جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۸:۴۶
کد مطلب: 26444
۱

بحران جدی مشکلات روانی در میان دانشجویان آمریکایی

بحران جدی مشکلات روانی در میان دانشجویان آمریکایی
بنابر اطلاعات اخذ شده از سلامت روانی دانشجویان آمریکایی در سال 2012 میلادی که منعکس‌کننده تصویر کلی وضعیت سلامت دانشجویان آمریکاست، نشان می‌دهد که اضطراب و افسردگی مشکل جدی دانشجویان این کشور است.

با این حال نتایج مطالعات تایید می‌کند که از سوی دیگر دانشجویان بیشتری برای حل این مشکل تقاضای کمک می‌کنند و یک دانشگاه نیز تلاش‌های خود را برای یافتن راه‌حل این بحران آغاز کرده است. از مجموع 1696 دانشجوی مقطع کارشناسی در دانشگاه‌های آمریکا که به نظرسنجی مطالعات سلامت روان سال 2012 میلادی پاسخ داده‌اند، 20 درصد آنها به افسردگی یا اضطراب مبتلا هستند ضمن اینکه 6 درصد نیز اعلام کردند طی سال گذشته گرایش جدی به خودکشی داشته‌اند.

در این مطالعه که از سوی کارشناسان دانشگاه بوستون در آمریکا انجام شده، تحت نظارت «دیوید سیمن»، روانشناس و رفتارشناس ارشد و عضو برنامه ملی، اطلاعات 25 هزار دانشجو از 29 دانشگاه آمریکا جمع‌آوری و ارزیابی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری دانشگاه بوستون، نتایج این مطالعه نشان می‌دهد 53 درصد از پاسخ‌دهندگان به نظرسنجی اعلام کرده‌اند که در ماه قبل از شرکت در این مطالعه حداقل یک روز دچار مشکلات عاطفی بوده‌اند که این مساله بر کیفیت تحصیلی آنها تاثیر سوء گذاشته است.

24 درصد نیز اعلام کردند که سه روز و بیشتر به این مشکلات دچار بوده‌اند که این رقم از سال 2010 میلادی تاکنون تقریبا ثابت بوده است.
این رقم در مطالعات سال 2010 میلادی به ترتیب 51 و 21 درصد بوده است. همچنین از مجموع دانشجویانی که دچار اختلال تحصیلی در دانشگاه بوستون شده‌اند، 21 درصد عدم سلامت روحی را عامل این مشکل قلمداد کردند.
بنابرانی گزارش، 45 درصد از دانشجویانی که در مطالعات سال 2012 میلادی ابتلا به افسردگی در آنها تایید شده، طی سال گذشته خدمات درمانی و مشاوره‌ای دریافت کرده‌اند. این در حالی است که این میزان در سال 2010 میلادی 37 درصد بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
شکست خوردن و زمین خوردن یک اتفاق است تسلیم‌شدن و بلندنشدن یک انتخاب است. نگذار انتخاب‌هایت اسیر اتفاق‌ها شود..!!!