جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ / ۰۲:۲۸
کد مطلب: 26475
۰

مهلت انتخاب رشته کنکور تمدید شد

حسین  توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گفت: به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان شرکت کننده کننده در آزمون سراسری 1393 که تا کنون نسبت به انتخاب رشته و تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی آزمون مذکور  اقدام ننمودند مهلت انتخاب رشته و ثبت کد رشته محل‌های انتخابی، انتخاب رشته اینترنتی حداکثر تا ساعت 16 (4 بعدازظهر) روز شنبه 25 مردادماه 93 تمدید می‌گردد. 
 
وی تصریح کرد: داوطلبانی که انتخاب رشته کرده‌ و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام نموده‌اند می‌توانند نسبت به ویرایش انتخابهای قبلی تا ساعت 16 روز 25 مرداد اقدام کنند. 
 
توکلی افزود: کسانی که در آزمون سراسری 93 ثبت نام کرده‌اند ضرورت دارد بر اساس اطلاعیه منتشر شده این سازمان ضمن ثبت نام برای کد رشته محل‌های مشخص شده اقدام کنند و همچنین آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری 93 قبلا ثبت نام نمودند اما در آزمون غایب بوده‌اند بر اساس ضوابط اعلام شده قبلی منحصرا می‌توانند 150 کد رشته محل از میان کد رشته محل‌های گروه آزمایشی انتخابی و از بخش دوم دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی کد رشته محل‌هایی که صرفا بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش صورت می‌گیرد انتخاب و حداکثر تا ساعت 16، 25 مرداد 93 کد رشته محل‌های انتخابی را به ترتیب علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی پر کند. 
 
بر اساس ضوابط گزینش دانشجویی مجددا تاکید می‌شود گزینش در رشته‌های گروه پزشکی در پردیس‌های خود گردان دانشگاههای علوم پزشکی بصورت متمرکز انجام می‌گیرد. 
 
توکلی گفت: بدیهی است چنانچه داوطلبی باتوجه به الویت انتخابی در یکی از کد رشته محل‌های پردیس انتخاب شود به عنوان پذیرفته شده نهایی در کد رشته محل مذکور تلقی شده و نام وی بعنوان قبولی فقط در همین کد رشته محل اعلام می‌گردد.
 
وی اظهار داشت: به کلیه داوطلبان اکیدا توصیه می‌شود که با توجه به کلیه اطلاعیه‌های این سازمان در رابطه با اعمال اصلاحاتی که تا کنون در رابطه با برخی از موارد مندرج در دفترچه راهنمای شماره 2 اعلام گردیده و ثبت کد رشته محل‌های جدید در دفترچه راهنما انتخاب رشته نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام نمایند.
مرجع : خبرگزاری باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
بادها می وزند، عده ای در مقابل آن دیوار می سازند و تعدادی آسیاب به پا می کنند