودگردان دانشگاه‌ها


مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح جزئیات دوره‌های دکتری نیمه‌متمرکز و کارشناسی ارشد ناپیوسته مجازی پردیس خودگردان دانشگاه‌ها گفت: آزمون این دوره‌ها در روز جمعه 21 شهریور ماه برگزار می‌شود.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون متمرکز کارشناسی ارشد ناپیوسته مجازی (ویژه شاغلان) و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که از روز سه شنبه 17 تیر ماه آغاز شده بود در روز چهارشنبه 25 تیر ماه به پایان رسید و بر اساس آمار اولیه 21 هزار و 217 داوطلب برای این دوره ثبت‌نام کردند.

وی افزود: این آزمون در 6 گروه آموزشی و 108 کدرشته امتحانی در روز جمعه 21 شهریور ماه آغاز می‌شود و کارت شرکت در آزمون نیز سه‌شنبه 18 شهریور ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.
به گفته توکلی ظرفیت پذیرش دانشجو در این دوره 20 هزار و 60 نفر است.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد:‌ همچنین بر اساس آمار اولیه تعداد 24 هزار نفر نیز در دوره‌های دکتری نیمه متمرکز پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ثبت‌نام کرده‌اند که این آزمون نیز در 7 گروه و 144 کدرشته تحصیلی در روز جمعه 21 شهریور ماه در یک نیمروز برگزار می‌شود.
توکلی گفت: ظرفیت پذیرش داوطلبان در این دوره یک هزار و 406 نفر است.


کد مطلب: 26109

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/26109/جزئیات-دوره-دکتری-کارشناسی-ارشد

میگنا
  https://www.migna.ir